2022-05-19, 13:52
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Då dumpen är så skickliga att 100% av deras fångster utan någon som helst tvekan hade våldtagit en tonåring om det inte varit S&P som dök upp?

Hundra procent har dykt upp för att de hoppats få träffa ett barn eller en barnmamma vilka som haft modet att genomföra våldtäkt vet jag givetvis inte. Men de har redan handlat oacceptabelt i att försöka lura till sig barn
Citera
2022-05-19, 14:13
Medlem
Någon annan som märkte att Husvagnsgäddan #101 sitter och runkar i sin husbil vid 0:12 sek in i videon? Precis när Sara är vid framrutan och filmar in så ser de ut som han panikslänger på sig byxorna. Eller ser jag helt fel? 😱
Citera
2022-05-19, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goodinbed
Du VET att hon är Infolina. Sitter du utmed då hon skriver ? Nej det gör du inte. Användaren PÅSTÅR det och i din värld så måste det bara så.

Hen ? Du är inte säker på vilket kön Sara har.
.....

Du gör vad du vill med dina pengar. Det skiter jag i. SWISCHA på du.

Jag vet att du är ny i tråden men alla andra vet det redan och nu vet du också.

Kan inte nån snäll bara förklara för den här idioten att Sara är INFOLINA. Jag är trött på hen nu. Hen har tjatat om det i flera dagar.
Senast redigerad av Gipsy-tears 2022-05-19 kl. 14:31.
Citera
2022-05-19, 14:36
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wiccaz
Någon annan som märkte att Husvagnsgäddan #101 sitter och runkar i sin husbil vid 0:12 sek in i videon? Precis när Sara är vid framrutan och filmar in så ser de ut som han panikslänger på sig byxorna. Eller ser jag helt fel? 😱

Fan det har du rätt i. Han kanske satt i trallade. Intr alls omöjligt
Citera
2022-05-19, 14:54
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Jo men hen verkar ovanligt trögfattad. Skiter i det nu.

Ja det blir nog en hel del junk food när herrskapet ute på vägarna. Tunnbrödsrullar, hamburgare, kebab mm. Känns bra att sponsra det. Synd att dom kör en sån gammal BMW som slukar massa diesel. Kunde ju haft en Tesla eller liknande.

En o annan hotellrestaurang hoppas jag o en pava rött hoppas jag också få vara med o sponsra

Ser ut att va en ganska liten bmw så är nog rätt snål skulle jag gissa på. En 116 eller 118 drar nog runt 0. 4 landsväg
Citera
2022-05-19, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
En o annan hotellrestaurang hoppas jag o en pava rött hoppas jag också få vara med o sponsra

Ser ut att va en ganska liten bmw så är nog rätt snål skulle jag gissa på. En 116 eller 118 drar nog runt 0. 4 landsväg

Patrik är van vid femstjärniga hotell sen jetsetlivet men numera är det gemensam sovsal som gäller. Dom stannade vid nån sylta där det fanns billig bärs enligt Patrik i podden. Där kunde hen ha supit till men Patrik stod emot frestelsen enligt egen utsago. Bra gjort för inte fan swishar man till deras krökande.
Citera
2022-05-19, 15:09
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Patrik är van vid femstjärniga hotell sen jetsetlivet men numera är det gemensam sovsal som gäller. Dom stannade vid nån sylta där det fanns billig bärs enligt Patrik i podden. Där kunde hen ha supit till men Patrik stod emot frestelsen enligt egen utsago. Bra gjort för inte fan swishar man till deras krökande.

Nåt glas vin o en god bira swishar jag gärna till.
Hade varit kul att åka med i baksätet på en liten turné o få leva livet på vägen.

Sovsal. Sidospår men jag besökte Kiev när jag var yngre och sov in vandrarhem mer sovsal. Jävlar vad jag höll hårt i grejerna under mig när jag sov. Var givetvis inga problem o dagen efter dracks det öl med nya bekantskaper.
Citera
2022-05-19, 15:17
Medlem
Citat:

Vilken jäkla kåtgubbe alltså. Han skulle väl värma upp innan.
Citera
2022-05-19, 15:19
Medlem
Citat:
Nåt glas vin o en god bira swishar jag gärna till.
Hade varit kul att åka med i baksätet på en liten turné o få leva livet på vägen.

Sovsal. Sidospår men jag besökte Kiev när jag var yngre och sov in vandrarhem mer sovsal. Jävlar vad jag höll hårt i grejerna under mig när jag sov. Var givetvis inga problem o dagen efter dracks det öl med nya bekantskaper.

Jag har också tågluffat och slaggat i sovsalar samt supit där det är billigt men jag betalade själv vilket är en viss skillnad och nu talar vi om fd världsmästaren i höjdhopp.

Givetvis kan dom få unna sig ett gott glas vin och en mör fin köttbit ibland istället för den vanliga hamburgemenyn med cola zero. Man blir trött på flottiga grillar i längden. Vi vill ju att dom ska ha det bra on the road.
Citera
2022-05-19, 15:24
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Vilken jäkla kåtgubbe alltså. Han skulle väl värma upp innan.

Själv är bästa fluffer tänkte han antagligen
Citera
2022-05-19, 15:25
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Jag har också tågluffat och slaggat i sovsalar samt supit där det är billigt men jag betalade själv vilket är en viss skillnad och nu talar vi om fd världsmästaren i höjdhopp.

Givetvis kan dom få unna sig ett gott glas vin och en mör fin köttbit ibland istället för den vanliga hamburgemenyn med cola zero. Man blir trött på flottiga grillar i längden. Vi vill ju att dom ska ha det bra on the road.

Ja o ju äldre man blir ju bekvämare vill man ju ha det!
Tycker de är ett skönt omaka par så jag gör som du och bidrar till lite bekvämligheter
Citera
2022-05-19, 15:39
Medlem
Citat:
Citat:

Kika på detta klipp, visar en repeterande loop av insidan av husbilen, tror ni finner svaret.
hastighet 0,5 och 1,0 Vid behov? använd adblocker!

Husbilsgadda NR-101_inside_speed-0.5.mp4
https://gofile.io/d/Cuix4x

Husbilsgadda NR-101_inside_speed-1.0.mp4
https://gofile.io/d/Ke1ikM

.rar för er som önskar
https://gofile.io/d/H1nxoV
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem