2022-04-25, 15:21
Medlem
Liletts avatar
Barbarisk grymhet!
Helt ofattbart både det han gjort och att hon blev mirakulöst räddad, det hade han inte räknat med.

Sedan gå förbi för att se att hon skulle gå en långsam död till mötes. Fy f-n!

Stackars kvinna, kommer sannolikt att få men för livet av denna skräckupplevelse.
Hoppas ändå det blir så bra det kan för henne.
Senast redigerad av Lilett 2022-04-25 kl. 15:23.
Citera
2022-04-25, 15:26
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av löl
Stackars kvinna =( Hoppas hon repar sig!!

80% de som röstat i förra valet är medskylldiga till detta brott.
Hur känns det i själen?

More is coming, brought to you by the swedish sheep voters

Hur vet du att GM inte är etniskt svensk?
Citera
2022-04-25, 15:28
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boris.Shcherbina
Brottsplats Stockholm verkar ha blandat ihop lite olika källor, så här ser pressmeddelandet från åklagarmyndigheten ut.

https://via.tt.se/pressmeddelande/man-anhallen-for-forsok-till-mord-i-norberg?publisherId=3235540&releaseId=3320947

Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.-.
Går ju inte ta en källa på allvar när texten innehåller så allvarliga syftningsfel och sån svag svenska i allmänhet.

Riktigt illa (allvarligt) att man på det här sättet lägger ut helt felaktig information, och dessutom hänvisar till åklagarmyndigheten.

Allmänheten ska inte inte vilseledas på det här sättet. Allvarligt.

Tur är väl ändå att den undermånliga svenskan gör att man faktiskt inte kan ta det på allvar, men sådant här kan ju leda till att människor agerar utifrån lösa rykten.
Citera
2022-04-25, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Midsommardagen
Ett av de mest makabra brotten man hört talas om.
Varför då? Jag förstår inte.
Jag har sett flera liknande inlägg i detta fall. Vad är det som är så speciellt med detta?
Hon överlevde ju. Kvinnor blir ju våldtagna och mördade hela jäkla tiden. Vad är det med detta som är så makabert, till skillnad mot dom andra fallen?
Balkongknuff, styckmord, mord/våldtäkter?
I det här fallet borde det ju vara tvärt om. Hon lever ju, alltså var inte våldet lika brutalt och direkt som i andra fall där dom tvärdött.

Missförstå mig inte nu. Det är vidrigt.
Jag förstår bara inte varför folk blir så störda av detta, mer än andra brott mot kvinnor? Vi har inga detaljer, vi vet ingenting mer än att hon var vid liv och i sådant skick att hon kan skrika. Varför är det värre än alla andra fall?
Citera
2022-04-25, 15:34
Medlem
Även om GM inte är identifierad så kom jag att tänka på denna video:

Into the Abyss - ISIS Dumped Bodies in Gorge
https://www.youtube.com/watch?v=4sK4RJBlorw

Kanske läge att polisen gör en djupdykning i hålet ifråga?
Senast redigerad av hoaxy 2022-04-25 kl. 15:37.
Citera
2022-04-25, 15:35
Medlem
Missing people har letat efter en S*r* i Fagersta under en period, en lika god gissning som alla andras. Kanske en blind-dejt som gått fel och som slutade i att hon kastades i ett gruvhål. Missing people har varit oroväckande tysta kring detta försvinnande.

Det som talar emot är väl att de hade en sökning efter att hon hittades men den var inbokad innan och kanske valde man att ha den ändå av utredningstekniska skäl, dvs de ville inte att det skulle framgå att hon hittats innan den misstänkta gripits.

*=a
Citera
2022-04-25, 15:37
Medlem
Delar din uppfattning. Men detta att våldta, misshandla och slänga ner i ett gruvhål för att dö är i sammanhanget nytt. Tror att det är därför människor blir upprörda.
Citera
2022-04-25, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fiftyforfifty
Hur vet du att GM inte är etniskt svensk?

Läs media!
Citera
2022-04-25, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraborg2
Ja detta är verkligen rent fördj*vligt.

Först våldtagen och sedan hamna långt ner i ett gruvhål. Vet vi exakt hur svårt skadad kvinnan var när hon hittades?

Bla krosskadad axel, bruten arm och kraftigt nedkyld hörde jag på radion*, intervju med räddningspersonal.

*P4 Dalarna "Eftermiddag" sändning.
Citera
2022-04-25, 15:45
Medlem
Skaraborg2s avatar
Stackars kvinna.

Citat:
Ursprungligen postat av Psykbryt76
Bla krosskadad axel, bruten arm och kraftigt nedkyld hörde jag på radion*, intervju med räddningspersonal.

*P4 Dalarna "Eftermiddag" sändning.

Tack för dessa uppgifter.

Att hon var kraftigt nedkyld kände jag till sedan tidigare.
Citera
2022-04-25, 15:46
Medlem
C.H.Ts avatar
Enligt Tv4 som pratat med personen som larmade, så var hjälpropen på engelska.

Då är frågan om offret inte är svenskt.
Eller om hon visste att GM intr talade svenska och därför vädjade till hans samvete.
Citera
2022-04-25, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nisse26
Läs media!
Tex Avesta tidning, där finns en intervju med räddningsledaren som säger att hon talade ett afghanskt språk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in