2022-05-14, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Det er bare det at den twitter kontoen ikke er et telefonnummer men en twitter konto som ikke har noe som helst med saken å gjøre.
Forstår. Tenker du at de tallene i navnet på Twitterkontoen kan stå for noe helt annet enn et mobilnummer?
Citera
2022-05-14, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Forstår. Tenker du at de tallene i navnet på Twitterkontoen kan stå for noe helt annet enn et mobilnummer?

Jeg driter i hva de tallene står for
Citera
2022-05-14, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ittno
Er det denne du lurer på?
https://mobile.twitter.com/muhamma40745668
Ja. Vet du om dette tilfeldigvis er et telefonnummer som er registrert også i Pakistan (og som da er et annet telefonnummer enn det etterlyste norske nummeret)?
Citera
2022-05-14, 00:08
Medlem
Citat:
Monoroxy nevnte nr er brukt til å opprette Twitterkontoen. Det forstår jeg ikke.
Det ser ut som villedning for meg. Stakkars fyr på Lørenskog med samme navn.
Men hva vet jeg.
Citera
2022-05-14, 00:12
Medlem
Citat:
Ja. Vet du om dette tilfeldigvis er et telefonnummer som er registrert også i Pakistan (og som da er et annet telefonnummer enn det etterlyste norske nummeret)?
Det bor 210 millioner mennesker i Pakistan.
Men takk for tilliten .
Edit: det ser ut som en tilfeldighet, ja. Spot on. Som sagt, hva vet jeg. Pakistan er vel det landet i verden med mest kontantkort.
Ser forøvrig ut som et Twitter konto nr.
Nuff said.
Senast redigerad av Ittno 2022-05-14 kl. 00:22.
Citera
2022-05-14, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troverdig
Helt korrekt, alle kan påstå at de vet mye som ingen andre vet, og gjør det. Jeg gjør ikke det.
Horst mener politiet ikke kommer videre og vil legge saken død.
Citera
2022-05-14, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
Det er ikke umulig at de har hatt utstyret som ble brukt i beslagene de har gjort tidligere i saken.
Jeg tror ikke de slipper denne informasjonen nå for at noen skal si "aha, ja men jeg vet jo om en som
har akkurat slikt utstyr". Med andre ord - de har sannsynligvis noen i kikkerten, og at de kanskje vet
hvilken spesifikk printer som ble brukt.

Fast kunde hos Bunnpris?
ransaking i sv og rus afresse har ikke gitt funn av slikt antar jeg. Da ville det skjedd dramatiske ting i saken.
Citera
2022-05-14, 00:28
Medlem
Grønland Basar har gratis wifi

Gratis WiFi til deg som er kunde på senteret. Logg på Thon WiFi, og du kan surfe i opptil tre timer mens du er på senteret.

https://gronlandbasar.no/praktisk-informasjon/wifi/
Citera
2022-05-14, 00:35
Medlem
Fra en kommentar under artikkelen:
"Leser igjennom detaljene som de har om brevet. Mange opplysninger og det er en detalj jeg reagerte på. Det er brukt programmet Worldpad som er et lite skriveprogram som følger med Windows. Når de er sikre på det så burde de muligens også konkludert med at den pc som er brukt har da ikke Microsoft Office World installert. Kan det da være en helt ny pc som er brukt? "
https://www.nettavisen.no/nyheter/politiet-gar-ut-med-nye-opplysninger-om-trusselbrevet-i-forsvinningssaken-pa-lorenskog/s/12-95-3424274627

Dere som har greie på dette, har dere svar på det som vedkommende spør om?
Citera
2022-05-14, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av first.spring
Da skriver du på en ekstremt overpriset maskin, trolig anskaffet av noen uten call på forholdet specs/pris.
Hun ble nok lurt ja...
Citera
2022-05-14, 00:41
Medlem
Politiet går kanskje ut i fra at pc og printer er destruert for lenge siden, derfor er der ingen fare for bevisforspillelse å gå ut med den infoen. Horst kan ta feil mht det utsagnet.
Greit med fanesak, men leit hvis saken faller i fisk.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/KzgEze/loerenskog-saken-politiet-vil-sende-et-signal?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_r ow1_pos1
Citera
2022-05-14, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokadu
Er man «heldig» er PCen og printer også benyttet til andre formål.
Det vil være griseflaks. Kan ikke være th for han kan ikke engang skru på knappen på en datamaskinen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in