2022-05-15, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Jeg utelukker ikke det.
Takk Er det teknisk mulig å også spore hvem som har lest her tilbake i tid?
Senast redigerad av z-z-z 2022-05-15 kl. 01:53.
Citera
2022-05-15, 01:39
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
GM følger med her uansett så hvis han har skrevet reddit posten så er slettingen allerede gjort, jeg mener absolutt at nicket burde offentliggjøres men det er nok for sent nå i alle fall.

Nicket ble slettet for lenge siden, men denne brukeren hadde kunnskaper nok til
å finne det igjen ved å grave litt i materien. Mener h*n fant det fordi Reddit-brukeren
hadde vært inne og redigert et innlegg lengre ned i tråden i ettertid.
Citera
2022-05-15, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z

Altså jeg vet ikke, det ble vel opprettet en lov om overvåkning av utenlands trafikk, men hvor nøyaktige de er og hva politiet kan bruke er en annen sak. Det var vel etterretningstjenestene som fikk tilgang til full overvåkning av nettet mht rikets sikkerhet.
Citera
2022-05-15, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
Nicket ble slettet for lenge siden, men denne brukeren hadde kunnskaper nok til
å finne det igjen ved å grave litt i materien. Mener h*n fant det fordi Reddit-brukeren
hadde vært inne og redigert et innlegg lengre ned i tråden i ettertid.

Ja man ser at flere av innleggene er slettet.
Citera
2022-05-15, 01:45
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ja man ser at flere av innleggene er slettet.

Her er innlegget fra brukeren Moronoxy:

Citat:
Ursprungligen postat av Moronoxy
Etter at OleStoltenberg i tråden rundt begynnelsen på 2022 minnet om tråden på Reddit november 2017, gjorde jeg et forsøkpå å gjenopprette brukernavnet til trådstarter.
Jeg mener at jeg klarte å gjenopprette brukernavnet. Årsak til at jeg klarte dette var at trådstarter var inne i tråden igjen og gjorde endringer syv og en halv måned senere. Om trådstarter endret info eller slettet bruker vet jeg ikke. Jeg kom over dette 4 dager før infoen ble overskriver for godt.
Dette brukernavnet dukket også opp på Altenen et carding forum + et annet sted.
Jeg sendte inn denne infoen med bilder der brukernavnet dukker opp i tråden og de andre stedene brukernavnet dukket opp til politiet.
Citera
2022-05-15, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
Her er innlegget fra brukeren Moronoxy:

Ja jeg har lest det
Citera
2022-05-15, 01:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronsangel
Forstår ikke hva du mener..

1. du stjeler en pc,
2. du formaterer pcn å legger inn windows 10 på nytt, en såklalt clean install.
3. Når windows er ferdig installert logger du deg på ett trådløst eller kablet nett.

Værre er dette ikke.
clean install er ikke så clean som du tror, men stjålet pc kan jo føre til justismord. Golf ble heldigvis sjekket ut
Citera
2022-05-15, 01:50
Medlem
Citat:
Hvordan er det med kjøp av billetter til T-banen, må de betales med kort? Måtte de betales med kort i 2018?

La oss si at politiet finner snevrer inn antall kjøpere av startpakker og finner ut tidspunktene de er kjøpt på. Kan de da også finne ut hvem som har kjøpt T-bane billetter i det aktuelle tidsrommet?
gm sniker på trikken og blir tatt og regningen sendes til mandal/golf. Er vel noen kamera på tbanestasjonene.
Citera
2022-05-15, 01:58
Medlem
"– Vi mener hypotesen er styrket av flere grunner. For det første treffer nummeret et uregistrert kontantkort som ikke er aktivert og heller ikke har blitt det senere. For det andre er det solgt i geografisk nærhet til åstedet i en periode vi vet at andre forberedelseshandlinger har funnet sted i krypto-sporet, sier påtaleleder Gjermund Hanssen i Øst politidistrikt til VG."
https://www.bt.no/nyheter/innenriks/i/v5BmRj/politiet-har-styrket-tro-paa-spor-i-loerenskog-saken

Er det opprettelsen av kryptokontoen de mener her?
Kan politiet ha funnet ut nøyaktig hvor kryptokontoen ble opprettet fra?
Citera
2022-05-15, 02:00
Medlem
Citat:
Ja så du må passe på hva du skriver. Politiet kan stå utenfor døra med håndjernene klare.
Citera
2022-05-15, 02:02
Medlem
Citat:
"– Vi mener hypotesen er styrket av flere grunner. For det første treffer nummeret et uregistrert kontantkort som ikke er aktivert og heller ikke har blitt det senere. For det andre er det solgt i geografisk nærhet til åstedet i en periode vi vet at andre forberedelseshandlinger har funnet sted i krypto-sporet, sier påtaleleder Gjermund Hanssen i Øst politidistrikt til VG."
https://www.bt.no/nyheter/innenriks/i/v5BmRj/politiet-har-styrket-tro-paa-spor-i-loerenskog-saken

Er det opprettelsen av kryptokontoen de mener her?
Kan politiet ha funnet ut nøyaktig hvor kryptokontoen ble opprettet fra?

Det er mulig fordi at det er tidligere opplyst at kryptosporet førte til Oslo
Citera
2022-05-15, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
Ja så du må passe på hva du skriver. Politiet kan stå utenfor døra med håndjernene klare.
Jeg har ingen ting å skjule
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in