2022-04-03, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Apropå hennes viktökning, lider hon av hälsoproblem av något slag?
Hon börjar komma till insikt med att det är helt ute med deras "äktenskap" Simons gamla vänner bekräftar att hon är helt sjuk i huvudet, narcissistisk lagd så de skriker! Otroligt elak mot de flesta, även sina barn. Simon stannar kvar pga pengar, endast, men har ögon för Sigrid och bonusdottrern Fanny sedan länge. Detta kommer sluta med att Fläskberg kommer stressa sig till hetsätning av rang!
Citera
2022-04-20, 11:53
Medlem
Någon som sitter på lite spännande och snaskig info om detta par?
Märkt på sista tiden att Simon ser helt tom ut när han är i närheten av Camilla, han ser inte lika glad ut heller!
Är det skakigt i relationen? Är han bara kvar för pengar och framgång?
Öppen relation? Han får ligga med andra bara det sköts diskret, för en skilsmässa igen skulle väl inte se helt bra ut för Camilla kan tänkas?
Citera
2022-04-23, 22:48
Medlem
Camilla Läckbergs relation till Stein Bagger

Enligt Camillas senaste instagram inlägg tycks hon vara på en liten tillställning hos mästersvindlaren Stein bagger!

https://www.instagram.com/p/CcstmH3oW7e/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Efternamnet som taggades i inlägget kändes bekant, efter en sökning här på forumet visade det sig att det är samma efternamn som Steins älskarinna ändrade till efter han bluff blev påkommen

Detta leder till två funderingar:

1. Lever Stein lyxlivet ner i marbella tillsammans med sin ”gamla älskarinna”?

2. Camilla beskriver dessa som sin familj, bortser hon deras/hans historia för att hänga på flådiga palats i marbella?

Vad tror ni?
Senast redigerad av sdhdhdh2 2022-04-23 kl. 22:50.
Citera
2022-04-23, 22:55
Medlem
Hur kan du ha så pass lite att göra i ditt liv så du finner något intresse i Camilla Läckberg och veta vad hon gör på fritiden eller vem hon är med? Du måste ju vara en komplett idiot.

Aldrig hört om den där Stein. Hade nog inte heller brytt mig för mycket om någon random persons historia om jag var på semester. Då hade jag hellre hängt med en energifylld och rolig bedragare än någon stel och tråkig jävel.
Citera
2022-04-23, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HansVonFreudhaus
Hur kan du ha så pass lite att göra i ditt liv så du finner något intresse i Camilla Läckberg och veta vad hon gör på fritiden eller vem hon är med? Du måste ju vara en komplett idiot.

Aldrig hört om den där Stein. Hade nog inte heller brytt mig för mycket om någon random persons historia om jag var på semester. Då hade jag hellre hängt med en energifylld och rolig bedragare än någon stel och tråkig jävel.
Det tycks som vi båda har tid över denna lördagskväll…

Som offentlig person bör hon väl bry sig om att all lyx som bjuds på är betalt av stulna pengar!
Citera
2022-04-23, 23:24
Medlem
Uluchsheniyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sdhdhdh2
Som offentlig person bör hon väl bry sig om att all lyx som bjuds på är betalt av stulna pengar!
Varför det? Är hon frilansande poliskonstapel?
Jag brukar inte be att få se lönespecar för att smaka av värdparets nyserverade kaviar och har aldrig hört talas om någon annan som gjort det heller.
Citera
2022-04-24, 09:10
Medlem
Citat:
Enligt Camillas senaste instagram inlägg tycks hon vara på en liten tillställning hos mästersvindlaren Stein bagger!

Efternamnet som taggades i inlägget kändes bekant, efter en sökning här på forumet visade det sig att det är samma efternamn som Steins älskarinna ändrade till efter han bluff blev påkommen

2. Camilla beskriver dessa som sin familj, bortser hon deras/hans historia för att hänga på flådiga palats i marbella?

Vad tror ni?

Jag har länge trott att dom är goda vänner och detta bekräftar mina misstankar.

Jag får intrycket att kändisarna i den umgängeskretsen är rätt principlösa, naturligtvis handlar allt om pengar.
Citera
2022-04-24, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uluchsheniye
Varför det? Är hon frilansande poliskonstapel?
Jag brukar inte be att få se lönespecar för att smaka av värdparets nyserverade kaviar och har aldrig hört talas om någon annan som gjort det heller.
Nej jag har aldrig hört talas om någon som har gjort det heller, men det hör inte hit.
Citera
2022-04-24, 18:59
Medlem
Förstod väl att luftslottet skulle spricka nångång. Om hon omger sig med kriminella människor så går det lätt utför. Snart marknadsför hon väl nån kryptovaluta?
Citera
2022-04-25, 16:59
Medlem
Citat:

Vad tror ni?

OJ, där rök det instagram-inlägget, undrar varför
Citera
2022-04-25, 17:06
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
Gräsligt vad tjock hon har blivit Varför tar hon inte itu med ätandet, hon har ju råd med både en matcoach och personal trainer

En riktig gluff-gluff
Citera
2022-04-25, 17:11
Medlem
Även Simons inlägg från här om dagen är borttaget..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in