2022-04-23, 19:02
Medlem
Erki122s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Needs.more.brandy
Ser det inte ut som att han heilar också?

Nä det är bara en äldre dam som sitter bakom och rättar till luggen, Edvardsen har full fokus på att nynna på sista delen av ramsan: fann jag ett grönvitt lag

Prova att titta på klippet vetja, för den blir bara roligare och roligare ju mer man tittar
Citera
2022-04-23, 19:16
Medlem
Erki122s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Haschdimmorna ligger täta framför Hesgoal

Då är frågan hur mycket hasch du tagit idag som får Discoverys twitter-konto att se ut som hesgoal
Citera
2022-04-23, 19:24
Avslutad
Han sjunger säkert "...för här kommer mamma-få-sy" eller något, för det vore ju för sjukt som Wiseman snubben som valde Dif sjunger om Hammarby...eller?

Älskar´t
Citera
2022-04-23, 19:43
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se_där...
Aik har 15000 i ena matchen, och 40000 i andra matchen. Jag försöker förstå innebörden av "jippo" som är så poplulärt att slänga sig med. Är Aik då ett typiskt "jippo" lag här?
Fast det är ju derby. Kom igen
Citera
2022-04-23, 19:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Fast det är ju derby. Kom igen
Jaha, jippo är det bara om man drar 25000 mot typ...Mjällby?
Citera
2022-04-23, 19:55
Medlem
ZlatanManias avatar
Vilket jävla skämt detta är.

Har köpt två årskort vilket jag gjorde i februari och har inte fått nånting hemskickat, efter mycket om och men och många mail till folket man ska vända sig till så fick jag veta att man ska in på en hemsida och få biljetterna via mail tillsvidare. Inga problem dock något underligt men igår när man ska boka allt så står det såhär:
Citat:
Till årskortsinnehavare som ännu inte fått kort:
Då produktionen av årskort fortfarande är försenad vill vi börja med att be om ursäkt för de ev. problem som detta orsakat dig/er. Inför Derbyt nu på söndag kommer vi därför maila ut din/dina biljetter till denna mailadress. Biljetterna beräknas skickas ut någon gång under eftermiddagen på fredag 22/4. Du kan därför bortse från tidigare instruktioner kring hur du hämtar ut din/dina biljetter via ditt konto till matchen.

Biljetterna har ännu inte nåt min mail och matchen är imorgon.. Fyfan.
Citera
2022-04-23, 20:24
Medlem
Låter helt sjukt. Säsongare borde behandlas lite som VIP i mitt tycke.
Som klubb måste man se till att åtminstone vara proffsiga gentemot dem som går all-in med sitt stöd.

Vad är det som felar?
Citera
2022-04-23, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MundoAzul
Låter helt sjukt. Säsongare borde behandlas lite som VIP i mitt tycke.
Som klubb måste man se till att åtminstone vara proffsiga gentemot dem som går all-in med sitt stöd.

Vad är det som felar?
På tal om säsongare behandlas som VIP får man ge Hammarby cred att det är precis så vi behandlas i samband med cupfinalen. Det är säkerställt så alla säsongare får sin plats på säsongskortet, plus möjlighet att konkurrera om att köpa 2 extra plåtar.

Det vill säga ingen som inte har säsongskort i Hammarby fotboll kommer kunna köpa biljett till 2022 års hetaste fotbollsmatch, så jävla skönt.
Citera
2022-04-23, 21:07
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
På tal om säsongare behandlas som VIP får man ge Hammarby cred att det är precis så vi behandlas i samband med cupfinalen. Det är säkerställt så alla säsongare får sin plats på säsongskortet, plus möjlighet att konkurrera om att köpa 2 extra plåtar.

Det vill säga ingen som inte har säsongskort i Hammarby fotboll kommer kunna köpa biljett till 2022 års hetaste fotbollsmatch, så jävla skönt.
Så ni får matchen tillagd på säsongskortet om jag tolkar dig rätt?

Svårt å tro att SvFF som står som arrangörer är så generösa.
Citera
2022-04-23, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Så ni får matchen tillagd på säsongskortet om jag tolkar dig rätt?

Svårt å tro att SvFF som står som arrangörer är så generösa.
Nä vi betalar, men vi får chansen att betala för vår säsongkortsplats innan platserna släpper upp för resterande.
Citera
2022-04-23, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Vilket jävla skämt detta är.

Har köpt två årskort vilket jag gjorde i februari och har inte fått nånting hemskickat, efter mycket om och men och många mail till folket man ska vända sig till så fick jag veta att man ska in på en hemsida och få biljetterna via mail tillsvidare. Inga problem dock något underligt men igår när man ska boka allt så står det såhär:

Biljetterna har ännu inte nåt min mail och matchen är imorgon.. Fyfan.

Får ni inte säsongskorten i erat lags app?
Citera
2022-04-23, 22:03
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frankkk
Får ni inte säsongskorten i erat lags app?
Vore ju ett ännu större skämt om man måste ladda ned nån jävla app för att få tillgång till det man redan har betalat för men den enda appen jag känner till som är nyligen skapat är AIK+ och den används i helt annat syfte.

Om dom inte är I mailen (där dom ska hamna) i morgon bitti får jag helt enkelt ringa några samtal men att man ens ska behöva gå såhär långt är tragikomiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in