2022-04-24, 05:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jarrelka
Då vill jag att du förklarar en enda sak för mig. Varför är "korankravallerna" ett invandrarproblem men skolterroristen som skjöt två lärare inte ett svenskt problem?
Är inte svaret helt uppenbart? Ligisterna som kastade sten på polisen agerade gemensamt i religionens namn och hade i vissa fall även sina familjer med sig på platsen, medan skolterroristen agerade helt ensam. Flertalet invandrare anser att de som kastade stenar gjorde rätt, medan ingen person står bakom skolterroristens handlingar.
Citera
2022-04-24, 05:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maya833
Korankravallerna är ett problem som importerats för att många invandrare inte klarar av att leva i harmoni. Klaner är ett problem som importerats.
Hedermord är ett problem som importerats.,
Barngiftemål är ett problem som importerats.
Skjutningar är ett problem som importerats.
Våldtäktsvågen är ett problem som importerats.

Är det ett samhällsproblem att två lärare dog i en skola? Är det ett problem som vi ser hända varje vecka? Jämför du en händelse som skedde 1 gång med stora kulturella problem vi haft i över 10 år?
Var mördaren svensk btw?

Du vinklar det hur du vill vinkla det. Jimmie Åkesson la nyligen upp på sin instagram om terrordådet i drottninggatan för fem jävla år sen. Inte ett ord om denna terrorattack på latinskolan för de delar ideologi. Du med. Två mord på en skola är långt allvarligare än att kasta sten på polis men blås över det du. Äsch. Inget samhällsproblem alls.
Citera
2022-04-24, 05:10
Medlem
Citat:
"Sverige har 11,9 sjuksköterskor per 1 000 invånare. Det är fler än EU-genomsnittet på 8,4 per 1 000, men Finland, Danmark och Norge har fler sjuksköterskor per capita än Sverige. Antalet läkare per 1 000 invånare är högre i Sverige än i Finland och Danmark."

Källa region stockholm. Så berätta igen för mig hur vårdplatser i Sverige har att göra med invandring när vi ligger så högt i sjuksköterskor och läkare varav många är invandrare. Lärarbristen har inget att göra med låga löner och lång utbildning. Nej det måste vara för att framtida lärare grubblar över huruvida de kommer palla undervisa blattebarn i framtiden.

Ja jag längtar till den dagen Jimmie kommer till makten och förstör hela samhället. Era dumma jävlar. Ni kommer längta tillbaka till mångkulturella sosse sverige.
Ok, så du menar att vi hade inte haft fler vårdplatser och mindre lärarbrist även om Sverige hade haft 9 istället för 10 miljoner invånare och skatteintäkterna fortfarande hade varit lika höga eftersom den sista miljonen knappt betalar några skatter. Är jag en dum jävel som inte kan räkna eller vad är det för fel på mig?

Vad exakt är det Jimmie ska förstöra med samhället? Hur kommer det att gå till och vad kommer konsekvenserna att bli mer specifikt?
Citera
2022-04-24, 05:14
Medlem
Citat:
Du vinklar det hur du vill vinkla det. Jimmie Åkesson la nyligen upp på sin instagram om terrordådet i drottninggatan för fem jävla år sen. Inte ett ord om denna terrorattack på latinskolan för de delar ideologi. Du med. Två mord på en skola är långt allvarligare än att kasta sten på polis men blås över det du. Äsch. Inget samhällsproblem alls.
Vad var motivet till skolattacken utifrån svensk nationalism i såna fall?
Citera
2022-04-24, 05:15
Medlem
Citat:

Han la heller inte upp terroratacken i Vetlanda! Har du svårt att ta in att terrorattacken på drottningatan var den forsta attacken mot Sveriges befolkning, och fler blev det efter det. Jag försåt inte vad du vill med det inlägget!

En politiker vill minnas en hemsk dag då det var första gången Sverige attackerades. Har du nåt mer harmlöst att bli upprörd över?
Citera
2022-04-24, 05:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeppeNil
Vad var motivet till skolattacken utifrån svensk nationalism i såna fall?

Du vet precis vad jag syftar på. Ett brott uppmärksammas. Ett grövre brott uppmärksammas inte. Det är bara att googla fallet så får du svar. Hejdå.
Citera
2022-04-24, 05:56
Medlem
Citat:
Du vet precis vad jag syftar på. Ett brott uppmärksammas. Ett grövre brott uppmärksammas inte. Det är bara att googla fallet så får du svar. Hejdå.

En terrorattack som begicks av ett avfall som inte hade rätt att andas I Sverige hade kunnat unvikas om avfallet inte tog sig till Sverige! !!!!!!!
Svenskar som begår brott i sitt eget land kommer man inte ifrån, och att svenskar begår terrorattentat är INGET SAMHÄLLSPROBLEM och inget jag eller en jävel går runt och är rädda för! Det ser lite annorlunda ut med en vissa typ av andra individer!!!!!!!!!!

Lägg ner, du vet inte ens vad du vill få fram längre.
Citera
2022-04-24, 06:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Så polisen får inte skjuta skarpt när de blir attackerade?
Dum Stone.
Citera
2022-04-24, 06:23
Medlem
Panzeradlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poor.Boy.Valentine
Hon ser jävligt nöjd ut. Hoppas fler får se detta. En flashbackare påtalade detta tidigare, men nu har vi dessutom video på hennes äckliga handling.

(FB) Ebba Busch om polisens insats: ”Varför sköts det inte skarpt?” (upplopp, påsk 2022)

grymt underhållande må man säga. Det ligger dock inget äckliga i att skjuta ett djur när man jagar.

Ta nu och drick din sojamjölk och är lite kikärtsbiffar och läs partiprogrammet för MP så att puls och blodtrycket går ner till normala världen. Det vore försmädligt om du gick och blev sjukskriven för det här och vi tvingas betala för din rehabilitering.
Citera
2022-04-24, 06:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Studspojken
Man kan undra, hade Jesus varit överens med Ebba Bus? 😄
100% överens. Självförsvar är accepterat
Citera
2022-04-24, 06:52
Medlem
Tarrous avatar
Kan Ebba bara lära sig att nyansera sitt budskap kommer hon i betydligt högre utsträckning få rätt framöver.

Varför svensk polis ständigt ska välja sin pålitliga defensiv taktik, för att två dagar senare behöva stå med dumstrut och bortförklaringar är en gåta.
Citera
2022-04-24, 07:00
Bannlyst
Ebba uppför sig som hon gjort som så ofta förut, hon är lite på som en gapig fjortis som skämmer ut sig varje gång hon öppnar munnen, att det konservativa KD tillåter henne hållas gång på gång är fascinerande, å andra sidan lyckas hon gång på gång få det att handla om henne som en gapig fjortis med Dady issues.

Från när hon föreslog KANON-böcker i läroplanen, och inte kunde namnge en enda bok när journalisten frågade, så har det varit ett sluttande plan nedför där hon lyckas överträffa sig själv, och ändå sitta kvar, andra politiker sågas ner motorsågen p.g.a skitsaker som obetald tv-avgift eller att man jämför en höjning av SL-kortet med vad 3 påsar chips kostar….

Men att vara extremt ”fuckable” och lyckas få det att handla om henne, kan vara vinnande eller få folk att tröttna till slut.
När den där ”gap-fjortisen” svimmar för 3:e gången på festen, och ännu en gång blivit överfallsvåldtagen av en taxichaufför i en skyltad ”vit” taxi, då tröttnar man till slut.

Snuthororna mördar och misshandlar tillräckligt många civila utan konsekvenser varje år, att uppmana dom att hålla sitt mordvapen ohölstrat ännu mer, i detta läge när var och varannan skrattar åt den svenska snuthoramyndigheten, är nog inte klokt och några till sådana här incidenter så kan medborgargarden blossa upp, Ebba eldar på och skäl debatten för att få det att handla om henne och jag tror att det här kommer att straffa sig för det mörkbruna borgarpacket, speciellt nu när kukpartiet är uträknat…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in