2022-04-29, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Handfot
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/wO2drP/skottlossning-i-hasselby
Ja såg det senare ;/.
Citera
2022-04-29, 09:42
Medlem
Till er som vill veta vem/vilka som mördade Einar kan börja med att följa ” Ghetto.nyheter” på Instagram.
Dom har haft rätt med inom precis allt inom rapp-scenen i flera år.
Dom skrev även en story innan själva händelsen på kvällen.

Jag vet. Dom vet. Gatan vet. Polisen vet vilka det är.
Men ingen skulle tro mig om en random som mig skulle skriva vilka/vem det är.
Och igår avslöjade dom att dom kommer att avslöja vilka det är inom en snar framtid vilka det är, om nu inte massmedia skulle göra det.
#ripnisse
Citera
2022-04-29, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Testaoss92
Till er som vill veta vem/vilka som mördade Einar kan börja med att följa ” Ghetto.nyheter” på Instagram.

Och igår avslöjade dom att dom kommer att avslöja vilka det är inom en snar framtid vilka det är, om nu inte massmedia skulle göra det.
#ripnisse

Skriv vilka det är istället så kan vi avgöra själva om vi vill tro på det eller inte!
Citera
2022-04-29, 14:05
Medlem
Vet verkligen gatan? Med tanke på hur denna tråden kränger konstant mellan Shottaz/Vårby/Dalen och DP/Husby/Bredäng?

Mycke tyder väl på de sistnämnda iform av "free Einar slayer", bråket på N&C, Dumlee och kanske även Adel, för att ej tala om att Dree har en pistol tillhörande Nisse hemma hos sig, i samma veva som kidnappningen.

Varför inte sjunga ut, så ser du som anonym här, till att karusellen drar igång.

Citat:
Ursprungligen postat av Testaoss92

#ripnisse
Citera
2022-05-03, 17:51
Avstängd
Stämmer det att @vcbarre var med Einar samma morgon han dog och att @vcbarre inte var med på begravningen? Jag menar dem var kompisar?
Citera
2022-05-03, 20:35
Medlem
killerboots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sara98
Stämmer det att @vcbarre var med Einar samma morgon han dog och att @vcbarre inte var med på begravningen? Jag menar dem var kompisar?

Barre vet något man ser det i hans ögon på sista bilden med einar han har redan sorg i ögera
Citera
2022-05-03, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sara98

Citat:
Ursprungligen postat av killerboot
Barre vet något man ser det i hans ögon på sista bilden med einar han har redan sorg i ögera

Ja de va vänner, Nisse va me Barre samma dag ja, men att Barre visste nåt om detta innan är bs.
Citera
2022-05-03, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av broncovich
Ja de va vänner, Nisse va me Barre samma dag ja, men att Barre visste nåt om detta innan är bs.

Hur vet du det? Känner du Barre väl, eller är det bara subjektivt tyckande BS som vanligt?
Citera
2022-05-04, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ObviousMF
Hur vet du det? Känner du Barre väl, eller är det bara subjektivt tyckande BS som vanligt?

Jag vet det bara, hur jag vet är inte din ensak.
Så schas
Citera
2022-05-05, 01:20
Medlem
Yosef keey einars vän sa nyss på sin live att euro var en horunge ,hur kan man lyssna på en horunge. 🤔
Citera
2022-05-05, 09:06
Medlem
Vet någon vem det är? Kan man outa i koder här?
Genuint nyfiken vem det kan tänkas vara.
Citera
2022-05-05, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soderortsicario121
Yosef keey einars vän sa nyss på sin live att euro var en horunge ,hur kan man lyssna på en horunge. 🤔

Hade einar ens riktiga lojala vänner? Det verkar som han inte har vänner från barndomen och alla hans ''vänner'' uppstod när han började generera pengar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in