Citat:
Ursprungligen postat av
OleStoltenberg
Så du tror sønnen, kontordama og TH lyver om at de snakket med AEH den morgenen ? Jeg trodde konspirasjonsteorien TH/RU var alt. Men du tror altså på enda større konspirasjon ? Å alt dette skal vi høre om i en rettssak som skal gå av stabelen i år ?
Du glemmer et viktig poeng. Kontordamen ringte AE først den morgenen, men hun tok ikke telefonen...
Det finnes kun utgående anrop fra AE denne dagen.
Da kan det like godt være slik at kontordamen ønsket å snakke med AE om lønn, fordi politiet sier at hennes datalogger bekrefter dette. MEN det kan ha vært TH som ringte tilbake. Han kan ha sagt at AE dessverre var utsatt for en ulykke. Men at hun måtte holde tett om det. Anropet til sønnen kan også være fra TH, som ber om hjelp til å frakte vekk den omkomne. Jeg tror TH har stålkontroll på begge to.
Alibiet var et møte med VE. Han har nok stålkontroll på ham, også. Det finnes ingen alibivitner utenfor THs aller nærmeste krets, som vi kjenner til.
Alternativt, kan TF kommet kl 9.30, gjort « jobben» og forsvunnet 10.07 med AE.
Jeg tror GM har tatt en « Toska», slik Munch - maleriene ble fraktet bort, i en lastebil/ trailer/ tilhenger.