2022-05-11, 09:49
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av löl
.I malmö hyr muslimer rum för någon timmes tid.
Där har de sex utanför sitt äktenskap

Kommer inte ihåg vad det kallas för. Och detta är helt i enlighet med deras reglerna.
Enligt min gode vän från Palestina/Libanon som berättade detta.

Så jag är inte förvånad över UG rapport.

Det roliga är att svenskarna går helt omedvetna omkring medan ett parallell samhälle ligger mitt framför näsan 😂

Finns ju källor som anger både sex med djur och kvinnor. Men hur undgår de upptäckt om de kommer till lägenheten med ett får eller en get i släptåg...? Grannarna borde reagera kan man tycka.
Citera
2022-05-11, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av priz
Du är ju gravt förvirrad alt. muslim

Så du menar att det är bättre för en kvinna att ta betalt än att ha gratis sex?

Här i Sverige tror vi på frihet. Välkommen. Är du från Afrika?

Besvara gärna vad jag skrev, istället för att byta fokus till något annat som du gör ovan. Skrev jag det du frågar mig? Nej.

Men i fria länder får vuxna människor ta betalt, och folk betala för vad de vill. Varför hatar ni feminist män med rosa hår, frihet?

Du måste vara oskuld om du inte begriper att alla friska kvinnor tar betalt i någon form för sex. Svenska kvinnor däremot är inte friska, de lider av mentala problem, vilket gör att de suger av hundratals penisar som fyller dom med könssjukdomar och herpes innan de ens fyllt 30....
Senast redigerad av MisterMagooo 2022-05-11 kl. 09:53.
Citera
2022-05-11, 09:52
Medlem
Pusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TAXIDRIVER020
Snicksnack.

https://www.answering-christianity.com/muta_forbidden_with_shias.htm

Så bra då. Säg det tilll dem som inslaget handlar om.
Citera
2022-05-11, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Finns ju källor som anger både sex med djur och kvinnor. Men hur undgår de upptäckt om de kommer till lägenheten med ett får eller en get i släptåg...? Grannarna borde reagera kan man tycka.

De klär säkert djuren i moderiktiga burkor och då är det ingen som anar något.
Senast redigerad av Konrad 2022-05-11 kl. 10:41.
Citera
2022-05-11, 10:33
Medlem
spoilers avatar
"Totalt erbjuder 15 shiamuslimska församlingsföreträdare sin hjälp att förrätta ”njutningsäktenskap” till SVT:s både manliga och kvinnliga medarbetare. Några har själva varit intresserade av kvinnan. Andra har förmedlat främmande män till henne. Sju av de som kontaktats känner till och förstår upplägget men vill eller kan inte själva hjälpa till.

Av 14 församlingsföreträdare och religiösa ledare som kvinnan pratat med är det 4 som tydligt markerar att det är helt oacceptabelt."

https://www.svt.se/nyheter/granskning/ug/avslojar-shiamuslimska-imamer-i-sverige-viger-kvinnor-som-kops-for-sex

De som tackar nej föredrar nog barn, kan förklara den oväntat låga siffran.
Citera
2022-05-11, 10:50
Medlem
Förvånad?
Nej.

Kommer paraplyorganisationen verkligen sätta press på underorganisationerna och/eller dra in bidragen till de sistnämnda?
Utåt sett: ja, i alla fall så länge media uppmärksammar problemet.
Inåt sett: nej, inga större förändringar kommer att göras.

Om fem år, hur ser det ut få?
Ungefär som nu.

Andra problem värda att nämna i sammanhanget?
- Man gör stor skillnad på män och kvinnor/barn i moskéerna. Män har möjlighet att helt fokusera på det heliga. Störande barn (småbarn som är högljudda, har spring i benen) 8ch kvinnor (deras närvaro gör ju männen syndigt "kåta" om de sitter i samma lokal) förpassas till andra rum.
- Ok med barnaga och kvinnomisshandel.
- Hat mot västerlandet (sekularism, demokrati, jämställdhet, jämlikhet, religionskritik, humor/ironi om gudar profeter och heliga skrifter).
- Antisemitism.
- Korruption.
- Offermentalitet.
- Stöd till terrorism, islamistiska grupper, politiskt extrema grupper.
Citera
2022-05-11, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PooSausage
Förvånad?
Nej.

Kommer paraplyorganisationen verkligen sätta press på underorganisationerna och/eller dra in bidragen till de sistnämnda?
Utåt sett: ja, i alla fall så länge media uppmärksammar problemet.
Inåt sett: nej, inga större förändringar kommer att göras.

Om fem år, hur ser det ut få?
Ungefär som nu.

Andra problem värda att nämna i sammanhanget?
- Man gör stor skillnad på män och kvinnor/barn i moskéerna. Män har möjlighet att helt fokusera på det heliga. Störande barn (småbarn som är högljudda, har spring i benen) 8ch kvinnor (deras närvaro gör ju männen syndigt "kåta" om de sitter i samma lokal) förpassas till andra rum.
- Ok med barnaga och kvinnomisshandel.
- Hat mot västerlandet (sekularism, demokrati, jämställdhet, jämlikhet, religionskritik, humor/ironi om gudar profeter och heliga skrifter).
- Antisemitism.
- Korruption.
- Offermentalitet.
- Stöd till terrorism, islamistiska grupper, politiskt extrema grupper.
Det du skriver är tyvärr vad som kommer ske. Muslimer och islam har nämligen rätt värdegrund, dvs hat mot den vite mannen och det vita samhället, och har därmed rätt att bete sig hur som helst utan att den styrande "goda" vänstern reagerar nämnvärt. Precis som du skriver så kommer det morras lite i skuggorna, men inget kommer ske, tvärtom kommer det hela tystas ner och gömmas under mattan. Alternativt vändas mot den vite mannen och dennes "förtryck" av muslimer.
Citera
2022-05-11, 11:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MisterMagooo
Här i Sverige tror vi på frihet. Välkommen. Är du från Afrika?

Besvara gärna vad jag skrev, istället för att byta fokus till något annat som du gör ovan. Skrev jag det du frågar mig? Nej.

Men i fria länder får vuxna människor ta betalt, och folk betala för vad de vill. Varför hatar ni feminist män med rosa hår, frihet?

Du måste vara oskuld om du inte begriper att alla friska kvinnor tar betalt i någon form för sex. Svenska kvinnor däremot är inte friska, de lider av mentala problem, vilket gör att de suger av hundratals penisar som fyller dom med könssjukdomar och herpes innan de ens fyllt 30....

Du skrev att i Sverige är kvinnor billiga luder att dom suger av män gratis.

Tycker du att din inte skulle varit billiga om de tagit betalt då eller?

Nej sluta med vattenpipan nu Muhammed, du är förvirrad.
Citera
2022-05-11, 11:13
Medlem
Japhys avatar
Detta blir intressant. Kommer en muslim som gift sig med sin hora och betalat hemgift, kunna anses som sexköpare eller har de hittat ett kryphål för sexköp?
Citera
2022-05-11, 11:20
Medlem
volvo 240s avatar
Borde ju räknas som koppleri då imamen blir en sorts mellanhand. Det här ser ju helt klart ut som en form av prostitution. En sak jag visserligen tycker ska vara helt laglig men nu är ju lagen som den är och då bör ju dessa imamer åtalas helt klart. Även de som betalat imamerna och i ett rättvist samhälle även kvinnorna som säljer sig.
Citera
2022-05-11, 11:38
Medlem
Ferhs avatar
Vanliga horor lär ju knappast vara intresserade av att muslimen tar med dem till en imam som viger dem, så det hela lär ju enbart gälla muslimska kvinnor med slöja/burka, som enbart är intresserade av att träffa andra muslimer. Muslimsk prostitution helt enkelt.
Citera
2022-05-11, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ferh
Vanliga horor lär ju knappast vara intresserade av att muslimen tar med dem till en imam som viger dem, så det hela lär ju enbart gälla muslimska kvinnor med slöja/burka, som enbart är intresserade av att träffa andra muslimer. Muslimsk prostitution helt enkelt.

Halal-prostitution med andra ord. Får kvinnor jobba enligt shiamuslimer? Om inte så tvingar ju religionen in kvinnor i prostitution.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in