Om Ebba ringer och vill gifta sig med mig så tackar jag ja utan att reflektera, Självklart blir det då en förlovning och så får man väl mysa ihop ett tag först.
Bara säger det så att ni vet !!! Vilken tjej ! Jag gillar hur hon bara står på sig och samtidigt får massor med folk att skruva sig runt sig själva och halka på ett bananskal.
Som den där lilla ettriga dvärgen, han har ju bara banakslalat sig fram och själv stått för sin del i att importera dom här Monstren och sen när folk är ledsna och förbannade och vill ta tag i det så fattar han fortfarande ingenting.
Hahah jag vill bara skratta men kan inte för det är så jävla tragiskt Citat " Skjuta barn" Snacka om lågt att dra fram det snyftkortet.
Det är så jävla lågt och fel på alla sätt. Dels så at snacka ner Poliser på det sättet. Poliser ska öva och kunna hantera sitt vapen och kan så klart välja vad man siktar på. Klart som fan att Poliserna inte kommer blunda och tömma hela magasinet rätt in i en folksamling. jag har själv gjort lumpen och man får fan träna att välja vad man skjuter på.
Skulle vara jävligt efterblivet om Poliserna inte tränat på olika former av skytte
jag tror dock att det där handlar om att nu när man Qwerifierat och bögifierat (har inget mot bögar men) och fått in massa kvinnor och folk med bättre betyg så blir nivån en annan. Det vill säga man vågar och vill inte pus att dom är väll otroligt jälva PK och hela skiten...
Utvalda vid intervjuer och hos psykologer.
ta med alla elever på slakt av grisar eller något i stället... Dom som inte vågar skjuta en gris ska anses olämplig. Kan man inte skjuta ett djur så kan det ju bli svårt att agera när det krävs.
Nu handlar det ju knappast om rena avrättningar. man kan sätta skott i benet eller axeln så terroristen överlever men sånt kräver massor med övning.
Sen är det så klart inte kul att skuta en människa men som sagt var man måste kunna när det gäller och vill man inte då ska man inte vara Polis.