2022-05-05, 22:43
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Blir intressant. Men har Hayes ens vunnit någon tävling? Sedan tror jag produktionen skulle tycka det blev bättre TV om Shevin kommer in igen. En arg henne mot Joel är bättre än Hayes vars nemesis redan är borta.

Kan bli så att de hittar på en tävling som ger fördel till Shevin. Svårt att hitta någon bara.
Det blir väl den utröstade från Örådet som kommer att välja duellant som sen väljer gren ur häftet. Antagligen väljs Shevin som då får spö och åker ut för gott och gör bäst i att göra allt för å glömmas bort
2022-05-05, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Menade med det att Mattias skulle ha skrattat åt honom. Har du sett någon annan än Mattias bli rädd för fettot - Linn t.ex. - eller Anders?

Lustig fan du som tycker det skulle behövas mod för å garva åt apkonster
Du är supermodig! Wow, vilken man!

I verkligheten inser vi båda hur ynklig du skulle varit inför en aggressiv neger 😀
2022-05-06, 00:49
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Du är supermodig! Wow, vilken man!

I verkligheten inser vi båda hur ynklig du skulle varit inför en aggressiv neger 😀
Efter sig själv dömer man andra

Mattias visade ju upp det som du definierar som mod när han frågade negerklumpen om han trodde att han blev rädd när Hayes burrade upp sig så för å skrämmas. Så den rädsla han sen inför Anders ger sken av att ha drabbats av är verkligen spelad å allt i syfte å få Hayes diskvalificerad. Genomskinligt för de flesta och det är därför han helt enkelt skulle ha skrattat ut honom istället för att försöka ut honom från tävlingen. Gick ju inget vidare å som sagt (2:a gången) lommade han därav ut ur tävlingen som en loser.

Visserligen verkar Hayes mer än lovligt dum men såna bollar tror jag inte han äger så han skulle ta en volta för å gå all in på Mattias. Det är du nog ensam om att tro. Det är inte dom som skäller å gapar som är farliga. Jag VET vilka man kan skratta åt och vilka man gör bäst i att inte konfrontera. Vill du veta mer om mitt mod så PM:a så ska du få höra så du häpnar - jo jag har fajtats mot negrer både här hemma och i USA...thats all folks!
2022-05-06, 08:14
Medlem
Citat:
Efter sig själv dömer man andra

Mattias visade ju upp det som du definierar som mod när han frågade negerklumpen om han trodde att han blev rädd när Hayes burrade upp sig så för å skrämmas. Så den rädsla han sen inför Anders ger sken av att ha drabbats av är verkligen spelad å allt i syfte å få Hayes diskvalificerad. Genomskinligt för de flesta och det är därför han helt enkelt skulle ha skrattat ut honom istället för att försöka ut honom från tävlingen. Gick ju inget vidare å som sagt (2:a gången) lommade han därav ut ur tävlingen som en loser.

Visserligen verkar Hayes mer än lovligt dum men såna bollar tror jag inte han äger så han skulle ta en volta för å gå all in på Mattias. Det är du nog ensam om att tro. Det är inte dom som skäller å gapar som är farliga. Jag VET vilka man kan skratta åt och vilka man gör bäst i att inte konfrontera. Vill du veta mer om mitt mod så PM:a så ska du få höra så du häpnar - jo jag har fajtats mot negrer både här hemma och i USA...thats all folks!
Grattis till slagsmålet, som du nämnde i förbigående. Du kommer ändå att ta upp dem gång på gång, så jag får säkert läsa mer så småningom.
2022-05-08, 02:48
Medlem
Jag har inga ord, hur Hanna hakat upp sig på det sättet på hon gjort efter Tommies lilla kommentar är sinnessjukt. Hon är alltså på Robinson, ett program som handlar om överlevnad och hon kan inte släppa PK skiten? Allvarligt? Som hon hakat upp sig alltså, helt seriöst fucking psykopat beteende. Usch. Stackars Tommie.
2022-05-08, 03:46
Medlem
kubuns avatar
Förstår att deltagarna tröttnade på Angie för hon tjatar ju nästan hål i skallen på en annan som ändå bara kan le åt bedrövelsen å faktiskt skruva ner volymen. Värsta skitstövlarna sitter nu i GL och jag ger mig fan på att dom inte fattar varför. Skulle inte förvåna mig om de börjar snacka om rasism...
2022-05-08, 06:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Blir intressant. Men har Hayes ens vunnit någon tävling? Sedan tror jag produktionen skulle tycka det blev bättre TV om Shevin kommer in igen. En arg henne mot Joel är bättre än Hayes vars nemesis redan är borta.

Kan bli så att de hittar på en tävling som ger fördel till Shevin. Svårt att hitta någon bara.

Angela blev utröstad och får knalla iväg till gränslandet,
som sista deltagaren enligt Öfvergård under Ö-rådet i tv4-play.

Men brevet som Hayes läste upp senast, så ska Shevin och Hayes duellera och vinnaren ska skickas
direkt in till Robinson och förloraren får packa ihop. Men då blir Angela ensam i Gränslandet eller?

Tommie är för skön, Hanna gick i taket om sin feministiska tyckande
Senast redigerad av BOLS 2022-05-08 kl. 06:27.
2022-05-08, 07:03
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Har en liten kräkkänsla efter Tommies tal på örådet.

Något är off med den människan.

Han frågar alltså Henrik om han har kunskap i hur ont det gör att föda barn?

Nääää…… snett alltså, generellt snett
Senast redigerad av Fabriksbyggnad 2022-05-08 kl. 07:08.
2022-05-08, 07:15
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Filip har helt klart seglat upp som ny favorit för mig.

Jämför Filip med Tommie…..

Vem litar man på? 😉
2022-05-08, 07:20
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Förstår att deltagarna tröttnade på Angie för hon tjatar ju nästan hål i skallen på en annan som ändå bara kan le åt bedrövelsen å faktiskt skruva ner volymen. Värsta skitstövlarna sitter nu i GL och jag ger mig fan på att dom inte fattar varför. Skulle inte förvåna mig om de börjar snacka om rasism...
Ja man får ju inte se allt men hon måste ha varit riktigt jobbig när feministerna t.o.m. valde henne före Tommie.

Gränslandet lär bli stökigt nu utan att prata om rasism
2022-05-08, 08:29
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Filips val att lägga sig i tävlingen förvånade mig men han har väl sina skäl, synd bara att han inte ser igenom Hanna och hennes radikalfeminism. Jag tycker det var bra att alla fick rösta, roligare om alla får chans att rösta, och nu var det Angelas tur att åka. Folk har nog blivit väldigt trött på hennes aggressiva sätt och att hon alltid ska ha rätt och att saker ska vara på hennes sätt utan diskussionsutrymme. Precis det hon anklagade Linn för att vara och Linn var ju också så mot andra innan sammanslagningen, utom Mattias kanske. Skulle tro att alla tre får tävla mot varandra i Gränslandet och vinnaren kan ta sig in igen. Sen väntar vi ju på Elins uppdykande också.

Kopierar in vad jag skrev om Tommie i andra gruppen. Tycker han blir missförstådd.

Otroligt hur radikalfeministen Hanna maler på med sitt könsrolltänk. Tommie försökte som svar visa på att vi är människor med olika uppgifter men folk förstår inte vad han vill säga. Tommie menar på att en kvinna är stark och underbar, hon föder barn, hon ammar dem, osv medan mannen har sin t ex fysiska styrka och uppskattas för den. Bara som exempel. Tommie är mer inne på människan, inte vilket kön hon har, och hur man kan bidra utifrån de manliga och kvinnliga egenskaper vi har. Och de kan ju variera, finns kvinnor som är mer manliga och män som är mer kvinnliga. I Tommies värld existerar människan, i Hannas värld stereotyper i form av könsrollstänk.

Radikalfeministen? 😂 du ser inte helheten va?
2022-05-08, 08:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Radikalfeministen? 😂 du ser inte helheten va?

Berätta vad du ser.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in