Citat:
Ursprungligen postat av
Drommar
Vad menar du? Turkiet sätter ju käppar i hjulet för Sverige att komma in i Nato.
Förstår inte ditt inlägg.
Citat:
Ursprungligen postat av
snurresprettis
Varför är det lite kul?
OK, då är vi inte på samma sida. Jag vill slippa komma med i NATO, och jag tycker att det gick alldeles för fort och panikartat, och att processen inte alls var demokratisk. Inte nog med att vi inte fick folkomrösta - inte ens RIKSDAGEN fick rösta. Maggan bestämde själv.
Jag tycker att det skulle vara kul om allt skulle skita sig för Maggan, för att ERDOGAN av alla inte vill ha oss i NATO. Och då med förklaringen att vi har tagit emot för många terrorister. Om ni inte ser det ironiska, så är det ingen idé att jag försöker förklara mer.