2022-04-26, 10:02
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skvisten
Lesbiska ”feminister” kommer alltid undan.
Hon har enligt media haft sin karantän och är nu välkommen tillbaka tyvärr.
Allt glömt och pk-media ser framåt, men inte på Timell och andra män som de hatar.

Stackars personalen på Mixmegapol, undrar hur många praktikanter som kommer att få ställa
upp på hennes kladdande och när hon känner att hon behöver "gnugga " lite i reklampausen ?

Ränderna på Zebran försvinner ju inte bara för att den inte varit på savannen på några år.

Nej, Bauer media har gjort ett riktigt magplask. Varför, frivilligt, ta över SR's havererade och
överåriga vrak ? Linda Palmgren på Bauer borde göra en trippel-pudel.
Citera
2022-04-26, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DurexPlayHeat
Då man knappt fått några smaskiga detaljer om Lottas tilltag antar jag att det var ganska grovt. Jmf tex med Timell. Där fick man ju hela förloppet. Badtunna osv. Antingen är det pga kön som du säger eller är det som jag skriver... för pinsamt för alla parter och så locket på...

Jag läste någonstans att det var på nivån, lägga armen om kvinnlig, yngre medarbetare, luta sig in och fråga "så, har du slickat fitta nån gång?"

Men det kan ju vara ett rykte ska sägas.
Citera
2022-04-26, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coden-reborn
Jag läste någonstans att det var på nivån, lägga armen om kvinnlig, yngre medarbetare, luta sig in och fråga "så, har du slickat fitta nån gång?"

Det måste ha varit på den nivån om de tvingades släppa henne
från SR. Hon var ju en av deras toppnamn. Personligen har jag
bara hört om en bekant som hejade på henne med ett glatt tillrop
på Götgatan och fick en sur blick men inget svar. Kan man kanske
förstå och alla tycker inte om att bli igenkända även om man är
en "kändis".
Citera
2022-04-26, 12:28
Medlem
disquss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av george.sthlm
Stackars personalen på Mixmegapol, undrar hur många praktikanter som kommer att få ställa
upp på hennes kladdande och när hon känner att hon behöver "gnugga " lite i reklampausen ?

Ränderna på Zebran försvinner ju inte bara för att den inte varit på savannen på några år.

Nej, Bauer media har gjort ett riktigt magplask. Varför, frivilligt, ta över SR's havererade och
överåriga vrak ? Linda Palmgren på Bauer borde göra en trippel-pudel.
Håller med. Hade det varit en man så hade det tagit hus i helvete. Det är ju så man undrar om Bauer öht lärde sig något av #metoo när man gör en sån här rekrytering. Har Lotta någon släkting som jobbar på kanalen?
Citera
2022-04-26, 13:12
Medlem
karlsoons avatar
Citat:

Frågan är fri.
Citera
2022-04-26, 13:16
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
Citat:

Det där har jag också hört. Tror att stämmer bra faktiskt, riktigt ofredande person som borde anmälts till polisen (om det inte gjorts?). Man kan se att hon är en butch, säkert ruggigt otrevlig på fyllan. De brukar vara så, mediaprofilerna
Citera
2022-04-26, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Det där har jag också hört. Tror att stämmer bra faktiskt, riktigt ofredande person som borde anmälts till polisen (om det inte gjorts?). Man kan se att hon är en butch, säkert ruggigt otrevlig på fyllan. De brukar vara så, mediaprofilerna

Låter som en manlig variant av Kronér…
Citera
2022-04-26, 14:20
Medlem
karlinges avatar
Citat:

och vem bryr sig. hon är tillbaka. metoo-dreven är över
Citera
2022-04-26, 15:51
Medlem
K-Glitchens avatar
jag har pratat med henne en gång i telefon på hennes glansdagar och innan det kom fram vilket äckel hon är.

Hon är en av de mest otrevliga osympatiska människor jag någonsin pratat med. Jag hade lust att be henne dra åt helvete.

Fy fan vad hemskt det måste vara att jobba eller vara i beroendeställning till denna människa.
Den där kvinnan ska inte vara ute bland andra människor.
Citera
2022-04-26, 15:53
Medlem
fjiskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
och vem bryr sig. hon är tillbaka. metoo-dreven är över
Över för de som media anser vara rätta*
Citera
2022-04-26, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L.Skugge
Hela sveriges julvärd ska ju som bekant bli mor. Vem är farsan? Är det Gran-Jan Karlkvist eller?

http://www.expressen.se/index.jsp?a=649358

ps.
Jag gillar frågan "Var det planerat"....
Gkk
Citera
2022-04-26, 18:33
Medlem
Värdegrundsmänniskorna kan göra vad de vill och ändå vara välkomna tillbaka i "finrummet". Det visste vi innan och har nu fått ännu en bekräftelse på detta faktum.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in