2022-05-19, 20:21
Medlem
Lillarapunzels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Det skumma är väl att den sprids samtidigt i både usa och flera europeiska länder. Speciellt som de säger att sprids med närkontakt. Låter nästan som om det är planerat.

Jag uppfattade som att enstaka fall hade poppat upp lite här och var under någon månads tid. Så absolut under en kortare tidsrymd, men absolut inte på massa ställen nästan exakt samtidigt. Sen uppfattade jag det därtill som att det först är nu, när det numerärt blivit någon handfull fall här och var, som man faktiskt börjat rapportera om det i medierna också.

Förövrigt är jag personligen inte orolig iaf, det smittar inte alls så lätt och rör sig om så försvinnande få fall.
Citera
2022-05-19, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zamarcand
Smittkoppsvaccinationen lämnar ett väldigt distinkt märke på armen. Får se om den länken fungerar.

https://www.myretrospect.com/wp-content/uploads/2021/04/conventional-vax-scar-4.jpg

Jag har ett sånt märke på utsidan låret, är det nåt annat vaccin jag fått som liten eller kan det vara samma, också född före 79.
Citera
2022-05-19, 21:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Slocum
10 vaginala samlag på raken och intensiva böner till Gud för syndernas förlåtelse.

2022 kommer verkligen leverera som mänsklighetens all-time low känns det som nu.
ahh, då kommer "dom" förbjuda det så det kan klassas som pandemi igen.
Citera
2022-05-19, 21:18
Medlem
Smittar via sex, då känns det ju skönt att man lever i celibat sedan ca 15 år tillbaka och enligt utsikterna ser det mörkt ut med sex framöver också.

Äntligen vinner jag!
Citera
2022-05-20, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Det skumma är väl att den sprids samtidigt i både usa och flera europeiska länder. Speciellt som de säger att sprids med närkontakt. Låter nästan som om det är planerat.

Eller också...

Med tanke på, som du också reflekterar över, att det plötsligt bryter ut på vitt skilda platser i världen SAMTIDIGT! Har exponerats närmast explosionsartat i världens media just idag, torsdag 19 maj.

Så nog är det planerat, alltid. Och därför knappast något som sprids via luften från människa till människa. Snarare verkar det som att de som fått symptom på denna sjukdom redan hade den sjukdomsalstrande organismen i sina kroppar, sedan tidigare.

Dom kanske har råkat fått det med nån injektion, eller nåt... jag vet inte...
Citera
2022-05-20, 06:42
Avslutad
Flera fall av apkoppor i Montreal:

Citat:
Under torsdagen meddelade Montreals folkhälsomyndighet att 17 fall av apkoppor utreds i och i närheten av Montreal, Kanada. Fallen ska ha upptäckts på kliniker som arbetar med könssjukdomar och personerna som där utreds är främst män som har haft sex med män.

https://www.svt.se/nyheter/utrikes/17-misstankta-fall-av-apkoppor-i-montreal
Citera
2022-05-20, 06:45
Medlem
Dr Been går igenom apkoppor i sin senaste video. Det smittar lätt genom kroppsvätskor och från de vätskefyllda utslagen eller från hudfragment från dessa till sprickor i huden eller till slemhinnor på den som blir smittad. Det kan med andra ord också smitta även via stora vätskedroppar när någon pratar eller hostar även om det inte verkar vara den huvudsakliga smittovägen.
https://www.youtube.com/watch?v=6G98hbHc8hE
se också länkarna i beskrivningen av videon.

Edit: Lite konspiratoriska groddar finns också i videon
* Bill gates varnade för risk för kommande terrorattacker med smittkoppor Nov 2021 (närbesläktat virus)
* FDA godkände apkoppsvaccin 24 September 2019!
Senast redigerad av fabbe2 2022-05-20 kl. 07:28.
Citera
2022-05-20, 09:19
Medlem
Vafan, då har man precis börjat bli sugen på lite lössläppt sexualbeteende efter pandemin, så dyker det här upp.

Hur är det med vaccin, finns det något tillgängligt? Hur ser möjligheterna ut att tjata tills sig det i Sverige när man är riskgrupp?
Citera
2022-05-20, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Är du bög? Om inte behöver du nog inte vara orolig.

Nu är det ju inte så att det på något magiskt vis endast drabbar bögar, dom enda som går säkert från att få det genom sex är väl möjligtvis incels. Skillnaden är bara att vi i bögsvängen har betydligt mycket mer och roligare sex, så något som det här syns tidigare bland oss.
Citera
2022-05-20, 09:40
Medlem
Påminner lite om HIV när det kom, kanske dags för en lockdown.
Citera
2022-05-20, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DroidBishop
Att ta ett vaccin är nog det sista jag skulle göra efter senaste vaccinfiaskot. Undvik o knulla negrer o ät bra mat så klarar du dig nog ska du se. Skulle inte bli förvånad om det är mrna vaccinen som sabbat folks immunsystem som i sin tur gör att apkoppor och annat skit sprids mer.

Jag är bög, inte foliehatt. Frågan kvarstår, hur ser möjligheterna till en vaccinspruta ut?
Citera
2022-05-20, 11:12
Medlem
PC-Dators avatar
Afrika och Kina är väl dom länder som har gett oss många nya, farliga och även konstiga sjukdomar.

I Afrika pga att de svarta har sex med och äter alla möjliga vilda djur och skapar AIDS, Ebola, Apkoppor osv. I Kina för att man äter virusbärande djur som fladdermöss, råttor osv och skapar Covid osv.

Hörde idag att apkoppor sprids genom sex, nån som kollat upp om det stämmer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in