Citat:
Ursprungligen postat av
Cymbaltazzz
Var det inte så i de tidigare säsongerna förresten? Jag vill minnas att precis i slutet av varje veckoprogram att de visade upp hur var och en hade röstat i båset.
F.ö. gillar inte årets version med högborget, rucklet whatever och hur de måste göra saker för att få röster. Nu tycker till och med jag att man borde gå tillbaks till basics och mer mot hur Robinson brukade vara. Gränslandet i år har också varit rena skämtet där folk bollas fram och tillbaka och aldrig åker ut.
Däremot är det en kul twist att Linn har sin immunitetsförgörare och Joel har en extra röst. Det kan sätta lite krydda på kommande öråd.
Detta med att Rucklet var tvingade att slava för Högborgen för att få röster kändes lite som TVserien Kinta Kunte som gick för många år sedan
Jag tror inte att alla deltagares röster visades på någon lista direkt men vi fick se några fler deltagares röster när de var i röstbåset. Jag gillar också det med att Linn och Joel har möjlighet att kunna påverka kommande Öråd med sina favörer. Fast nu har de väl endast ett Öråd kvar att använda dessa?