Citat:
Ursprungligen postat av
goseigen
Man ville kuppa Ukraina och installera en marionettregim som skulle lyda under Myggträsk.
Nu gick inte det, och därför har man låtsats att man aldrig var intreserrade.
Och man vill inte befria Donbass, utan terrorisera det och låta orcherna styra.
Som du konstaterar anföll Ryssland av anledningar som inte är verkliga. Vad ryssarna ser har inget med verkligheten att göra, och ett Ukraina i NATO utgör inte ett hot mot Myggträsk.
Ryssland har 6000 kärnvapen, och de enda hot de kan råka ut för är inrikes, allt annat är bara i ryssarnas hôvven.
I förlängningen av ditt tänkande är alla andra länders kärnvapen det verkliga direkta hotet, och din lösning på det är således att man i förebyggande syfte skall avlossa alla kärnvapen man har med en gång, i ett försök att eliminera dessa hot.
Varför man inte gör det är en fråga du får fundera över, men svaret är att dessa länder kan svara med samma mynt.
Det kan inte Ukraina, och därför kan Ryssland anfalla.
Du vet, lite som att en våldtäktsman inte våldtar Mike Tyson, utan satsar på små barn, kvinnor och gamla och skröpliga.
Att du tycker det är ok gör att du inte längre är en del av mänskligheten, och jag hoppas att du på intet vis är i en position att påverka andra människor eller sprida din ryska filosofi.
För den är bara mördarnas och våldtäktsmännens filosofi.
Förstår ärligt talat inte varför du skriver en vägg av textbajs, tror du jag läser mer än ett par rader innan jag stannar upp och tänker "Pajas, åsikt ignorerad.."?
Iallafall, till det väsentliga;
https://t.me/intelslava/29782
🇷🇺🇺🇦 Basurin announced that they would not storm Avdiivka head-on, they would bypass and block it. Correct solution. Pounding on the Avdeevsky fortified area is a dubious decision. It is much more promising to bypass Avdeevka from the north, gradually breaking through the enemy defenses in the direction of the Orlovka-Avdeevka road in order to deprive the enemy of supply channels.
"SEGERTÅGET rullar vidare, nästa stopp Avdiivka!" - Motorola