2022-05-02, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yugi-Mutou
Ja, hon har åldrats precis som vilken person som helst.
Vad menade du med det?

Hon vågar inte erkänna det, men du däremot är ärlig.
Citera
2022-05-02, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-a-c-k-f-l-a-s-h
Nej det är den givetvis inte.

Möjligtvis att den är lite bättre nu.
Iallfall enligt killar.

Men ja, du hade iallafall inte sett någon skillnad på om den tillhörde en 20åring eller 30åring.
Citera
2022-05-02, 23:59
Medlem
Citat:
Hon vågar inte erkänna det, men du däremot är ärlig.
Hon har aldrig nekat att hon blivit äldre, det enda hon säger är att hennes kropp är likadan/ser bättre ut än när hon var 20 åring
Citera
2022-05-03, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
Möjligtvis att den är lite bättre nu.
Iallfall enligt killar.

Men ja, du hade iallafall inte sett någon skillnad på om den tillhörde en 20åring eller 30åring.

Det kan vara så att du är en väldigt fräsch 30 åring men det talar inte emot att du var ännu fräschare som 20 åring.
Citera
2022-05-03, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yugi-Mutou
Hon har aldrig nekat att hon blivit äldre, det enda hon säger är att hennes kropp är likadan/ser bättre ut än när hon var 20 åring

Hon har nekat att hon åldrats.
Citera
2022-05-03, 00:03
Medlem
Citat:
Det kan vara så att du är en väldigt fräsch 30 åring men det talar inte emot att du var ännu fräschare som 20 åring.

Jag vet inte det.
Jag är fräsch, det stämmer.
Men fräschare som 20åring? Varför?
Citera
2022-05-03, 00:06
Medlem
Citat:
Jag vet inte det.
Jag är fräsch, det stämmer.
Men fräschare som 20åring? Varför?

För att du var 10 år yngre helt enkelt. Livet är enkelriktat mot förfall.
Citera
2022-05-03, 00:07
Medlem
Citat:
Disagree
Citera
2022-05-03, 00:08
Medlem
Citat:

Men om den är i princip likadan, fast lite bättre. Hur kan den vara fräschare när jag var 20? Bara för att jag är 30? Du hade ju inte vetat det om jag inte berättade det. Då hade du trott min kropp var en fräsch 20-åring.
Citera
2022-05-03, 00:09
Medlem
Ariskaprinsessans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
Jag tror att vår moderna kultur har förskjutit kvinnans upplevda peak ett par år framåt. När kan det vart? 20 år sedan? Så var det trettioårskris, kvinnan skulle hunnit med vissa saker innan dess, och det var hög tid att byta livsstil, tex. sluta slampa omkring och leta efter en familjefader. Den krisen och ångesten verkar ha förskjutits ca. 5 år innan den moderna kvinnan når samma mentala stadie. Hon har ingen trettioårskris, hon har en trettiofemårskris.

Därmed tror jag peak slamperi också har förskjutits. En 30åring är mentalt där en 25åring brukade vara.

Varför har vissa killar fått för sig att kvinnor slutar att hora runt? En gång en hora, alltid en hora.

De allra flesta 40-åringar jag känner har en eller flera otrohetsaffärer. Vakna!
Citera
2022-05-03, 00:12
Medlem
Citat:
Men om den är i princip likadan, fast lite bättre. Hur kan den vara fräschare när jag var 20? Bara för att jag är 30? Du hade ju inte vetat det om jag inte berättade det. Då hade du trott min kropp var en fräsch 20-åring.

Du är kanske nöjdare med din kropp som 30 åring än du var som 20 åring men det är annan sak.
Citera
2022-05-03, 00:14
Medlem
Citat:
Du är kanske nöjdare med din kropp som 30 åring än du var som 20 åring men det är annan sak.

Men alltså, det roliga i det hela är att du aldrig ens haft sex och du kommer med dessa påståenden som att min kropp är sämre nu än när jag var 20, fast egentligen är den bättre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in