2022-05-23, 19:50
Medlem
Persimååns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arline
Jag har funderat om när Märta och Axel valde lämna programmet att produktionen fick panik och kontakta Bodil igen...
Samma här. Under parmiddagen hade dom väl endast träffats några dagar?
Citera
2022-05-23, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Persimåån
Samma här. Under parmiddagen hade dom väl endast träffats några dagar?
Det stämmer. De hade gift sig på tisdagen. De andra var inne på vecka tre.
Citera
2022-05-23, 20:01
Medlem
Persimååns avatar
Jag arbetade tidigare som coach för personer som trots mångårig utbildning inte lyckades få anställning inom läraryrket.

Som vi vet skriker den branschen efter personal. Det var verkligen "original" man fick arbeta med.

Får samma vibbar här. Folk som söker sig till den här serien lär vara väldigt speciella som inte lyckats hitta den rätta. Behöver inte vara negativt, det borde väl snarare öka chansen eftersom dom är likasinnade?
Produktionen försöker hela tiden hitta liknelser. Ta exempelvis "På spåret"-paret.

Räcker det inte med att båda är lika galna som söker sig till serien?
Citera
2022-05-23, 20:07
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arline
Jag har funderat om när Märta och Axel valde lämna programmet att produktionen fick panik och kontakta Bodil igen...
Självklart

Jonas är velig! då får kvinnan ont i slidaväggen som du vet!
Klart som fan att man kan vilja två saker samtidigt

Hans käkar Chicken Takenyaki med keps på, med sin groteska profil, han är lik den där Lets Dance bögen

Tyckte jag såg en plast-flamingo på Martins balkong

Jonas ska alltså köpa svart städhjälp
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-05-23 kl. 20:21.
Citera
2022-05-23, 20:25
Medlem
Är det bara jag som tycker att Bodil beter sig väldigt knepigt?

Varför ville hon ens vara med? Får de bra betalt?
Citera
2022-05-23, 20:31
Medlem
Enmansdemos avatar
Varför har ingen föränn nu upptäckt den obestridliga likheten med den gode hönsfarmaren
(just den här bilden fångar det levande)
https://images.bonnier.cloud/files/his/production/2019/09/09132638/himler-9o9aqqc4bucs5fdhcrxr8a.jpg samma hornbögade glasögon

Hans grina så många tårar att det nästan såg ut i kameran som om han
defakto skulle stått naken i duschen

Fan vad snygg Bodil var i rödrutig skogshuggar skjorta, har någon bilder på henne
när hon är yngre? (obs inte BB-bilder)
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-05-23 kl. 20:44.
Citera
2022-05-23, 20:37
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Självklart

Jonas är velig! då får kvinnan ont i slidaväggen som du vet!
Klart som fan att man kan vilja två saker samtidigt

Hans käkar Chicken Takenyaki med keps på, med sin groteska profil, han är lik den där Lets Dance bögen

Tyckte jag såg en plast-flamingo på Martins balkong

Jonas ska alltså köpa svart städhjälp
Jag skrev tidigare att han verkligen påminner om Lets Dance-bögen. Skulle kunna vara hans tvillingbror. Dessutom är det tråigaste paret att titta på och jag tycker hans ögon tindrar när han ser sommarstället. Slemmig typ på något vis.
Citera
2022-05-23, 20:41
Medlem
ziggarillens avatar
Hur kunde dom där experterna para ihop Märta och Axel? Han ser ut som en go nallebjörn medan hon ser sur och le ut. Kanske hon ser gladare ut om hon slipper Axel men lite färghållning vore klädsamt.
Citera
2022-05-23, 20:46
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Jag skrev tidigare att han verkligen påminner om Lets Dance-bögen. Skulle kunna vara hans tvillingbror. Dessutom är det tråigaste paret att titta på och jag tycker hans ögon tindrar när han ser sommarstället. Slemmig typ på något vis.
När Martin och Heinrich hetero-pussas, hur känns det inombords för dig i det ögonblicket? ryggar du tillbaks det minsta?
Citera
2022-05-23, 20:49
Medlem
Persimååns avatar
Varför kommentera deltagarnas utseende? Den här tråden handlar om serien, ingen jävla mobbing
Citera
2022-05-23, 20:52
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
När Martin och Heinrich hetero-pussas, hur känns det inombords för dig i det ögonblicket? ryggar du tillbaks det minsta?
Brukar titta bort. Är det i dagens avsnitt så har jag inte sett det än. Tycker synd om den ljuse bögen då han verkar rätt reko medan den andra är obehaglig och fjollig. Nej, jag gillar inte att se långa tungkyssar överlag och undviker att titta när dom begås.
Citera
2022-05-23, 20:52
Medlem
Synd om killarna som oftast känns mer seriösa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in