2022-05-13, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandemose
Du er også totalt uvitende.

Verken du, VG eller politiet kjenner til hva som utløste kidnappingen.

For tiden kokes det suppe på spiker i høyt tempo. Dagens VG-sak for eksempel handler bare om at politiet har fått noen eksperter til å analysere brevet fullstendig.

Likevel aner de ikke hvem som skrev brevet, som vel burde vært poenget med det hele.

Jeg tror kanskje politiet kommer til å finne frem til hvem som brukte kontantkortet. Det vil lede til en løsning. Da kan de også se om vedkommende hadde PC, Windows, HP-printer osv.

Jeg tror ingenting på alt surret som man holder på med her inne for tiden, hvor man konstruerer all verdens plott for å få det til å gå opp at en mann uten motiv, kapasitet og som har alibi, kan være den skyldige.

Sorry.

Hvis du vet noe som jeg ikke vet, må du gjerne fortelle om det.

Jeg vet mye som ikke du vet, og politiet vet alt jeg vet, og mye, mye mer. Den som er ansvarlig for drapet på AEH er ikke en rasjonell og normal person, men drevet frem av syke tanker rundt sjalusi, hevn, kontroll og makt. Så enkelt, men så vanskelig å forstå for vanlige mennesker. Det nytter derfor ikke å tenke rasjonelt i denne saken, og de som etterforsker er veldig klar over dette forholdet.
Senast redigerad av Troverdig 2022-05-13 kl. 11:39.
Citera
2022-05-13, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troverdig
Jeg vet mye som ikke du vet, og politiet vet alt jeg vet, og mye, mye mer. Den som er ansvarlig for draper på AEH er ikke en rasjonell og normal person, men drevet frem av syke tanker rundt sjalusi, hevn, kontroll og makt. Så enkelt, men så vanskelig å forstå for vanlige mennesker. Det nytter derfor ikke å tenke rasjonelt i denne saken, og de som etterforsker er veldig klar over dette forholdet.

Alle kan påstå at de vet mye som ingen andre vet, og påstå at man er troverdig. Men det skinner jo gjennom at du vet like lite som alle andre. Du er bare opphengt i at TH er nødt til å stå bak.
Citera
2022-05-13, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lorentsen
Alle kan påstå at de vet mye som ingen andre vet, og påstå at man er troverdig. Men det skinner jo gjennom at du vet like lite som alle andre. Du er bare opphengt i at TH er nødt til å stå bak.

Helt korrekt, alle kan påstå at de vet mye som ingen andre vet, og gjør det. Jeg gjør ikke det.
Citera
2022-05-13, 11:40
Medlem
Citat:
Jeg vet mye som ikke du vet, og politiet vet alt jeg vet, og mye, mye mer. Den som er ansvarlig for draper på AEH er ikke en rasjonell og normal person, men drevet frem av syke tanker rundt sjalusi, hevn, kontroll og makt. Så enkelt, men så vanskelig å forstå for vanlige mennesker. Det nytter derfor ikke å tenke rasjonelt i denne saken, og de som etterforsker er veldig klar over dette forholdet.

I innleggene dine virker du veldig sikkert på en snarlig oppklaring av saken, håper du har rett.

Ettersom du visstnok har god kunnskap om saken, hva tenker du om sønnens badekaroppfylling, knusing av taklampe, store blødninger og manglende rengjøring kvelden før?
Senast redigerad av Gutzi 2022-05-13 kl. 11:45.
Citera
2022-05-13, 11:46
Medlem
Citat:
Jeg vet mye som ikke du vet, og politiet vet alt jeg vet, og mye, mye mer. Den som er ansvarlig for drapet på AEH er ikke en rasjonell og normal person, men drevet frem av syke tanker rundt sjalusi, hevn, kontroll og makt. Så enkelt, men så vanskelig å forstå for vanlige mennesker. Det nytter derfor ikke å tenke rasjonelt i denne saken, og de som etterforsker er veldig klar over dette forholdet.

Bevis at det du sier er sant. Sannsynliggjør det i hvert fall.
Citera
2022-05-13, 12:01
Medlem
Citat:
Du er totalt uvitende om hva som har utløst dette drapet. Du er også totalt uvitende om hva politiet sitter på av bevis og indisier i saken. Du vet heller ikke at saken er i ferd med å bli løst, og at tiltale og rettssak vil skje i løpet av 2022. Det du holder på med her inne er derfor bortkastet tid, så finn deg heller en annen «hobby».
Her er jeg helt sikker på at du tar feil.
De har fremdeles ikke siktet noen GM, de går i dag ut med nye opplysninger i jakten.
Hvordan en rettsak mot TH skal kunne foregå uten innleid GM må du nesten forklare.

En annen ting er det rent praktiske.
De tiltalte og deres forsvarere skal ha tid til å forsvare seg.
Retten skal ha plass i kalenderen, dette kommer til og ta tid og da må vi langt frem i tid for å finne ledig plass.

Hvis du ikke tar feil må du gjerne utdype.
Hvis du tar feil - hvorfor?

Citat:
Dette skjer hver vår, ny bruker med hemmelig spesialsladder direkte fra politiet som kan fortelle oss at det snart blir rettssak.

Det har enda ikke skjedd...
Citera
2022-05-13, 12:05
Medlem
geir44s avatar
Man kan inte veta vilket grafikkort som används. Hur skulle det gå till?
Citera
2022-05-13, 12:51
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geir44

Det er ikke umulig at de har hatt utstyret som ble brukt i beslagene de har gjort tidligere i saken.
Jeg tror ikke de slipper denne informasjonen nå for at noen skal si "aha, ja men jeg vet jo om en som
har akkurat slikt utstyr". Med andre ord - de har sannsynligvis noen i kikkerten, og at de kanskje vet
hvilken spesifikk printer som ble brukt.

Citat:
Ursprungligen postat av first.spring
https://imgur.com/a/LcddZRn

Fast kunde hos Bunnpris?
Senast redigerad av Svartediket 2022-05-13 kl. 13:04.
Citera
2022-05-13, 13:22
Medlem
LakeishaDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
enig i at sannsynligvis laptop. Skjermkort ofte rimelig for de som ikke spiller fifa.

Ser kortet kom i 2017, så det passer jo fint inn i tidslinjen også. Det blir hovedsakelig brukt i bærbare PC-er. Det er presisert i flere reviews av denne typen kort. De bør vel da sjekke om noen som er koblet til saken har skaffet seg en ny bærbar PC i 2017/tidlig 2018.

https://en.wikichip.org/wiki/intel/uhd_graphics/630
Citera
2022-05-13, 13:27
Medlem
Citat:

Grafikkortet påvirker utskriften.
Citera
2022-05-13, 13:55
Medlem
geir44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandemose
Grafikkortet påvirker utskriften.

På vilket sätt? Polisen är åter på djupt vatten.
Citera
2022-05-13, 13:59
Medlem
Citat:
På vilket sätt? Polisen är åter på djupt vatten.

Når du sender ut et bilde til en skriver, skjer en konvertering for å omforme fargene til fargerommet som brukes av utenheten. Skjermkortet hjelper til med å gjengi visningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in