2022-05-15, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troverdig
Nå har jeg skummet meg gjennom totalt 6991 sider, og sitter igjen med følgende konklusjon:
•TH er den eneste med motiv, ønske, makt og penger til å planlegge og gjennomføre drapet på sin kone.
•TH har 3 eller 4 svært nære personer som har gitt han falskt alibi og hjulpet han med rigging og fjerning av offeret. Dette er mennesker han har makt over, mentalt og økonomisk, og som han derfor kan stole 100% på.
•Poltiet sitter allerede på sterke bevis og indisier som vil medføre tiltale og rettssak, men de vil først fullføre jobben med kryptosporet for å sikre seg en 100% vunnet sak. Riksadvokatens godvilje i saken tyder på dette.
•Det er mange vitner der ute som vil snakke åpent ut om hva de vet når rettssaken er et faktum, og det finnes nok også noen i nærmeste familie som har mistet troen på TH og hans rolle i saken. Disse vil også stå frem når virkeligheten går opp for dem i hele sin uhyggelig bredde.
•Saken vil ende med domfellelse for drap for TH, og medvirkning til drap for hans nærmeste 3 eller 4 hjelpere. Jeg tipper 21 år for TH, og 10-15 år for medhjelperne.
•Jeg tror forøvrig TH har utført drapet alene hjemme i Sloraveien natt til 31. oktober 2018.

Problemet for lystløgnere er at de ofte får litt for mange løgner å holde styr på. I dette innlegget kommer det tydelig frem at du ikke har tilgang til noe mer informasjon enn noen andre.

Kanskje du tror du gjør politiet en tjeneste ved å komme med påstandene dine, men ærlighet varer som regel lengst.
Citera
2022-05-15, 23:59
Medlem
Slettsnokens avatar
At dere gidder? Alle disse «etterlysningene» vi har sett i det siste, sim-kort, printer osv. er et ledd i å finsnekre tiltalen, lukke dører og komme forsvarer i forkjøpet. Man har en klar formening om hvordan det hele henger sammen, noe som vil vise seg i den kommende tiltalen.

Det er full fyr under føttene på TH og hans medhjelpere nå.
Citera
2022-05-16, 00:00
Medlem
Kan noen her lage en tidslinje som inneholder tidspunkt for viktige detaljer i saken?
Citera
2022-05-16, 00:28
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Det har vært rettssaker i Norge tidligere som har tatt nesten 1 år. Her er det snakk om århundrets rettssak, og en mann med store ressurser som skal dømmes, så alle muligheter til å anke, trenere saken og forhindre en endelig dom vil nok bli benyttet. Forhåpentligvis blir det ikke slik, men det gjenstår jo å se. Det viktigste er jo uansett at saken blir løst, og de skyldige dømt, uansett hvor lang tid det tar. Når det gjelder min troverdighet så står jeg på trygg grunn, så du behøver ikke å bekymre deg over det.

Det blir en omfattende tiltale, det er ihvertfall sikkert.
Citera
2022-05-16, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lorentsen
Problemet for lystløgnere er at de ofte får litt for mange løgner å holde styr på. I dette innlegget kommer det tydelig frem at du ikke har tilgang til noe mer informasjon enn noen andre.

Kanskje du tror du gjør politiet en tjeneste ved å komme med påstandene dine, men ærlighet varer som regel lengst.

Dine utspill bærer preg av uvitenhet, men jeg visste ikke at du var lystløgner også.
Citera
2022-05-16, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Påstanden er at retten har godkjent siktelsene og linken mangler fortsatt.

Jeg vet jeg ødelegger stemningen her, det er fordi tråden er full av mennesker som er mer opptatt av simpelt sladder enn sakens realiteter.

Finn deg et ekkokammer du, hvor alle er enige om å drite i virkeligheten.
Hva er realiteten
Citera
2022-05-16, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OleStoltenberg
Eller GM har misforstått dette med virus som blir plassert i folks datamaskiner for å utvinne Monero ute på nettet ?

Isåfall kan dette hjelpe folk å "identifisere" GM
Citera
2022-05-16, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lookielook
Ref hvorfor holden ikke prøver siktelsen for retten: Hørt om retoriske spørsmål?
Han anket ikke kjennelsen ogdet tyder på usikkerhet. Ved Fengsling er det lite å tape.
Citera
2022-05-16, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
Det blir en omfattende tiltale, det er ihvertfall sikkert.
mulig påtalemyndigheten ogdå forsøker seg på erstatningskrav fra det offentlige pgs massiv villedning. En god sak å få prøvd dette spm.
Citera
2022-05-16, 01:13
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
mulig påtalemyndigheten ogdå forsøker seg på erstatningskrav fra det offentlige pgs massiv villedning. En god sak å få prøvd dette spm.

Blir vel kanskje 9 millioner euro. Innkreves i monero. TH sendte jo melding: "jeg vill betala".
Citera
2022-05-16, 06:04
Medlem
Citat:
Jeg tror ikke på konspirasjoner, det overlater jeg til deg og dine tilhengere. Jeg tror på min kunnskap om saken, politiets etterforskning, tiltale og en rettssak som vil føre til domfellelse for de siktede i saken. Rettssaken kan komme til å vare i flere år, men tiltale og igangsetting av prosedyrene rundt rettssaken vil sannsynligvis skje i løpet av 2022. Jeg beklager at jeg ikke kan gi deg og dine venner måned, dag, dato og nøyaktig klokkeslett for oppstart og avslutning på rettssaken, men det får dere bære over med.
Du tror helt klart på en konspirasjon, når du tror sønnen, kontordama og TH lyver om at de snakket med AEH den morgenen.
Citera
2022-05-16, 06:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
Han anket ikke kjennelsen ogdet tyder på usikkerhet. Ved Fengsling er det lite å tape.

Nettopp, derav retorisk spm. fra Troverdig. Mistenker norrrrrmann gjør seg dummere enn hen egentlig er, heller det enn å innrømme at andre har et poeng.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in