Så både dotter och mamma lever på bidrag som riktiga bidragsparasiter. Ni kan gott och väl trängas i en tvåa, tycker ni ska vara glada att ni ens har tak över huvudet och inte lever på gatan. Kommer nog inte bli så kul för er nu när inflationen ökar, vi vet alla vilka som drabbas först i samhällspyramiden. TS, du är ta mig fan en riktig jävla undermänniska, jag hatar sådana som du som parasiterar på andra och sedan gnäller på din egen situation som om det vore någon annans fel.
OnT: Det bästa du kan göra är att slänga ut henne. Ge henne ett datum och säg att hon måste flytta innan det, därefter byter du lås och låter henne vara på gatan, så ska du nog se att hon får motivation nog att själv antingen gå till soc eller fixa ett jobb. Kommer knappast bli bättre om du fortsätter curla henne tills du blir såpass gammal så du själv inte orkar, då kommer dotten helt klart få det mycket jobbigare.
Citat:
Ursprungligen postat av
Transneger
Ni låter som white thrash hela bunten, kan tänka mig att du inte är världens bästa förebild för din dotter heller om du är sjukpensionär. Kvinnor som sjukpensionerar sig brukar oftast betyda en sak: alkoholist och pillerknaprare som intalat sig själv och vården att man är helt oförmögen att arbeta och istället tänker leva på bidrag livet ut och fortsätta knapra piller hemma i lägenheten.
Mycket bra analys, håller med till 100%.