2021-12-07, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stortrollet
Oj här är en sur fjolla som läst genusvetenskap

Arbetar som it-akitekt, men gulligt att du försökte använda dina obefintliga hjärnceller i ett tafatt försök att göra narr av mig. Din klåpare.
Citera
2021-12-07, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av insideoutman
Arbetar som it-akitekt, men gulligt att du försökte använda dina obefintliga hjärnceller i ett tafatt försök att göra narr av mig. Din klåpare.
Det är illa när man inte ens kan stava till sin egen yrkestitel... Och du påstår att det är jag som saknar hjärnceller?
Citera
2021-12-07, 21:37
Medlem
Citat:
Det är illa när man inte ens kan stava till sin egen yrkestitel... Och du påstår att det är jag som saknar hjärnceller?

Gå och lägg lite golv istället, din pajas.
Citera
2021-12-07, 22:23
Medlem
Citat:
Gå och lägg lite golv istället, din pajas.
Nej du det har jag folk som gör åt mig. Hade du tjänat mer pengar hade du också haft råd med det och dessutom sluppit vara bitter över vad andra tjänar
Citera
2021-12-07, 22:53
Medlem
Citat:
Nej du det har jag folk som gör åt mig. Hade du tjänat mer pengar hade du också haft råd med det och dessutom sluppit vara bitter över vad andra tjänar

Jag förstår att du skrattar hela vägen till banken om man ställer pengarna det genererar i relation till hur totalt iq-befriat ert jobb är. En dresserad apa kan utan problem lägga golv efter några veckors träning.
Citera
2021-12-08, 06:33
Medlem
Citat:
Jag förstår att du skrattar hela vägen till banken om man ställer pengarna det genererar i relation till hur totalt iq-befriat ert jobb är. En dresserad apa kan utan problem lägga golv efter några veckors träning.
Stämmer säkert, har ingen erfarenhet från den branschen. Men du kanske borde prova, du verkar ju inte så smart?
Citera
2022-01-23, 16:29
Medlem
Awleons avatar
Jobbar som golvläggare i Norge och tjänar cirka 45 före skatt på en " vanlig" månad , vi borde väll ha flera golvläggare i landet?
Citera
2022-01-23, 16:33
Medlem
Måste ju vara hög för en yrkesgrupp som bokstavligen "går på knäna"
Citera
2022-05-19, 13:27
Medlem
flowerpower900s avatar
Nån mer mattläggare som vill uppge sin lön?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in