Citat:
Ursprungligen postat av
Snapcount
Ngn form av avlyssning, samt att man har (hackat/stulit/köpt) ryssarnas krypteringar.., det är vad jag tror. För man får ju känslan att Ukraina är mycket..,
steget före..(trots ryssarnas inkompetens)..
Bara att tänka på Snowdens avslöjningar.
Sedan med 9 maj, man syns ju att en ledare (Putin då) borde presentera någon form av goda nyheter till sitt folk. Det skall ju vara en dag av fest. Men inte f-n vet jag vad det blir.., men
något kommer det ju att presenteras..

Kan USA tillsammans med Frankrike hacka Encrochat så kan dom säkerligen hacka sig in i Rysslands krypterade teknik.
USA har även i år lyckats ta sig in i den krypterade telefonen "Ghost". Svenska Polisen skickar då och då Ghost telefoner till USA som är beslagtagna från kriminella i Sverige, för att sedan få tillgång till all data i den krypterade telefonen.
Det finns ingen logik i att Putin väljer att gå ut med en krigsförklaring under segerdagen. Ska Ryssland fira över att man ska mobilisera?
I slutändan så skiljer sig Putins logik markant med omvärlden, så det hade inte förväntat mig överhuvudtaget om Ryssland officiellt går ut med en krigsförklaring den 9:e Maj.