De två senaste åren har avsnitt
46 &
43 varit där de väger sig. Avsnitt 47 imorgon. Verkar som att det kanske inte blir något i år. Kan Hanna ha ett finger med i spelet? Kan tänka mig att hon vägrat detta pga hon upplever det som kränkande & förnedrande. 39kg-40kg? Nånstans där.
____
Citat:
Ursprungligen postat av
TheOneEyedSnake
Från vidrigast till minst vidrig och de som absolut inte får vinna robinson:
Vårthäxan nr 1 aka Hanna
Shevin
Vårthäxan nr 2 aka Jessica
Gluggen
Hayes
Arga drickaren
"Maskinen"
Vilket avsnitt är du på? Skulle inte hänga i tråden om du inte har kollat till senaste avsnittet.