2022-05-24, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nodangerontheroof
Fel igen. Han bodde på Tegelbruksgatan. Något kvarter neråt. Uppskattningsvis 10 minuter med en rask promenad.

Tegelbruksgatan 10 som han bodde på är en av de finare adresserna i stan också. Osäker på om det är bostadsrätter eller inte men han var en av få med domar emot sig i det huset.
Citera
2022-05-24, 13:18
Medlem
NoHeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BallaRune
Tegelbruksgatan 10 som han bodde på är en av de finare adresserna i stan också. Osäker på om det är bostadsrätter eller inte men han var en av få med domar emot sig i det huset.

En av de finare adresserna? Fina för det området möjligtvis. Men det var redan för 20 år sedan ett riktigt sunkigt område att bo i.
Citera
2022-05-24, 13:44
Medlem
Ingen som kan berätta vilka som är misstänkya och sitter anhållna?
Citera
2022-05-24, 13:48
Medlem
Någon som kan summera hela händelseförloppet? Vad initierade och vilka är de inblandade?
Citera
2022-05-24, 14:03
Medlem
Citat:
Går inte att ladda ner. Prova någon annanstans.
Länkarna funkar!
Citera
2022-05-24, 14:15
Medlem
some1incyberspaces avatar
Citat:
Fel igen. Han bodde på Tegelbruksgatan. Något kvarter neråt. Uppskattningsvis 10 minuter med en rask promenad.

Korrekt, jag utgick från tidigare domar, den senaste 2021-12-06, då bodde han i huset direkt i anslutning där han blev skjuten.

Verkar som han flyttat ihop med flickvän på Tegelbruksgatan.
Citera
2022-05-24, 14:16
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TiinaS
Tror du verkligen gm bryr sig om ifall han skulle kört ihjäl någon? Han skjuts på öppen gata på eftermiddagen en måndag, vilket innebär stor risk att någon helt oskyldig skulle blivit träffad. Tror inte att gm tänker på någon annan än sig själv överhuvudtaget.
Är han knarkare så har han antingen skulder, sålt på fel ställe eller så har han på annat sätt kränkt någon idiot. Kanske hälsat på en flickvän till gm.. Eller liknande.

Nej, irony från min sida.
Citera
2022-05-24, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkogsSaab
BO är identifierat, personen har ett antal dommar på sig och är känd "Små kriminell" och knarkare.
Sen har han hittat på mycket han inte är dömd för och är känd som notorisk bilförare oftast då påverkad och givetvis utan körkort.
Så det är inte någ väletablead hårt arbetande person som av misstag skadats.
Det är en känd "Ligist" som avrättats. Att någon lagt ett kontrakt eller bara hyst agg till personen har jag ingen aning om.

Intressant, tack Gud att det inte var någon oskyldig. Nu är ju frågan om syftet att avrätta honom var pga. hans ligist-fasoner eller om det handlade om något bråk mellan kriminella personer/gäng, exempelvis bråk om knark elr. pengar
Citera
2022-05-24, 14:53
Medlem
Anhållna för mordet i Brunnsbacken släpps.

De fyra individer som under morgonen anhölls för mordet i Brunnsbacken är inte längre misstänkta. Biträdande lokalpolisområdeschefen Oscar Nissfolk meddelar att två av dem kommer att släppas på fri fot under dagen, medan de andra två misstänks för ett orelaterat vapenbrott. Ingen sitter längre frihetsberövade för mordet.
Citera
2022-05-24, 15:03
Bannlyst
Citat:
Offret är avliden ja. Sambon är dotter till f.d. ordföranden i Eskilstuna United och även ägare till Finska Hembageriet om jag inte missminner mig.

Borde inte föräldrar säga till dottern vara med en Grovt kriminell
Dåliga föräldrar anser jag.
Inte uppfostrad
Citera
2022-05-24, 15:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 13teckenlangt
T som i?

Vad ör resten av namnet?
Johnny T
Citera
2022-05-24, 15:36
Medlem
"Anhållna efter mord i Eskilstuna har släppts"

https://live.aftonbladet.se/supernytt/news/anhaallna-foer-mord-i-eskilstuna-har-slaeppts.yD8eTIEEL

Vilket jävla skämt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in