2022-05-05, 17:51
Medlem
a.e.gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av regndroppen
Att Bajen ville ha honom hade jag missat.
Skojade lite då han hade passat deras profil.
Låter väl väl mycket men absolut att han fick en hygglig summa i sign on.

Tror fan han kostade 14 tom Quriniho, han sänkte Gnaget så det var han värd vill minnas att jag läste att någon av klubbarna han gick till sen scoutade fel spelare
Kommer ihåg någonting liknande men den sjukaste brassevärvningen i allsvenskan var fan Clecio till oss.😂
2022-05-05, 17:53
Medlem
a.e.gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
När du tänker på Guidetti tycker du då han är värd 10-15 mille i sign on? Tycker nån de?
Källa på hans sign-on din jävla grisbonde.

IKT fick 15 när han gick till er.

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.
2022-05-05, 17:56
Medlem
regndroppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a.e.g
Kommer ihåg någonting liknande men den sjukaste brassevärvningen i allsvenskan var fan Clecio till oss.😂
Alltid kul med random sydamerikaner, det är allt som oftast jävligt osäkra kort
2022-05-05, 18:46
Medlem
ZlatanManias avatar
Officiellt med det som blivit årets mest väntade värvning och det är bara å instämma med det många skrivit: Upp till bevis John!
2022-05-05, 19:06
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a.e.g
Källa på hans sign-on din jävla grisbonde.

IKT fick 15 när han gick till er.

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.

Syntes knappt på kontot. Ni fick väl gå runt med mössan hos sponsorerna.
2022-05-05, 19:28
Medlem
a.e.gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Jo vi lever i olika ekonomiska universum men vi vill gärna sticka upp.

Vore tråkigt annars?

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.
2022-05-05, 20:42
Medlem
Samizdats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Tack för alla gratulationer. Det värmer..
(FB) Allsvenskan omgång 24

Grattis till succévärvningen!
2022-05-05, 20:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Samizdat
(FB) Allsvenskan omgång 24

Grattis till succévärvningen!
Den är du nöjd med va? Ditt kräk! 😂
2022-05-06, 00:01
Medlem
Eldarn.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Ungefär vad ni gjorde innan Markus Rosenberg anslöt?

John Guidetti har alla förutsättningar för att bli en hemvändare i nivå med Henok Goitom och även Markus Rosenberg.

Guidetti två år yngre än vad Rosenberg var när han anslöt, bägge helt ur matchform och ändå gjorde Rosenberg slarvsylta av Allsvenskan i flera säsonger.

Jag har massiv respekt för Malmö FF som fotbollsförening och vad klubben presterat senaste åren, och jag är först med att lyfta på hatten efter varje bortamatch där nere. Däremot, jag tror nog att ni där nere ska vara lite lugna i båten framöver, framförallt om Djurgården landar Albin Ekdal. Stockholmsklubbarna börjar rusta och det är just detta som ni Malmösupportrar på hybris-manér tjatat om sedan första CL-vändan: ”vi är ensamma”, ”vi behöver hjälp från er andra” och så vidare.

AIK landar John Guidetti. Djurgården landar Albin Ekdal. Detta kommer gynna även Malmö FF. Jansson, Olsen och Forsberg om några år?

Allsvenskan växer men allt är ändå sig likt – jag älskar fan den här ligan!
2022-05-06, 07:35
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eldarn.

John Guidetti har alla förutsättningar för att bli en hemvändare i nivå med Henok Goitom och även Markus Rosenberg.

Guidetti två år yngre än vad Rosenberg var när han anslöt, bägge helt ur matchform och ändå gjorde Rosenberg slarvsylta av Allsvenskan i flera säsonger.

Jag har massiv respekt för Malmö FF som fotbollsförening och vad klubben presterat senaste åren, och jag är först med att lyfta på hatten efter varje bortamatch där nere. Däremot, jag tror nog att ni där nere ska vara lite lugna i båten framöver, framförallt om Djurgården landar Albin Ekdal. Stockholmsklubbarna börjar rusta och det är just detta som ni Malmösupportrar på hybris-manér tjatat om sedan första CL-vändan: ”vi är ensamma”, ”vi behöver hjälp från er andra” och så vidare.

AIK landar John Guidetti. Djurgården landar Albin Ekdal. Detta kommer gynna även Malmö FF. Jansson, Olsen och Forsberg om några år?

Du har faktiskt en poäng. Jag har själv sänkt Guidetti i flera inlägg, men det är klart att vi vill ha starka svenska lag fulla av spelare med internationell erfarenhet. Det är bra både för allsvenskan och svensk fotboll i stort om AIK och dif värvar sig starka nog att komma ut i Europa mer regelbundet.

Gällande Forsberg så tror jag (tyvärr) inte han väljer Malmö när eller om han vänder hem innan han avslutar karriären. Kan mycket väl bli en stockholmsklubb om inte Sundsvall spelar i allsvenskan när det är dags.

Edit: Allt ovan sagt så är det ju fortfarande svårt att motstå frestelsen att retas lite när tillfälle uppstår. Som när det kommer hem en tunnhårig combover som suttit på en bänk de senaste åren
Senast redigerad av johnny_vicious 2022-05-06 kl. 07:38.
2022-05-06, 08:16
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eldarn.

Absolut! Jag antar utmaningen.

Jag tror Guidetti kommer att göra sina mål.
2022-05-06, 09:35
Medlem
Så först Presenterar man John Guidetti,gissar han fått bra betalt för krita på,samt bra lön.
Tror inte han blir en supersucce,men inte megaflopp heller.
Men idag presenterar AIK

"AIK har under fredagen offentliggjort en delårsrapport för perioden januari-mars 2022. Och Stockholmsklubben visar upp ett tungt ekonomiskt resultat.

Rörelseresultatet har försämrats, från -9,6 miljoner kronor i fjol, till -19,4 miljoner kronor."

https://live.aftonbladet.se/supernytt-sport/news/tungt-ekonomiskt-resultat-foer-aik-backar-med-19-miljoner.z8pkhnuRu

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in