Citat:
Ursprungligen postat av
WhatTheHeck
som sagt tar ingens parti för kriget som pågår där är mellan två stater och världen har lagt sig i. Varför? Varför la ingen sig i när de anföll Georgien och de andra länder som de ständigt hamnat i konflikt med? Nu sker detta närmre oss men och de ju tråkigt för Biden att se sina investeringar gå upp i rök. Så de passar att pusha EU in i skiten.
Du TAR ju klart och tydligt "parti" för den psykotiske dvärgen i kreml och hans anfallskrig och strävan att slakta den Ukrainska befolkningen.
Citat:
Ursprungligen postat av
WhatTheHeck
Ursprungligen postat av WhatTheHeck
Skrev jag något om att jag tog parti i mitt inlägg? Skrev att Ukrainas president tvingar människor till krig, ett krig som hans refusering startade genom provokation.
Jag pratar om att man inte ska tvinga folk in i döden de förfar 2022. Vill de ej kriga så låt mannen få lägga ned vapen. Nu när deras nazist kompani gett upp så lär allt vända rätt fort. Du får nog vakna upp ur propaganda regnet du sugit åt dig.
Åny; Om någon "tvingar" någon till krig så är det väl den psykotiske dvärgen i kreml som trots allt inlett anfallskriget mot Ukraina och söker slakta dess befolkning, eller hur?
Vad gäller "nazist kompani" så finns det väl anledning att fråga sig varför wagner gruppen INTE har "avnazifierats" av den psykotiske dvärgen i kreml? wagner gruppens führer, dmitry utkin, tillika bästa kompis med den psykotiske dvärgen i kreml, synes ju vara "nazist", eller hur?
https://informnapalm.org/en/neo-nazi-ideology-amongst-russian-mercenaries/