2022-04-25, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adelsnabel
Det är sant ända tills det inte är det.
Än så länge är det sant, och det finns inget som tyder på att vi är på väg i en annan riktning. Sverige fungerar mycket bra.
Citera
2022-04-25, 19:59
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av absinten
Det är de inte alls.

Vänsterpartiet vill införa demokratisk kommunism.
Hahahahahahahahahahahahahajahajaajjajajajajahahaha haa... aha! Det har funkat hittills?

Edit: så du menar alltså på riktigt är det glasklart att SD vill avskaffa demokratin då detta ska förstås implicit, medan Ung Vänster vill införa demokratisk kommunism, vilket ungefär är lika demokratisk som demokratisk nazism?
Senast redigerad av grungewhore 2022-04-25 kl. 20:02.
Citera
2022-04-25, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Hur gör man ett skitland till ett skitland?

Jag håller med om mycket och många av dina inlägg. Men jag håller inte med om att Sverige är ett skitland. Vi har mycket skit i Sverige, men det är ( ännu) inget skitland. Vi har mycket bra saker i Sverige. Jag har ingen skala att mäta emot, men mer jämförelse med andra länder. Dock kan jag erkänna att Norge, kanske Finland och Danmark är bättre ur ett blatteperspektiv.
Citera
2022-04-25, 20:10
Medlem
SkepticVikings avatar
Citat:
SD vill avveckla demokratin i Sverige för att utan motstånd kunna omvandla det till ett starkt nationalistiskt land. Ett land utan demokrati blir dock oundvikligen superkorrupt, vilket leder till fattigdom, dumhet och förtryck.
Vad fan har du rökt på?
Det finns två partier som uttryckt olika önskan om att avskaffa demokratin och det är V samt MP.
Citera
2022-04-25, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Hahahahahahahahahahahahahajahajaajjajajajajahahaha haa... aha! Det har funkat hittills?

Edit: så du menar alltså på riktigt är det glasklart att SD vill avskaffa demokratin då detta ska förstås implicit, medan Ung Vänster vill införa demokratisk kommunism, vilket ungefär är lika demokratisk som demokratisk nazism?
Ja, det menar jag på riktigt.
Citat:
Ursprungligen postat av SkepticViking
Vad fan har du rökt på?
Det finns två partier som uttryckt olika önskan om att avskaffa demokratin och det är V samt MP.
Vad har du själv rökt på? V och MP uttrycker inga sådana önskemål.
Citera
2022-04-25, 20:27
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ja, det menar jag på riktigt.

Vad har du själv rökt på? V och MP uttrycker inga sådana önskemål.
Ok, nu vet vi att du trollar. Tack och hej.
Citera
2022-04-25, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Ok, nu vet vi att du trollar. Tack och hej.
Jag förstår att det låter konstigt för dig som saknar en djupare förståelse för svensk politik.
Citera
2022-04-25, 20:44
Medlem
Annie Lööf.
Hon har aldrig arbetat för Sverige.

Mest Sverige fientlig journalist.
Den där Anders Lind... vad nu stollen heter på Aftonbladet supersozzesänklandetmedimporteradvalboskap och en miljard annat skit.
Citera
2022-04-25, 20:47
Medlem
Jimmie Åkesson och Sverigedemokraterna är ohotad etta. De säger sig vara Svärjevänner men partiet har ökat spänningarna i samhället, pratar skit om många av våra medborgare och till och med skrikit utomlands att vårt land är förstört. De finns inget farligare än allt detta. Jag märker att många fler skrivit Sverigedemokraterna i denna tråd och jag kan bara hålla med dem.

Samnytt, Avpixlat och Riks är andra kandidater.
Citera
2022-04-25, 20:58
Medlem
Sladdarens avatar
Citat:
SD vill avveckla demokratin i Sverige för att utan motstånd kunna omvandla det till ett starkt nationalistiskt land. Ett land utan demokrati blir dock oundvikligen superkorrupt, vilket leder till fattigdom, dumhet och förtryck.

Nä SD vill kasta ut smuts ur landet som inte tillhör landets norm, kultur och standard etniska måttstock och är långt ifrån en välfärdsbyggsten samlat sett, som korrupta vänstern släpad in miljontals av.

De vill även återställa vår rätt som självständig nationalstat i många frågor som är helt korrupta med överstatligt styre av EU

De vill normalisera sverige till vad sverige en gång var ett tryggt, välmående och välfärdsfungerande land med stor potential för utveckling där normen sätts vid en svensk etnisk samlad prestation och hur vi bygger upp den ifrån det och inte i bakåtsträvande riktning

Det finns ingen demokrati i sverige, den är nedmonterad av vänstern, märks inte det ?
Citera
2022-04-25, 21:35
Moderator
Strix m/94s avatar
PI -> Politiker

Strix/Mod
Citera
2022-04-25, 21:47
Medlem
Ebba Busch är farlig, hämndlysten höger.
Annie Lööf hon har bara ägares perspektiv på
allt gynnar hyresvärdar,skogsägare och företagare. Hon är farlig för de längst ned på pyramiden. Dessutom sitter hon med i en global internationell elitklubb, känns inte som hon har Sveriges bästa för ögonen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in