Citat:
Ursprungligen postat av
Nibiru2011
Är han? Jag betvivlar det starkt…
jag har en fråga: om Sverige mot all förmodan skulle dras in i krig i framtiden, så är inget annat rimligt än att Ryssland skulle vara motpart i detta krig, inget annat land i vår närhet har samma ambitioner som Ryssland, dvs utvidga sitt territorium, skaffa sig buffertzoner, min fråga blir då i detta hypotetiska scenario var har vi då dig någonstans? En som lämnar viktig information till ryssen? Eller drar du på dig uniformen med röda armbindeln direkt o far i väg i bil med ett z på
Taket? Jag väntar på svar,,,