2022-04-29, 16:29
Avslutad
Även om Sjöberg och Saras personliga uppsåt, njutning och motor såklart är revansch mot pedofiler så är dumpen ändå inte den dömande parten.
Man kan ha dåliga erfarenheter av poliser, dagisfröknar, kvinnor, män, djur och allt annat och därefter agera och leva efter det. Inget av det är svårt att förstå. Det gör alla. Man kan ogilla polismän, sexiga personer, stora hundar eller män och barn tillsammans bara pga intrycket av makt som ögonblicksbilden ger en. Man kan hata ens egen spegelbild men dömandet ligger hos en själv.

Det finns inget som är rättvisa med att skona barn jämfört med att skona ett fotbollslag, en restaurang, en umgängeskrets, en pedofil eller en skola. Ett barn är givetvis inte mer värt än en pedofil.

Förövrigt kan inte uppluckrad moral och skam leda till färre övergrepp. Dumpens nettoeffekt är fler övergrepp. Det går inte att jämföra med brott som har juridisk påföljd men man kan ändå någotsånär jämföra med bötesbrottet sexköp.
Skulle Sverige fått fler eller färre sexköpare om alla som köper sex eller använder droger hängs ut på tv? Svaret är fler. Det skulle inte legitimera sexköp eller narkomani men det hade normaliserat det.
Citera
2022-04-29, 16:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ronnie.ONeal
Du håller på med något mycket omoraliskt, då blir vettiga människor arga. Själv blir jag glad om jag bara kunde hjälpa en enda så kallad "pedofil" att undgå upptäckt och undgå att luras in i Dumpens nät.

Det kan ju inte vara så svårt att undgå deras nät om man verkligen måste ha en 13-14åring istället för en 15-19åring.
Citera
2022-04-29, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Patrik är för tillfället svarande i en tvist med Swedbank (Göteborgs tingsrätt). Vet ej vad det handlar om, men eftersom det har gått till domstol lär det vara av den allvarligare graden. Jag gissar pengatvätt, men det kan ju vara något annat.

Pundar-Patrik har hela sitt liv sysslat med ekonomisk brottslighet av olika slag; penningtvätt, skattebrott osv...
Citera
2022-04-29, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Pundar-Patrik har hela sitt liv sysslat med ekonomisk brottslighet av olika slag; penningtvätt, skattebrott osv...

Ja, och nu är han kränkt för hans företag inte får öppna konto. Banker måste vara rena peddomaffian.

Banken är förmodlige undrande inför vart swishpengarna kommer ifrån.
Citera
2022-04-29, 16:39
Medlem
Ronnie.ONeals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jasmine4555
Har fortfarande inte anklagat. Men spekulationer är väl fritt för alla. Även er. Ni spekulerar ju en väldig massa om mig till exempel.
Ja alla får skriva, men man kan ju rekommendera vissa att inte göra det. Puss

Jag har en fråga till dig, som jag är genuint intresserad av att få ett svar på: hur känner du dig när du har lyckats snärja en "gädda" till att boka en träff med "dig", och vet att hans liv med största sannolikhet kommer att bli ett helvete när han läggs ut på Dumpen till allmän beskådan, för att inte tala om vad hans anhöriga kommer få gå igenom?
Citera
2022-04-29, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenOlavsen
Det kan ju inte vara så svårt att undgå deras nät om man verkligen måste ha en 13-14åring istället för en 15-19åring.
Nu vill inte dessa män ha någon som är 17-18 år eftersom de vill ha någon som helst inte ens haft sex så att barnen kan läras upp och inte har något att jämföra med och dessutom vara tacksamma att någon bjuder på fika, rosé eller bäddat fint i en bil..
Citera
2022-04-29, 16:42
Medlem
Ronnie.ONeals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xbaser
Dagens mest präktiga mindfuck!!

Moral..?

Yep! Min moral!

Det är skillnad på peddo och "peddo". Givetvis är alla som brukar fysiskt våld och som penetrerar någon som inte är fysiskt redo för det ett svin, det är självklart. Men att tro att ett barn automatiskt får men för livet bara för att en man har haft oralsex med det eller för att barnet har gett en gubbkuk lite skinnhiss är bara löjligt. Men Sara tycks ju tro att alla barn automatiskt far illa av sexuella erfarenheter. Därför skulle jag aldrig försöka sätta dit en så kallad "pedofil".
Senast redigerad av Ronnie.ONeal 2022-04-29 kl. 16:47.
Citera
2022-04-29, 16:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Nu vill inte dessa män ha någon som är 17-18 år eftersom de vill ha någon som helst inte ens haft sex så att barnen kan läras upp och inte har något att jämföra med och dessutom vara tacksamma att någon bjuder på fika, rosé eller bäddat fint i en bil..

Jamen tror du någon fjortis vill vara med majoriteten som hängts ut då? Har du sett hur dom ser ut; gamla, gubbmagar, tunn/gråhåriga/flint och allmänt bortkomna.

Jag har inga problem om en fjortis skulle vilja bli av med oskulden med en äldre man. Om min brorsdotter skulle vilja ligga med Arne 40+ så skulle jag inte bry mig.

15-års gränsen var bara satt som ett ungefärligt värde. Det var därför män som låg med 13-14åringar men inte visste om hennes ålder slapp undan straff (eller om hon sagt att hon var äldre).
Senast redigerad av SvenOlavsen 2022-04-29 kl. 16:52.
Citera
2022-04-29, 16:47
Medlem
Jasmine4555s avatar
Citat:
Jag har en fråga till dig, som jag är genuint intresserad av att få ett svar på: hur känner du dig när du har lyckats snärja en "gädda" till att boka en träff med "dig", och vet att hans liv med största sannolikhet kommer att bli ett helvete när han läggs ut på Dumpen till allmän beskådan, för att inte tala om vad hans anhöriga kommer få gå igenom?

Att en pedofils liv blir raserat är det optimala.

Tragiskt för anhöriga oavsett dumpen eller inte. Det är pedofilens fel, ingen annans. Vet inte hur många gånger det nämnts här.
Citera
2022-04-29, 16:52
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Yep! Min moral!

Det är skillnad på peddo och "peddo". Givetvis är alla som brukar fysiskt våld och som penetrerar någon som inte är fysiskt redo för det ett svin, det är självklart. Men att tro att ett barn automatiskt får men för livet bara för att en man har haft oralsex med det eller för att barnet har gett en gubbkuk lite skinnhiss är bara löjligt. Men Sara tycks ju tro att alla barn automatiskt far illa av sexuella erfarenheter. Därför skulle jag aldrig försöka sätta dit en så kallad "pedofil".

Här var det ett väldigt avslöjande.
Barnen får förhoppningsvis inte men för livet.
Som ni "anhöriga" märker så finns inget stöd att hämta här för er.
Senast redigerad av MeggieCleary 2022-04-29 kl. 16:59.
Citera
2022-04-29, 16:56
Medlem
Ronnie.ONeals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Här var det ett väldigt avslöjande.
Barnen får förhoppningsvis inte men för livet.

Precis, de får förhoppningsvis och sannolikt inte men för livet. Bara för att Sara skyller sitt missbruk på sexuella erfarenheter (vilket är ett hån mot riktiga missbrukare, som vet att det sitter djupare än så, det är till största delen genetiskt betingat och inget som beror på "traumatiska upplevelser") och ältar att hon var ung och dum som sålde sex till äldre män betyder det inte att alla, eller ens de flesta, barn tar skada av sexuella erfarenheter.
Citera
2022-04-29, 16:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Magmunnen
Ja, och nu är han kränkt för hans företag inte får öppna konto. Banker måste vara rena peddomaffian.

Banken är förmodlige undrande inför vart swishpengarna kommer ifrån.
Då kan han antagligen lägga ner försöken att hitta annan bank inom samma juridiska klimat som ska göra annan bedömning. Första bankens bedömning är troligen den "rätta". Finns ingen anledning för en bank, läkare, domstol eller ekonomisk aktör att ha "fel". Om inget reellt tillkommer eller ändras mellan ansökning 1 och 2 så blir resultatet detsamma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in