2022-05-01, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Black-Ivan
Det är den gödseln som står på löpsedlarna men väl bekomme my friend!

Det är synd om er, helt klart (nästan, nej, ni är onda jävlar). Ruserna lägger 100 mot 1 av väst på propaganda och 1 vinner. du förstår hur läget, men vafan alldeles för hjärndött vinner du inga röster på, lite verklighet måste du ha med.
Citera
2022-05-01, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JymdKjam
Nej, er speciella militära operation är redan ett militärhistoriskt fenomen. Du har 25900 döda kamrater efter ynka 2,5 månaders strid. Jämför med Vietnamkriget som ansågs katastrofalt blodigt med 58200 döda amerikaner - men det varade i 20 år!!! (1955-1975). USA har dessutom 2,5 gånger så stor befolkning som Mordor.

Lägg ned det här nu. Ni har inte råd att kriga en vecka till, varken ekonomiskt eller med tanke på förlorade liv.

Du har inte svarat på frågan, varför står du på nazisternas och globalisternas sida?
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LibBell
Kriger är bara i sin linda, MEN jag MÅSTE få GOTTA mig i VDVs förluster. De utgör ju en stor del av ryssarnas elitsoldater. Motsvarande svenska faĺlskämsjägare.

Jag vet inte hur många man de förlorat, men jäääävligt många är de.

De har droppats på såååå många ställen i början av kriget. Antingen nedskutna innan de släppts eller dödade under dropp

Centrala Kiev dag 1? Flera hundra?

Hostomel? Minst 200x2? Fler?

Odessa/svarta haver? Flera hundra?

16-17 gånger på den där flygplatsen.utanför Kershov.
Citera
Medlem
Citat:
Alltså! Denna Africanized är obegriplig! Han hoppar från ett ämne till ett helt annat!

Så helt obegripligt för mig!

Läs själva ovanför: Mycket stryk ryss-asen får.

Vilket land kommer han ifrån först och främst?

Kan det vara folk utifrån andra länder som försöker infiltrera även flashback?

hahaha, jag har varit med rätt länge och känns nog igen av en del
Glöm det försöket att smutskasta budbäraren av rysk förnedring.
Citera
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tvond
WW2 var ju ett krig med Allmän mobilisering av alla tillgängliga krafter och resurser och ett mål mot en gemensam fiende. Tänk själv att USA skickade tex 4000 lastbilar i månaden till Ryssland som stöd u ser andra världskriget. Nu utför man en speciell operation i UA utan hela världens stöd, man har inte ens industrin eller folket stöd igentligen heller. Två skilda konflikter och grunderna den bygger på. Denna gång har man nog skitit i det blå skåpet från ryskt håll.

Har du någon länk till opinionsundersökningen?
Citera
2022-05-01, 00:21
Medlem
JymdKjams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av punishersweden
Du har inte svarat på frågan, varför står du på nazisternas och globalisternas sida?

Varför är ni och klampar runt i främmande land?
Citera
Medlem
tverskoys avatar
Video: Massor med ukrainska döda soldater från östra Ukraina
(FB) Ukrainsk gore (Rysslands invasion av Ukraina) Allmän tråd från båda sidorna

Ukraina har enorma förluster, snart kollapsar Ukrainska Armen
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jof
Ja, men visst. Tyckte vi också innan Putin började skrika om hur mycket kärnvapen han har och hur nära han är att använda dom mot dom som dumma. Som en påtänd knarkare.
Då förstod vi att vi behövde ta inte lite reserver.

Att du kallar Putin för en påtänd knarkare säger mer om dig än Putin. Alltid dumt att underskatta sin motståndare.
Citera
2022-05-01, 00:22
Medlem
Citat:
Alltså! Denna Africanized är obegriplig! Han hoppar från ett ämne till ett helt annat!

Så helt obegripligt för mig!

Läs själva ovanför: Mycket stryk ryss-asen får.

Vilket land kommer han ifrån först och främst?

Kan det vara folk utifrån andra länder som försöker infiltrera även flashback?

Du inser likväl som alla andra att du aldrig vinner kampen om sanningen, då sanningen i detta fall är betydligt säkrare. Om jag accepterar att du verkligen har kopplingar till Finland. Sök på Vysotskij.
Citera
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Ryssen verkar "dubbla" återigen :
Ukraine defense ministry warns of 'signs' Russia is increasing troop size in Donbas
"As of today, we see signs that Russia has been increasing its troops in eastern areas of operations. They are increasing the numbers of their units, and they want to take as much Ukrainian territory as possible," Ukraine’s Ministry of Defense spokesman Col. Oleksandr Motuzyanyk told reporters
Senior defense officials said this week that the U.S. assesses Russia’s progression as slow and behind schedule.
https://www.foxnews.com/world/ukraine-defense-ministry-russia-increasing-troop-size-donbas
Nej, detta slutar inte vid "9 maj". Likaså skall offensiven få upp mera "tryck"..

Jag läste på Twitter att ryssarna har förstärkt med luftlandsättningstrupper (VDV?) och 500 olika fordon och artilleri i Izium. De skall försöka fortsätta med sin offensiv där. Jag tror det är 6-7 st BTG-er.

Snart startar det igen.
Citera
Medlem
sektledarenIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av punishersweden

Det är inte så svårt att förstå, alla sidor är bättre än den sidan ryssland är på.
Citera
2022-05-01, 00:23
Medlem
Ravatoss avatar
9 maj blir en spännande dag. Nästan så man skulle tagit ledig och bunkrat med öl och popcorn.

Kan väl inte bara vara jag som skulle tycka det vore roligt med lite spex när den stackars lill-putte ska titta på de senaste lastbilsburna dildosarna?

Typ hobbydrönare med laserpekare som åker över deras dildoparad, lär ju skapa lite olustkännsla hos psykopaterna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in