Citat:
Ursprungligen postat av
skoputs
Den du kommenterar hade, vad jag förstår, en längre tid uppmärksammat Sara/Dumpen om det olämpliga i att fiska barn på tik tok och harva över dem till Dumpens hemsida. Har Sara agerat direkt för att hon bryr sig eller är det pengarna som styr? Ska människor behöva undervisa Dumpen i elementärt konsekvenstänk?
Dumpen är olämpliga att handskas med frågan, Patrik uppmanar till mord och Sara vill medvetet förstöra människors liv. Är det sådana personer som ska företräda en utbredd problematik i ett civiliserat samhälle? Folkdomstol?
Tror uppriktigt att båda Sara och Patrik har ärligt uppsåt. Snacket om att de skulle göra det för pengarna tycker jag är extremt långsökt. Tror du inte patetik skulle kunna leva fett på nån kalsongdeal och förläsingsturné om livet som elitidrottare snarare isåfall?
De är inga raketforskare, och de är känslostyrda. Inte dom bästa för uppdraget, men jag tror att de kan bättra sig om de får kritik. Bli mer slipade, tänka nåt steg extra. Förhoppningsvis.
Sen ang. Uppmaning till mord. Kom igen, det är en syrlig formulering på en t-shirt. Klassiskt knep. Lite väl autistisk hållning att få det till uppmaning till mord kan jag tycka. Jag har mer provocerande t-shirts isf, som uppmanar till utrotandet av mänskligheten. Du skulle svimma om du såg den! Behöva luktsalt.