Citat:
Ursprungligen postat av
baggebo1
Jag har hållt mig i skinnet fram tills nu. Jag har anmält hundratals mordhot, trollanklagelser, debattförstörelser. Ingenting händer. Samma jävla idioter sitter kvar och spammar dag efter dag utan åtgärd. Nu skiter jag i det. Det finns tydligen inget sätt att "regelmässigt" förändra flashbacks inställning här. De vill tysta alla utom de värsta jävla svinen, och de kommer att lyckas. Det är en vinst för er Ukrainadårar, och det är en vinst för dår-moderatorerna. Men jag tror det är en gigantisk förlust för flashback på sikt.
Hahaha!
Det finns verkligen likheter mellan dig och din stora idol och låtsaspappa.
Men det finns också skillnader.
Likheter: Både du och Pruttan lider av en gravt grandios självbild samtidigt som ni virkar på gigantisk, ständigt växande offerkofta. "Buhuu, ingen förstår hur fantastisk jag är och alla är jättedumma mot lilla mig, buhuu buhuu bä bä"
Skillnader: Pruttler sitter och virkar sin gigantiska offerkofta i ett palats, eller ja... i alla fall i en lyxig bunker. Omgiven av ja-sägare. Medan du sitter ensam i ett kvalmigt litet urindoftande rum, omgiven av tomma chipspåsar, högar av smutstvätt och urdruckna burkar med energidryck.
Det finns såklart fler likheter och skillnader men jag tror att jag just räknat upp de mest fundamentala