2022-05-12, 16:53
Medlem
Horunge verkar va det enda ord dessa vildar kan ?!
Citera
2022-05-12, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BillClintonsCigarr
Det är så långt ni har kommit i erat hat för Islam att ni supportar en medelålders bög-pedofil bara för att han "tar fighten". Kunde lika gärna vart Federley som står där och bränner koraner. Det är vad ni supportar, en Federley med "rätt" åsikter

Paludan är ju varken bög eller pedofil så jag vet inte riktigt vad du yrar om. Påhitt för att smutskasta honom.
Att hata islam är sunt men många svenskar är så korkade att de tror att det kommer att fungera att importera muslimer.
Citera
2022-05-12, 16:54
Medlem
Är han klar för dagen, eller ska han ha någon mer sammankomst?
Citera
2022-05-12, 16:55
Medlem
Ramzons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CockWitch
När börjar det? Jag tror jag är ganska säker på att det kommer flyga stenar i luften.

Han skriver att det ska vara mellan 18-20.
Citera
2022-05-12, 16:56
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ramzon
Trollhättan ska bli intressant. Det finns endast en bilväg in till slussområdet, där han har fått tillstånd att vara, samt att det ligger relativt off så gemene man går inte dit till fots på fem minuter. Det jag klurar på är om polisen kommer att blockera den enda bilvägen in till området och på så vis hålla lite kontroll. Om man parkerar på den andra större parkeringen som hör till området krävs det att man går över en slussport, och det är inte helt omöjligt att man helt enkelt väljer att hålla den slussporten öppen, vilket innebär att man inte kan passera den. Jag ska svänga förbi skådespelet en sväng och se hur detta kommer att utspela sig.

Det kan ju inte uteslutas att babbeluringflocken försöker simma över älven. Det vore Gudi Behagligt att skåda!
Citera
2022-05-12, 16:57
Medlem
Citat:
Väldigt enkelt sätt att beskriva vad Paludan gör "säger min åsikt". Säg att du går fram till 100 svartskallar och använder din yttrandefrihet genom att säga att deras mammor är horor som förtjänar att suga kuk för resten av deras liv. Du får stryket som du förtjänar tills polisen kommer och räddar dig men kravaller utbryter och poliser skadas allvarligt.

Tycker inte du att du är skyldig till att de blivit skadade genom ditt initiala agerande eller ger dig yttrandefriheten rätten att säg vad som helst och total frihet från ansvar för konsekvenserna?

Du jämför äpplen å päron.

Paludan har fått tillstånd för det han gör.

Det du beskriver är att kränka och förolämpa och kanske till och med olagligt.
Dock förtjänar man inte att riskera sitt liv för det.

Hade någon sagt vad du beskriver till mig hade jag gått därifrån men jag förstår att MENA-folk har nära till att ta till våld. Ligger i deras natur vad det verkar.
Citera
2022-05-12, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noseone
Du jämför äpplen å päron.

Paludan har fått tillstånd för det han gör.

Det du beskriver är att kränka och förolämpa och kanske till och med olagligt.
Dock förtjänar man inte att riskera sitt liv för det.

Hade någon sagt vad du beskriver till mig hade jag gått därifrån men jag förstår att MENA-folk har nära till att ta till våld. Ligger i deras natur vad det verkar.

Det är exakt vad Peddo-Rasmus gör när han bränner koraner. Bara för att inte DU blir förolämpad så betyder det inte att andra inte blir det.
Citera
2022-05-12, 16:59
Medlem
Citat:
Det är så långt ni har kommit i erat hat för Islam att ni supportar en medelålders bög-pedofil bara för att han "tar fighten". Kunde lika gärna vart Federley som står där och bränner koraner. Det är vad ni supportar, en Federley med "rätt" åsikter

Ja jag vet inte vad som är värst stötta honom eller som ni* andra som köper droger av dessa kaosmänniskor** som skjuter ihjäl varandra och oskyldiga.

* Ingen aning om du hör dit.

** Polisen vill göra gällande att dessa motdemonstranter är gängkriminella.

Kan inte säga att jag har så stort hat mot Islam som något annat här i livet. Är det nåt man kan vara hatisk mot är det västvärlden som med sitt aroganta sätt väckt dessa islamister till liv och möjligtvis våra politiker som släppt in för många som inte borde vara här alls. Drivit en politik som skapat ett stort utanförskap, som gjort att vi hamnat där vi är nu och det är det vi ser vid de här koranbränningarna.
Citera
2022-05-12, 17:01
Medlem
Citat:
Har Federley dömts för pedofili? Är världen så svart och vit för dig att det bara är domar som gäller eller?

Aldrigt misstänkts?! Paludan? Vakna gubbe lilla vakna.
Ja i en demokrati och rättsstat är det förhoppningsvis domar som gäller, och inte vad en oinsatt pöbel fått höra från en högst oseriös skvallertidning.
Citera
2022-05-12, 17:01
Medlem
Bedrövlig bild och ljud på sändningarna. Men jag lyckades iaf höra Paludan lova boråsarna att återkomma 4 gånger till innan valet. Nästa gång ska han ha med grisblod.
Citera
2022-05-12, 17:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Det kan ju inte uteslutas att babbeluringflocken försöker simma över älven. Det vore Gudi Behagligt att skåda!
https://www.flashback.org/leave.php?u=https%3A%2F%2Ftwitter.com%2FExistenzse %2Fstatus%2F1524741823352086528

Det hände i Borås , muslim gripen direkt och nedbrottad av flera poliser.

https://www.flashback.org/leave.php?u=https%3A%2F%2Ftwitter.com%2FExistenzse %2Fstatus%2F1524738911863508992

En muslimsk kvinna försökte dränka sig själv i protest..
Senast redigerad av Fiddleback 2022-05-12 kl. 17:07.
Citera
2022-05-12, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psykbryt76
Ja jag vet inte vad som är värst stötta honom eller som ni* andra som köper droger av dessa kaosmänniskor** som skjuter ihjäl varandra och oskyldiga.

* Ingen aning om du hör dit.

** Polisen vill göra gällande att dessa motdemonstranter är gängkriminella.

Kan inte säga att jag har så stort hat mot Islam som något annat här i livet. Är det nåt man kan vara hatisk mot är det västvärlden som med sitt aroganta sätt väckt dessa islamister till liv och möjligtvis våra politiker som släppt in för många som inte borde vara här alls. Drivit en politik som skapat ett stort utanförskap, som gjort att vi hamnat där vi är nu och det är det vi ser vid de här koranbränningarna.

Helt rätt, jag håller med dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in