2022-05-22, 18:55
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raymond-Chow
I samband med uthängningen av Nylongäddan är det en viktig sak jag glömt att skriva: Lysande jobbat av er på Dumpen!

Vidare kom jag att tänka på ett certifikat från "Global Genius Generation Group (4G) 4G High IQ Society" som Hazze64 visar i ett Facebookinlägg från 2015, enligt vilket han har en IQ på 160.

På Wikipedia kan man läsa att "As IQ significantly above 146 SD15 (approximately three-sigma) cannot be reliably measured with accuracy due to sub-test limitations and insufficient norming, IQ societies with cutoffs significantly higher than four-sigma should be considered dubious". Trots denna osäkerhet så ligger han säkert bra till vad gäller intelligensen, om man tittar på normalfördelningen. Han verkar ha lyckats ganska bra i livet också utom med att hantera sin pedofili då förstås.

Det är så svårt att greppa hur någon som har huvudet med sig, känner till Dumpen och har mycket att förlora kan bete sig så här urbota dumt. Det är kanske så enkelt att när kuken blir hård slutar hjärnan att fungera oavsett om man är klipsk eller efterbliven.
Bara det faktum att han engagerar sig i dessa test är en enorm varningssignal. Tror faktiskt aldrig jag stött på en vettig mensa-medlem. Även om man skulle "klara" deras inträdespussel så tackar man ju solklart nej. Det är bara en idiotstämpel. Å andra sidan är det komiskt att vi fått en mensapedofil. Och kanske inte helt oväntat...
Citera
2022-05-22, 18:56
Medlem
BeachBobs avatar
Vet inte om det uppmärksammats tidigare men på hans facebook är det många som kommenterar han som ett monster och länkar till Dumpen.
Citera
2022-05-22, 18:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Der lutar nog åt att han inte får ha tillgång till internet där han är just nu. Annars borde den vara nere?

Hahahaha klockren avatar där!

Den gäddan är nog den mest komiska dumröven de dragit upp ur sumpträsken hittills!
Citera
2022-05-22, 18:59
Medlem
Pleurodess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Vet inte om det uppmärksammats tidigare men på hans facebook är det många som kommenterar han som ett monster och länkar till Dumpen.

Jag noterade det också nu faller tillvaron ihop som ett korthus
Citera
2022-05-22, 19:01
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pleurodes
Jag noterade det också nu faller tillvaron ihop som ett korthus
Förhoppningsvis. Trots sina 160 i IQ. Vilket jag tvivlar starkt på att han har.
Citera
2022-05-22, 19:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kalkylen
Han ska inte skicka barnporr oavsett om han blir uppmanad eller inte. Har han det på datorn är han kriminell helt enkelt.

Det finns ett vuxenkonto.
Och det uppmanas A L D R I G till att skicka olagligt material mellan Fiskare-Gädda.
Citera
2022-05-22, 19:04
Medlem
Citat:
Att det kommer kommentarer kan man dra slutsatsen att han befinner sig någonstans där han inte kommer åt internet eller kan be någon annan att stänga ner Facebook
Citera
2022-05-22, 19:05
Bannlyst
Nu vet jag inte om Patrik och Sara är här inne och läser , men är dom/ni det så har jag några tips!

* Ladda upp mobilsamtal om ni spelar in dessa, om ni inte spelar in dem så börja gärna göra det!

* Ha som regel att ALLTID ringa dit Polisen när ni plockat någon och gör detta i slutet på konfrontationen, skit i om de inte kommer, ring dit dom ändå...det är deras plikt att ringa om medborgare behöver deras hjälp.

* Be pedofilerna att ta med något till barnen, något specifikt, t.ex be dom om en Pepsi och en påse Ahlgrens bilar mot utbyte av sexuella tjänster....tar dom med sig detta till konfrontationen, så kan ni använda det som ett bevis till uppsåt för Grooming...det är straffbart!

"Genom bekräftelse, mutor och utpressning försöker förövaren få barnet att posera naket eller att träffas så att förövaren kan begå sexuella övergrepp. Grooming kan ge böter eller fängelse i upp till ett år.”
Citera
2022-05-22, 19:06
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Att det kommer kommentarer kan man dra slutsatsen att han befinner sig någonstans där han inte kommer åt internet eller kan be någon annan att stänga ner Facebook
Så måste det nästan va.
Citera
2022-05-22, 19:06
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radhuslivet
Och det uppmanas A L D R I G till att skicka olagligt material mellan Fiskare-Gädda.
På tal om fiskare och gädda så måste man ge fiskaren en stor portion beröm för den fina fångsten med denna gädda. Där har dom garanterat stoppat en riktig ful fisk.
Citera
2022-05-22, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Radhuslivet

Man kan ju se i chatten att han skickar en bild på någon vuxen medan fiskaren frågar varför han skickar någon som är "stor" till henne. Detta i samband med frågor som "kan du inte skicka nåt sexigt till mig" är väl en tydlig indikation på att fiskaren efterfrågar något som är olagligt? Sånt beteende borde dem verkligen sluta upp med. Det bidrar till att materialet fortlever vilket är förfärligt, för att inte nämna övergreppet som sker på barnet på bilden som betraktas såklart...
Citera
2022-05-22, 19:08
Medlem
Pleurodess avatar
Citat:
Förhoppningsvis. Trots sina 160 i IQ. Vilket jag tvivlar starkt på att han har.

Nä så hög IQ är ju väldigt ovanligt vi pratar Einstein, Bill Gates här. Oavsett har han nog jävligt hög ångest i alla fall
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in