2022-05-07, 01:17
Medlem
CpGurrAs avatar
Till admin, jag missade kanske redan skriven tråd om Ibogaine behandling. Skicka mig dit.

Jag har beslutat mig för en Ibogaine behandling under semestern 2023. Under v 28 till 32 2023 har jag tänkt eller bestäm mig för att pröva en behandling.
Jag har fått suboxone i minst 6år dagligen. Hela mitt missbruk finns dokumenterat i diverse trådar här på Flashback. Jag blev medlem på Flashback 2003. Ni kan säkert läsa i min historik flera bänga inlägg. Jag har iaf missbrukat allt som finns sen jag var 18år gammal.

Jag var rätt smart men antagligen har jag en diagnos. Autism. Det har gjort det svårt för mig i livet och därför har jag knarkar. Missanpassad. Med droger kan jag vara den alla vill jag ska vara. Den alla andra är. Jag tar en medicin varje dag för att behaga andra. Jag orkar inte med det mer. Jag har en underbar fru, 2barn och ett bonus barn som alla det älskar mig. Jag vill vara alt för dem. Med suboxone är jag inte allt men att sluta med denna medicin är inte roligt. Jag vill kunna behålla mitt jobb och familj. Ibogaine är är kanske en genväg som suboxone var eller.är Ibogaine ett väldigt bra verktyg? Ge mig tips! Kanske allt blir värre. Men ....

Jag behöver en bra kontakt till Ibogaine behandling.

PMa mig eller skriv här.
Citera
2024-04-01, 16:00
Medlem
zanbors avatar
Hej,

Har du fått hjälp/länktips? Är i samma situation och tänker mycket på ibogaine behandling.
Vore tacksam om du delar med dig
Mvh
Citera
2024-04-01, 20:44
Medlem
Har ingen egen erfarenhet, men denhär tråden länkades till i en annan tråd (FB) Hur ibogaine gjorde mig drogfri Värt att nämnas är att många behöver två eller tre behandlingar för att bli helt fria från sug osv. Kan vara bra att söka sig till nån form av terapi eller stödgrupp efteråt också. NA eller nåt.
Citera
2024-11-18, 03:23
Medlem
Hur gick det för dig?
Citera
2025-03-05, 19:20
Medlem
Hur har det gått, har ni fått behandling och var fick ni den?
Är själv väldigt nyfiken på att prova för att hjälpa kliva av långt missbruk.
Tips på mottagningar i Europa med rimliga priser tas gärna, är inte ute efter någon lyxanläggning för 7000$ för 5 dagar, kanske kan tänka mig att göra det hemma under övervakning också men känns svårt att få tag i ibogaine.
Citera
2025-03-12, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Friskybeats
Tips på mottagningar i Europa med rimliga priser tas gärna, är inte ute efter någon lyxanläggning för 7000$ för 5 dagar, kanske kan tänka mig att göra det hemma under övervakning också men känns svårt att få tag i ibogaine.

Kan tyvärr inte rekommendera en klinik men du kan köpa ibogaine på flugsvamp som är en sida på darkweb. Har själv beställt annat därifrån. Det är lite pill att starta ett konto och föra över pengar i form av bitcoin, men om du vill är det genomförbart.

Vissa reagerar negativt på ämnet och kan bli riktigt dåliga.

Kan rekommendera följande dokumentärer:

https://www.youtube.com/watch?v=-Jnm9uJg6ro

https://www.youtube.com/watch?v=-Jnm9uJg6ro

De är riktigt bra och lärorika.
Citera
2025-03-12, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Friskybeats

Ska du ta ibogain hemma är det några saker du behöver ta i beaktande och kanske läsa på om. Ibogain sänker pulsen och förlänger qt-intervallet vilket kan orsaka kammarflimmer och eller hjärtstopp, speciellt om du redan har förlängt qt-intervall. Du bör vara abstinent när du tar ibogain, kombination med opiater har lett till dödsfall. Kliniker brukar väl kräva att man gör ekg och tar blodprov för att kolla att man inte löper risk för komplikationer. Exakt vilka blodprov vet jag inte men gissar på nåt med lever och njurfunktion.
Senast redigerad av kalmanukko 2025-03-12 kl. 22:28.
Citera
2026-02-12, 17:46
Medlem
Adazanims avatar
Hej,
Bumpar denna tråd. Tips på bra kliniker som inte är alldeles för dyrt?
Citera
2026-02-12, 17:58
Medlem
Melange5738s avatar
Finns kliniker i Tjeckien och Mexico.
Citera
2026-02-17, 22:19
Medlem
Adazanims avatar
Tja,
Hur är det i Spanien samt Portugal?

Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Finns kliniker i Tjeckien och Mexico.
Citera
2026-03-06, 15:14
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adazanim
Tja,
Hur är det i Spanien samt Portugal?

Avkriminaliserat men inte lagligt vilket är kravet för att utföra en behandling. Nu kollade jag upp saken och det verkar finnas en teoretisk möjlighet att göra det i Danmark nuförtiden men jag har inte hört talas om några kliniker som gör det där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in