2022-05-08, 01:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ArgusOne
Exakt. Hon allena får bestämma allt. Leva eller dö.
Ja, om du med allt menar att hon själv får bestämma om hon ska föda eller inte.
Citera
2022-05-08, 01:37
Medlem
t.bundys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Delete.läste fel
Varför vill du begå mord? Det är tråkiga saker. Mycket tråkiga.

Snacka om att jag inte läser det jag svarar. Mycket tråkigt!
Senast redigerad av t.bundy 2022-05-08 kl. 01:40.
Citera
2022-05-08, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lakritsfabriken
Det här är vad du kallar för ett "barn": https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/8f/Human_embryogenesis.png

När har barnet ett eget hjärtslag?
Citera
2022-05-08, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViscaCatalunya69
När har barnet ett eget hjärtslag?

Ingen aning och jag kan inte påstå att jag egentligen bryr mig, men du som är så inåt helvete bildad borde väl ha ett svar på frågan, eller?
Citera
2022-05-08, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lakritsfabriken
Ingen aning och jag kan inte påstå att jag egentligen bryr mig, men du som är så inåt helvete bildad borde väl ha ett svar på frågan, eller?

Kunskap är inte farligt. Du verkar ha ett starkt människo och kunskapsförakt.

Intressant att du har sådana starka åsikter när du inte har någon kunskap att basera dem på.

Fast jag antar du bara är en psykopatisk människohatare, precis som IS. Intressant dock att du är en så stor hycklare att du tycker att ditt liv är så mycket mer värt än andras.
Citera
2022-05-08, 01:47
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Ja, om du med allt menar att hon själv får bestämma om hon ska föda eller inte.

Ja ingen annan får bestämma. Och ingen annan bör axla ansvar. Jätteenkelt.
Citera
2022-05-08, 01:51
Medlem
Citat:
Kunskap är inte farligt. Du verkar ha ett starkt människo och kunskapsförakt.

Intressant att du har sådana starka åsikter när du inte har någon kunskap att basera dem på.

Fast jag antar du bara är en psykopatisk människohatare, precis som IS. Intressant dock att du är en så stor hycklare att du tycker att ditt liv är så mycket mer värt än andras.

Hahaha, hade du någon poäng med din fråga angående "barnets hjärtslag" eller? Jag är genuint nyfiken på svaret och vad det har för betydelse för dina "argument".
Citera
2022-05-08, 01:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ArgusOne
Ja ingen annan får bestämma. Och ingen annan bör axla ansvar. Jätteenkelt.
Som sagt, den som åläggs kostnaden är den man som antingen själv bekräftat att det är hans barn eller om DNA-test visat att det är hans barn. Vem som fått bestämma om kvinnan skulle föda eller inte är inte så relevant. Vem ska fråga efter det?
Citera
2022-05-08, 02:03
Medlem
Lustigt ändå att abortförespråkarna blundar för att svenska tjejer mördas för att de inte gör abort.

Lustigt ändå att abortförespråkarna blundar för att tjejer/kvinnor uppger sig må dåligt då de känner sig tvingade av samhället att döda sina barn/göra abort.
Citera
2022-05-08, 03:38
Medlem
Jonas1968s avatar
Citat:
Lustigt ändå att abortförespråkarna blundar för att svenska tjejer mördas för att de inte gör abort.

Lustigt ändå att abortförespråkarna blundar för att tjejer/kvinnor uppger sig må dåligt då de känner sig tvingade av samhället att döda sina barn/göra abort.
Vilka mördar svenska tjejer som inte gör abort?
Citera
2022-05-08, 04:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Som sagt, den som åläggs kostnaden är den man som antingen själv bekräftat att det är hans barn eller om DNA-test visat att det är hans barn. Vem som fått bestämma om kvinnan skulle föda eller inte är inte så relevant. Vem ska fråga efter det?

Ansvar och befogenheter ska förstås hänga ihop. Om kvinnan ensam ska få bestämma om barnet ska födas ska hon ensam få ta kostnaderna också, enkelt.
Citera
2022-05-08, 04:43
Medlem
Varför inte bara ta p-piller istället för att vänta till sista minuten då man behöver skära upp skite och sen gråta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in