Citat:
Ursprungligen postat av
Saruman
Det där dravlet är rysk propaganda. Det är ni ryssar som pushar förställningen om att vi inte kan lita på våra medier. Det är också ni som drivit konspirationsteorier kopplade till covid-vaccinet. När plötsligt Ryssland invaderade Ukraina slutade era trollkonton att skriva om covid och började genast basunera ut prorysk propaganda och desinformation.
du ser... nu placerade du mig i ett fack som "troll"... vilket jag inte har utgett mig för att vara.. Hur kan jag vara "pro-rysk" när jag tidigare skrivit att jag inte gillar ryssland eller deras agerande att invadera ett självständigt land?? Jag har en egen åsikt vilket är väldigt obekvämt för vissa...
Det blir lite löjligt eller hur?
jag litar inte på media... och har inte gjort i många år! det går inte helt enkelt det är alldeles för mycket som inte bemmöts med neutralitet. varför är det inte en jättestor informationskampanj som förklarar vad nato är mer ingående? vad innebär det? vad innebär det för framtiden? vem styr? vad gör nato? de får man tydligen leta reda på själv! även fast jag tycker det är ett ganska trort beslut om vi ska gå med eller inte.