Citat:
Ursprungligen postat av
MomsPlusSkatt
Jösses vissa av er klarar säkert inte ens av att torka röven utan hjälp. Fattar om det är obskyrt eller något men det går ju för fan inte att missa man försöker leta själv i typ fem sekunder. Oerhörd inkompetens här.
Det är en principfråga som handlar om att den som gör ett påstående har att bevisa att påståendet stämmer. I detta fall ett påstående om skolskjutningen i Texas och tidigare icke-framkomna uppgifter om GM. Det tar säkert inte mer en halv minut att googla fram, men det har inte med saken att göra.
Uppgiftslämnaren har dessutom lämnat källor i ett senare skede vilket antyder att hen håller med mig i sak, vilket du hade känt till om du läst igenom utväxlingen mellan mig och den jag diskuterade med innan du skrev din plumpa kommentar (vilket hade tagit dig en halv minut, men vissa (som du själv) kan, som du själv påstår, "inte ens torka sig själva i röven utan hjälp").
Själv har du inte skrivit något om massakern i Texas vad jag sett, vad säger det om din kompetens? Har du någon uppfattning om GM, anledning, bakgrund, etc?