2022-05-09, 18:10
Moderator
T-80Us avatar
Hej

Vad anser FB om detta? Paret har 22 barn, vill skaffa 105 stk. Jag blir nästan fysiskt äcklad, barn som den ultimata accessoaren, enbart framställda för att massera föräldrarnas massiva egon.

Vad anser ni, är det sunt?

https://www.aftonbladet.se/family/a/8Q0Lw1/kristina-24-har-22-barn-vill-skaffa-105-innan-30
Citera
2022-05-09, 18:20
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Ja varför inte. Någon unge lär ju lyckas och kan ge föräldrarna en fin bil.
Citera
2022-05-09, 18:21
Moderator
T-80Us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos

De är redan miljonärer, de har inget behov av det.
Citera
2022-05-09, 18:23
Medlem
Smugumins avatar
Stackars barn asså, aldrig att de kommer kunna få tillräckligt med uppmärksamhet och kärlek från föräldrarna med så många syskon
Citera
2022-05-09, 18:23
Medlem
HBStoffels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-80U
Hej

Vad anser FB om detta? Paret har 22 barn, vill skaffa 105 stk. Jag blir nästan fysiskt äcklad, barn som den ultimata accessoaren, enbart framställda för att massera föräldrarnas massiva egon.

https://www.aftonbladet.se/family/a/8Q0Lw1/kristina-24-har-22-barn-vill-skaffa-105-innan-30

Känns inte som ett sunt mål och ställer mig undrande till hur det blir i framtiden när barnen är större. Även om mamman är hemma så vet jag inte om en person kan ge uppmärksamheten som krävs när barnen blir större. 16nannys idag lär bli fler i framtiden.

Man hoppas ju att barnen får en bra uppväxt även om jag är tveksam till det idag.
Citera
2022-05-09, 18:24
Medlem
BrotherXIIs avatar
Mannen har nio barn från tidigare äktenskap.
Det äldsta är tio år äldre än hans fru.
Citera
2022-05-09, 18:24
Medlem
HBStoffels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos

Dom lägger 50k i veckan bara i förnödenheter till barnen idag samt 98k per surregatmammam.
Citera
2022-05-09, 18:28
Medlem
Citat:
Hej

Handlar endast OM visningar.
" Oj detta måste få mer visningar"

Länkar från Flashback.....sluta klicka.

+Tråd startas mer visningar+
Citera
2022-05-09, 18:29
Medlem
Syster-Smisks avatar
Citat:
Hej

Man undrar ju varför dom inte kunde börja samla frimärken istället..🙄

Människor som skaffar många barn har storhetsvansinne och gigantiska egon.

Jorden är redan extremt överbefolkad så dom tänker inte på någon annan än sig själva när sätter ungar till världen på löpande band..😑
Och det spelar ju ingen roll hur rik man är för även en mångmiljonärs dygn har 24h, och det blir en omöjlig ekvation att ge så många barn så mycket närhet och tid som barn behöver med sina föräldrar när man växer upp.

Sorgligt..
Citera
2022-05-09, 18:31
Medlem
Har man ens levt om man inte har 100 barn? Tveksamt.
Citera
2022-05-09, 18:45
Moderator
T-80Us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HBStoffel
Känns inte som ett sunt mål och ställer mig undrande till hur det blir i framtiden när barnen är större. Även om mamman är hemma så vet jag inte om en person kan ge uppmärksamheten som krävs när barnen blir större. 16nannys idag lär bli fler i framtiden.

Man hoppas ju att barnen får en bra uppväxt även om jag är tveksam till det idag.

Lite så jag resonerar också. För mig är det uppenbart en osund mamma, säkert med både den ena och den andra skruven lös, samt en enabler till pappa. Allt handlar om dem, barnen är bara accessoarer, som en bil, ett hus eller en semesterresa.
Citera
2022-05-09, 18:48
Medlem
funktioners avatar
Orkar inte gå in och stödja Aftonbladet men varför just 105?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in