Citat:
Ursprungligen postat av
Troverdig
Du er totalt uvitende om hva som har utløst dette drapet. Du er også totalt uvitende om hva politiet sitter på av bevis og indisier i saken. Du vet heller ikke at saken er i ferd med å bli løst, og at tiltale og rettssak vil skje i løpet av 2022. Det du holder på med her inne er derfor bortkastet tid, så finn deg heller en annen «hobby».
Her er jeg helt sikker på at du tar feil.
De har fremdeles ikke siktet noen GM, de går i dag ut med nye opplysninger i jakten.
Hvordan en rettsak mot TH skal kunne foregå uten innleid GM må du nesten forklare.
En annen ting er det rent praktiske.
De tiltalte og deres forsvarere skal ha tid til å forsvare seg.
Retten skal ha plass i kalenderen, dette kommer til og ta tid og da må vi langt frem i tid for å finne ledig plass.
Hvis du ikke tar feil må du gjerne utdype.
Hvis du tar feil - hvorfor?
Citat:
Ursprungligen postat av
Troverdig
Jeg vet mye som ikke du vet, og politiet vet alt jeg vet, og mye, mye mer. Den som er ansvarlig for drapet på AEH er ikke en rasjonell og normal person, men drevet frem av syke tanker rundt sjalusi, hevn, kontroll og makt. Så enkelt, men så vanskelig å forstå for vanlige mennesker. Det nytter derfor ikke å tenke rasjonelt i denne saken, og de som etterforsker er veldig klar over dette forholdet.
Dette skjer hver vår, ny bruker med hemmelig spesialsladder direkte fra politiet som kan fortelle oss at det snart blir rettssak.
Det har enda ikke skjedd...