2022-05-07, 20:40
Medlem
Skulle vilja få en fungerande länk till FUPen, någon som har?

Helt jävla onödigt hela grejen. Riktiga luffare är va dom är, dom har varit det länge.

Om jag inte minns fel så är det väl han Alexa*der Fu*th som vart skjuten av polisen i benet för nåt år sen utanför en krog i Södertälje.
Citera
2022-05-07, 21:18
Medlem
StonedMonkeys avatar
klart som fan offret bara fick en smäll, i ansiktet. Det var därför han hittades flera timmar senare och sen dog av sprucken urinblåsa.

Hoppas det känns värt det för dom sen, när dom ligger där i cellen. Dom fick ju ändå med sig en smartphone, 1000 kr och offrets gympaskor, och kan leva med hedern att ha tagit allt detta från en snubbe som precis blivit släppt från psyket och som innan rånet bjöd dom på öl. Ingen anledning till samvetskval, det var det rätta att göra, han förtjänade uppenbarligen att bli rånad, döden är bara bonus. Classy att ta offrets skor också, innan dom dumpade honom utomhus mitt i vintern.
Senast redigerad av StonedMonkey 2022-05-07 kl. 21:56.
Citera
2022-05-07, 21:31
Medlem
StonedMonkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retrolink
Skulle vilja få en fungerande länk till FUPen, någon som har?

Helt jävla onödigt hela grejen. Riktiga luffare är va dom är, dom har varit det länge.

Om jag inte minns fel så är det väl han Alexa*der Fu*th som vart skjuten av polisen i benet för nåt år sen utanför en krog i Södertälje.

Länkar pdf här nedanför.

Ja, har också hört att det var han.

https://www.ilovepdf.com/sv/download/wk5rhvjw8ccb5t5fm65t0n90msdgwq22rw929bhmnm9m3v1g81 q812ykldzqtjv6lqmjk3bfnt7qkg92f1dpkrz0n6jb7p9bsr0w 6jf08w18p9s1pp11x7781ckh7c84pj0xk27crnhqs178tyrpwr b401f6w6fxcAfz3cq30dj0p4tdrn2q/31
Citera
2022-05-19, 10:54
Medlem
StonedMonkeys avatar
Har hört på omvägar att åklagaren yrkar på 3,5 år för alla 3 inblandade
Citera
2022-05-20, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dugillarstora
https://www.lt.se/2022-04-21/han-ranades-pa-mobilen-och-en-tusenlapp--dumpades-och-dog-av-skadorna

Någon som vet vilka gärningsmännen är?

Det är 3 idioter av 4 som jag förstått det. Tony Car*elan är en psykpatient som muckar med allt och alla och det är rent ut sagt ett mirakel att ingen har dödat honom än. Kan nog vara hans kusins rykte som skyddar honom.

Alex är likaså han en psykpatient och det har bekräftats att det är han som gjort utfall mot polisen utanför Limerick som resulterade i att han blev skjuten i benet. Dom skulle ha siktat i ansiktet för det läget får snuten inte mot han igen.

David Rosenl*nd verkade vara en bra kille men som tyvärr hamnade i dåligt sällskap med droger som i sin tur gjorde han såpass rubbad i skallen att han, liksom de 2 tidigare nämnda, hamnade på Södertäljes psykiatriska avd 34.

Så den röda tråden är.. 34:an.. antidepressiva tabletter.. Limerick
Citera
2022-05-21, 17:10
Medlem
Ja det var ju 2 Alex med men jag antar att du menar F*nth,
Ja ingen av dom 3 är direkt omtyckta i nuläget om vi säger så 🤷🏻‍♀️ dom jag känner som jag har pratat med är alla överens om att dom kommer inte ha mycket o hämta här...
Tycker så sjukt synd om offret! Han måste ha lidit något så jävla fruktansvärt innan han avled 😢
Citera
2022-05-21, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4nd3r50n
Det är 3 idioter av 4 som jag förstått det. Tony Car*elan är en psykpatient som muckar med allt och alla och det är rent ut sagt ett mirakel att ingen har dödat honom än. Kan nog vara hans kusins rykte som skyddar honom.

Alex är likaså han en psykpatient och det har bekräftats att det är han som gjort utfall mot polisen utanför Limerick som resulterade i att han blev skjuten i benet. Dom skulle ha siktat i ansiktet för det läget får snuten inte mot han igen.

David Rosenl*nd verkade vara en bra kille men som tyvärr hamnade i dåligt sällskap med droger som i sin tur gjorde han såpass rubbad i skallen att han, liksom de 2 tidigare nämnda, hamnade på Södertäljes psykiatriska avd 34.

Så den röda tråden är.. 34:an.. antidepressiva tabletter.. Limerick

VEm är hans kusin?
Citera
2022-05-22, 00:46
Medlem
T har väll alltid varit lite speciell,dock harmlös. Tänk en finsk version av Svullo. Det han anklagas för nu är ett vidrigt brott, domen får klargöra hans eventuella skuld.
Citera
2022-05-22, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borgir82
Södertälje TR B 45-22

Stämningsansökan:
https://anonfiles.com/z2Q3c8aby7/S_dert_lje_TR_B_45-22_Aktbil_122_pdf

FUP:https://anonfiles.com/X4Qdcbabyc/S_dert_lje_TR_B_45-22_Aktbil_123_pdf

Min dator blockerar p.g.a. virus. Har du möjlighet att lägga upp på nytt?
Citera
2022-05-22, 02:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NegerArne
T har väll alltid varit lite speciell,dock harmlös. Tänk en finsk version av Svullo. Det han anklagas för nu är ett vidrigt brott, domen får klargöra hans eventuella skuld.

Harmlös?
Din källa knarkar för mycket.

Citat:
Ursprungligen postat av Rullgardajna
Min dator blockerar p.g.a. virus. Har du möjlighet att lägga upp på nytt?

Högerklicka på [Ladda ner] och välj Spara länk som..
Senast redigerad av 4nd3r50n 2022-05-22 kl. 02:12.
Citera
2022-05-22, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4nd3r50n
Harmlös?
Din källa knarkar för mycket.

Högerklicka på [Ladda ner] och välj Spara länk som..

Ja ok,han har varit lite busig men det gäller väldigt många i Tälje. Det är en ruffig stad och många har haft taggarna utåt för sin egen överlevnad. Försvarar inte det han gjort och det han nu anklagas för men han har alltid uppträtt korrekt mot mig. För mig har han alltid framstått som en rätt harmlös individ som dock gillar ruset lite för mycket. Ska erkännas att jag inte kände till att hans register var så omfattande.
Citera
2022-05-22, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonedMonkey
klart som fan offret bara fick en smäll, i ansiktet. Det var därför han hittades flera timmar senare och sen dog av sprucken urinblåsa.

Hoppas det känns värt det för dom sen, när dom ligger där i cellen. Dom fick ju ändå med sig en smartphone, 1000 kr och offrets gympaskor, och kan leva med hedern att ha tagit allt detta från en snubbe som precis blivit släppt från psyket och som innan rånet bjöd dom på öl. Ingen anledning till samvetskval, det var det rätta att göra, han förtjänade uppenbarligen att bli rånad, döden är bara bonus. Classy att ta offrets skor också, innan dom dumpade honom utomhus mitt i vintern.

Håller med. Bra jobbat av dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in