Citat:
Ursprungligen postat av
Sextioplus
Och om senast tre år när energisanktionerna biter kommer deras BNP att ha halverats. Blir utedass även i nybyggen.
Ja fy fan för att vara ryss idag!
Tänk sen 10år framåt med sanktioner. 50år?
Kommer ryssland nånsin kunna släppas in i finrummet igen?
80-talets Sovjet kommer framstå som ett drömsamhälle i jämförelse. Grattis ryssland!
Ni var på god väg och hade på 30år efter Glasnost nästan kommit till en normal standard. Det sänkte ni nu på tre månader. Bra gjort!!