2022-02-05, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KnackehaxanMia
men gud! är det sant!? hon krävde höjt bidrag från de 15 000 dollar hon redan fick?! per månad!?

hahaha- jämfört med barnbidraget hon fick från Sverige så är skillnaden på en komisk nivå! vilken gniden dam! för visst vare så att hon fått barnbidrag via FK här i Sverige?

Åh äru från Norge, känner du Jens i vildmarken?
Ja hon fick barnbidrag och något annat bidrag samtidigt men eftersom hon inte bodde i Sverige blev hon åtalad för det och har i dagsläget en skuld på några 100’ hos fogden. Classy lady.
Citera
2022-02-05, 16:59
Medlem
KnackehaxanMias avatar
Snacka om sniken!! ja jag hade också för mig att hon fick bidrag härifrån Sverige under många års tid. Jag läste för bara nåt år sedan att hon var i nåt bråk med FK om bidragen. Det är väl så att "mycket ska ha mer!" du vet, ordspråket.
Citera
2022-02-05, 17:06
Medlem
KnackehaxanMias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Linken til papirene er død, men forbokstavene blir nevnt av en bruker - FG
(FB) Skvallertråden om Hollywoodfrun Gunilla Persson
(FB) Skvallertråden om Hollywoodfrun Gunilla Persson

Det står; "Gunilla var emellertid inte nöjd utan överklagade då hon ansåg att hon behövde 78 155 dollar per månad (cirka 600 000 SEK) varav 69 420 avsåg Erika."

Fattar inte hur hon kan behöva 600 000 per månad!!! o varför skulle hon få det, för "sveda o värk"? o stackars dottern skulle behöva bara drygt 70 000 varje månad???

Ja nog va Gunilla P ointressant för mig förut men nu blev hon om möjligt ännu mera ointressant! Läste i ngn intervju förut att hon livnär sig på att va med i olika tv-produktioner men att det hade varit väldigt skralt på den punkten under coronatiden. Jävla tur att hon ändå har dom summorna i ryggen varje månad - tänker på dom som inte har ngn ekonomisk trygghet alls att luta sig mot. Bortskämda kvinnor det finns!!!!
Citera
2022-02-05, 17:21
Medlem
Citat:
Det står; "Gunilla var emellertid inte nöjd utan överklagade då hon ansåg att hon behövde 78 155 dollar per månad (cirka 600 000 SEK) varav 69 420 avsåg Erika."

Fattar inte hur hon kan behöva 600 000 per månad!!! o varför skulle hon få det, för "sveda o värk"? o stackars dottern skulle behöva bara drygt 70 000 varje månad???

Ja nog va Gunilla P ointressant för mig förut men nu blev hon om möjligt ännu mera ointressant! Läste i ngn intervju förut att hon livnär sig på att va med i olika tv-produktioner men att det hade varit väldigt skralt på den punkten under coronatiden. Jävla tur att hon ändå har dom summorna i ryggen varje månad - tänker på dom som inte har ngn ekonomisk trygghet alls att luta sig mot. Bortskämda kvinnor det finns!!!!
Bidragen tar vel slutt når datteren er voksen, hun er 19 og gir ut sexbok så det nærmer seg nok.
https://www.dagbladet.no/kjendis/skal-gi-ut-sexbok/75260179
Senast redigerad av norrrrrmannn1 2022-02-05 kl. 17:24.
Citera
2022-02-06, 13:47
Medlem
KnackehaxanMias avatar
Citat:
Bidragen tar vel slutt når datteren er voksen, hun er 19 og gir ut sexbok så det nærmer seg nok.
Hahaha - vilken konstig bild på dom båda!? båda två ser farliga ut, lite som psykon.

Tänk att GP tom är omskriven i Norge - va fan!? hahahaha - sexbok!!!???? men va kan dom om sex, sensualitet o sexualitet??? dom borde ju hellre skriva bok om ex lyxkläder lr makeup - då skulle det i alla fall kännas någorlunda trovärdigt- men om sex!? nä, tumme ner på den!!

Jo, det va det ska skulle fråga om- kan kvinnor begära pengar av män/ fäder lite hur som helst i USA lr funkar det så här i Sverige med?
Citera
2022-02-06, 14:53
Medlem
Citat:

Ja dum är hon inte vår kärra fru Gunilla..
Hon vet vad det finns pengar att tjäna i sex industrin .. MEN att slänga fram sin söta dotter som front känns inte ok..
Har hon ens haft sex? Vet hon hur en snopp ser ut, både slak eller i stånd..
Att bara sätta på sig sexiga kläder och se sexig ut.. hon är söt men väldigt mager.. på bilderna ser hon ut som en bortskämd unge med mycket attityd ..

Gunilla har ju varit så anti mot sex och har predikat bibeln för både dottern och dom andra Hollywood fruarna .. Okey att hon har själv raggat efter rika karlar men har svårt att se Gunilla slänga sig runt i sängen med karl som hundra procent är en sol och vårare ..

Ska bli roligt att följa deras nya resa..
Citera
2022-02-06, 15:03
Medlem
KnackehaxanMias avatar
Ja, känns verkligen som ett aningen desperat drag för att få in pengar! o håller med att det är dåligt att GP drar in sin dotter i det hela.

Är GP troende - är hon flitig besökare i kyrkan o så menar jag? jag såg aldrig hollywoodfruarna så jag vet inte. Den gången jag såg det programmet så handlade det om när dottern skulle uppträda i nån slags sångtävling lr om det va skönhetstävling- kommer inte ihåg riktigt.
Citera
2022-02-06, 16:13
Medlem
Citat:
Ja, känns verkligen som ett aningen desperat drag för att få in pengar! o håller med att det är dåligt att GP drar in sin dotter i det hela.

Är GP troende - är hon flitig besökare i kyrkan o så menar jag? jag såg aldrig hollywoodfruarna så jag vet inte. Den gången jag såg det programmet så handlade det om när dottern skulle uppträda i nån slags sångtävling lr om det va skönhetstävling- kommer inte ihåg riktigt.

Hon säger att hon är troende men jag har ingen aning om hon går till kyrkan...
Skönhet tävlingen var Erika väldigt nervös och kräktes då säger GP "ja kräks ut demonerna låt dom bara komma ut osv" vart väldigt omdiskuterat, men G bryr sig inte..
Hon har alltid bibeln med sig ..
Så det är konstigt att gör en sexbok,, men hon tycker att Erika är så vacker och måste få visa upp henne för alla..
Citera
2022-02-09, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piluta
Skönhet tävlingen var Erika väldigt nervös och kräktes då säger GP "ja kräks ut demonerna låt dom bara komma ut osv" vart väldigt omdiskuterat, men G bryr sig inte..
Så det är konstigt att gör en sexbok,, men hon tycker att Erika är så vacker och måste få visa upp henne för alla..

Jo, hon går i kyrkan.
Citera
2022-02-11, 13:14
Medlem
KnackehaxanMias avatar
Citat:
Just det!!! det va nåt sånt hon sa o som gjorde att jag inte ville fortsätta kolla!! hon betedde sig vrickat o empatilöst där mot dottern, liten som hon va då för Erika va väl inte ens i tonåren där?

Kommer ihåg att GP gapade om hur det va skadligt för barn med smink, dåligt för barn självförtroende, att det borde va förbjudet med smink på barn för att i nästa stund bättra på makeupen på Erika o säga nåt om att hon ska ta på mera läppstift typ inför tävlingen.

Nu har hon bibeln med sig överallt men snart byts den ut mot en sexbok.

Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Jo, hon går i kyrkan.
Tänker att GP o dottern kan va lite nude o i församlingen, sexa till sig o göra pr för sin sexbok - lära församlingsmedlemmarna hur riktigt sex går till.
Citera
2022-02-13, 16:49
Medlem
Citat:
Det var säkert Gud som sa åt henne att stjäla märkesglasögonen i Miami. En riktig skitkärring!
Citera
2022-05-13, 09:07
Avstängd
Nån mer som sett henne i ICA-reklamen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här