2022-05-15, 20:49
Medlem
Eurypteridas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshitintehanigen
Bara i dina drömmar kommer andra länder sätta sanktioner mot Turkiet över detta 😄
Sanktioner? Turkiet har massa specialavtal med EU så de får sälja muslimsk mat här.
Turkiet är redan på väg ut i kylan, alla är trötta på Erdogan.
Citera
2022-05-15, 20:50
Medlem
Citat:
Tror hon är kurd och lurar brallorna av svensken. Hennes politiska agenda är tydlig för den som vill se den.
Sverige kommer ha förlorat mycket innan ni själva inser det. Mark my words

Ja men hon är välj den enda som visat någon liten gnista äkta vara. Och verkar tro på det hon säger. Resten är ju ett gäng yrkespolitiker som ger blanka i allt förutom makten. Hur som kommer jag rösta på henne. Min röst går rakt av till det enda parti som säger nej. MP litar jag inte en sekund på de svänger om allt.
Citera
2022-05-15, 20:51
Medlem
Bahrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eurypterida
Haha Erdogan kan ordna "operationer" som han på drottninggatan som sprängde sig själv.
Vi överlever utan Erdogans muslimskit och Erdogans Nato. Kasta ut turkiet ur EUs inre marknad så att muslimen lär sig att hålla käft.
Jag gråter. Säg inte så. Du sårar mig .
EUs trånga fitta får nu avkänningar på ryssarnas sanktioner. Snart kommer turkarnas ejakulation som en komplement. Fattar du inte vad ryssland och turkiet gör? Spelar du dum bakom mussesnacket?
Citera
2022-05-15, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eurypterida
Sanktioner? Turkiet har massa specialavtal med EU så de får sälja muslimsk mat här.
Turkiet är redan på väg ut i kylan, alla är trötta på Erdogan.

Turkiet har visat sig starka även om de är ensamma med sina åsikter vid flertalet tillfällen ändå behållt goda kontakter. Något Sverige aldrig kommer klara av.
Citera
2022-05-15, 20:53
Medlem
Citat:
Bara i dina drömmar kommer andra länder sätta sanktioner mot Turkiet över detta 😄
Sverige blir horungen som står utanför helt ensam i Europa och Skandinaven. Vi märker om attityden mot Turkiet blir långvarig..

Haha det är tyvärr ingen som tycker om Turkiet längre. Sen Erdogan kom till makten avskyr de flesta länder Turkiet, deras politik och beteende. Många turkar gör detsamma men att säga något om Erdogan öppet vågar dem inte.
Citera
2022-05-15, 20:55
Medlem
Yaskos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LonelyF18
Haha det är tyvärr ingen som tycker om Turkiet längre. Sen Erdogan kom till makten avskyr de flesta länder Turkiet, deras politik och beteende. Många turkar gör detsamma men att säga något om Erdogan öppet vågar dem inte.

Ja, vi vågar inte heller. Vi är jätterädda att Erdogan ska komma hit och äta upp oss...
Citera
2022-05-15, 20:57
Medlem
Eurypteridas avatar
Citat:
Turkiet har visat sig starka även om de är ensamma med sina åsikter vid flertalet tillfällen ändå behållt goda kontakter. Något Sverige aldrig kommer klara av.
Turkiet hit och Turkiet dit.
Erdogan kommer snart hålla käft om YPG.
Citera
2022-05-15, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nonvero
Ja men hon är välj den enda som visat någon liten gnista äkta vara. Och verkar tro på det hon säger. Resten är ju ett gäng yrkespolitiker som ger blanka i allt förutom makten. Hur som kommer jag rösta på henne. Min röst går rakt av till det enda parti som säger nej. MP litar jag inte en sekund på de svänger om allt.

Tro det du.. till skillnad från dig hoppas jag på en blomstrande framtid för Sverige. Samtidigt får Svensken skylla sig själv.
Jobbigt när ansvarsfriheten inte sträcker sig utanför landets gränser va?
Citera
2022-05-15, 20:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Yasko
Erdogan kommer att släppa in Sverige när han får de eftergifter han vill ha. Det blir nån lösning till sist...
Det är nog de flesta medvetna om, frågan är vad horsosseriet tänker skänka bort i utbyte? Parasitklassen som levt hela sitt liv med händerna i någon annans fickor har sällan folkets väl i åtanke när den ritar kartor med sina kladdkritor.
Citat:
Ursprungligen postat av Bahram
Jag menar det din mammapappaknullare, varför kritiserar du Erdogan?
Om han gör dig en tjänst ge honom lite röv istället för att säga emot.
Jag kritiserar Erdogan för att han är snäppet över ett djur i näringskedjan, helt enkelt undermåligt människomaterial.

Det betyder dock inte att hans beslut nödvändigtvis alltid är dåliga för oss. Jag avstår dock gärna från att ge homot tillgång till min röv, han kan gott fortsätta böga med sina transkollegor i regnbågsalliansen istället.
Citera
2022-05-15, 21:02
Medlem
Yaskos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuperViting
Det är nog de flesta medvetna om, frågan är vad horsosseriet tänker skänka bort i utbyte? Parasitklassen som levt hela sitt liv med händerna i någon annans fickor har sällan folkets väl i åtanke när den ritar kartor med sina kladdkritor.

De kommer att offra en och annan PKKare och i bästa fall inte ge 3,5 miljarder kronor till PKK i Syrien.
Citera
2022-05-15, 21:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Yasko
De kommer att offra en och annan PKKare och i bästa fall inte ge 3,5 miljarder kronor till PKK i Syrien.
Det har jag inga problem med. Hoppas du har rätt!
Citera
2022-05-15, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bahram
Ja, Sverige har hjälpt pkk och grupper som skapar instabilitet i MÖ.
Hur hade du tänkt om Turkarna skulle hjälpa separatister i Sverige?
Igen Sverige skall inga en pakt med Ryssland. Skit i NATO.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in