2022-05-23, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejhejvidica
-Låter för bra för att vara sant,finns det ingen länk med bild och text så har det inte hänt.
Det var hyfsat omskrivet i media när det hände så det borde väl gå att googla fram någon gammal nyhetsartikel ifrån MSM.

Det skrevs också om det på flera nationella nyhetsiter bla SvP:s gamla Realisten (som tyvärr inte finns kvar längre) med ett stort gruppfoto ifrån den samlingsplats som gruppen (som i MSM beskrevs som ett rent medborgargarde) utgick ifrån, dock med maskade ansikten på deltagarna.

Eftersom jag själv var medlem i SvP under den tiden så känner jag personligen flera av dem som åkte upp till Sthlm ifrån den delen av landet där jag bor för att delta.

Tror tom det hela har avhandlats här på FB i någon gammal tråd.

Jag ska se om jag kan gräva fram någon gammal länk eller foto, något borde finnas bevarat.
Citera
2022-05-23, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Queenofqueens
Är inte att bränna koranen en provokation då? Som är helt onödigt enligt mig. Finns inget värde i det.

Svennar kanske inte hade reagerar så mycket på om bibeln brann pga dom flesta är lite frikyrkliga av sig. Men dom som hade sett bibeln så hade inte blivit glada... Men mest knutit näven i byxan tror jag.

Att bränna koranen är inte en provokation-att försöka döda poliser vid högsägen om koranbränning är en provokation
Citera
2022-05-23, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ssthlmss
Att bränna koranen är inte en provokation-att försöka döda poliser vid högsägen om koranbränning är en provokation
Det han säger är tydligt provokationer. Sedan har han väl glömts bort. Folk började kasta ägg och tomater på honom istället.

Han verkar inte skapa någon större uppståndelse längre och försöker väl komma på värre saker för att kosta samhället lite fler miljoner.
Citera
2022-05-23, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fibonaccy
Det han säger är tydligt provokationer. Sedan har han väl glömts bort. Folk började kasta ägg och tomater på honom istället.

Han verkar inte skapa någon större uppståndelse längre och försöker väl komma på värre saker för att kosta samhället lite fler miljoner.

Provokationer för vem? Det han säger är ju sant eller vad säger han som inte är sant?
Citera
2022-05-23, 23:37
Medlem
Citat:
-Låter för bra för att vara sant,finns det ingen länk med bild och text så har det inte hänt.
QUOTE=Straybullet|43604767]https://www.realisten.se/2013/05/24/hundratals-svenskar-samlas-for-att-bekampa-raskravallerna/

Vad tycker ni om detta? Är det ett gott initiativ? Bör det stödjas? Vad kan vi som inte bor i närheten av Stockholm göra för att hjälpa till? Vad kommer det leda till?[/quote]
Saxat ur en tråd här ifrån FB då det begav sig. Finns en hel del om det här i flera olika trådar. Sökte bara på Husby och medborgargarde så poppade det upp.

Ska se om jag kan hitta bildlänkar också
Citera
2022-05-23, 23:49
Medlem
Citat:
Provokationer för vem? Det han säger är ju sant eller vad säger han som inte är sant?
Att Mohammed hade sex med hundar, grisar och sin mamma? Källa på det?
Citera
2022-05-23, 23:51
Medlem
Citat:
https://nyheter24.se/nyheter/aktuella-brott/746763-lordagsmorgonen-21-bilbrander-pa-en-timme

Här finns både bilder och text om en del av vad som skedde.

Finns mycket mer men mycket ligger bakom betalvägg hos vissa större medier.
Citera
2022-05-23, 23:58
Medlem
Citat:
Att Mohammed hade sex med hundar, grisar och sin mamma? Källa på det?

Det får du länka till för det har jag inte sett/hört att han har sagt
Citera
2022-05-24, 00:02
Medlem
Citat:
Det får du länka till för det har jag inte sett/hört att han har sagt
Gå in på hans sida och kolla hans egna liver. Minns knappast adressen.
Citera
2022-05-24, 00:10
Medlem
Citat:
Gå in på hans sida och kolla hans egna liver. Minns knappast adressen.

Jag lyssnade på något och hörde att han sa att Muhammed hade sex med barn och det stämmer ju. Men seriöst, koranen är ju bara bullshit eller? En man som sitter i en grotta och hör en ängel prata med honom och berätta vad gud säger? Tänk dej att någon säger till dej att han hört en ängel säga guds ord till honom när han satt själv i en grotta. Skulle du tro på honom då? Eller vad skulle du tänka om dom som sa att dom trodde på honom?
Citera
2022-05-24, 00:14
Medlem
Citat:
Jag lyssnade på något och hörde att han sa att Muhammed hade sex med barn och det stämmer ju. Men seriöst, koranen är ju bara bullshit eller? En man som sitter i en grotta och hör en ängel prata med honom och berätta vad gud säger? Tänk dej att någon säger till dej att han hört en ängel säga guds ord till honom när han satt själv i en grotta. Skulle du tro på honom då? Eller vad skulle du tänka om dom som sa att dom trodde på honom?
Paludan ska själv sexchatta med barn. Huruvida det stämmer vet jag lika lite som vad som står i koranen men är det inte dubbelmoral av honom då och vad gör han själv med sin mamma, hundar och grisar?

Nej. I mina ögon är han ett perverst äckel som slösar skattemedel på att vara obscen offentligt när han hade kunnat gjort det utan att vara en samhällsbörda bara för att någon för eller senare skulle lappa på honom.
Citera
2022-05-24, 21:36
Medlem
skanepagen1234s avatar
Att konfrontera nästa koranupplopp är ju en uppgift som klippt och skuren för elitmänniskorna i Nordisk Styrka, ska bli kul att se ledaren klas lund ta täten rakt in i hopen av svartmuskiga apajävlar och skäggiga araber
Med tanke på all träning som lagts ner sedan starten av NS så borde lite araber och annat löst folk vara en baggis för eliten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in