2022-04-23, 19:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Som partiledare får man tänka igenom hur man talar, tänka på alla de sätt som det man säger kommer att tolkas. Som partiledare får man ingen andra schans att förtydliga.

Lagt ord ligger.

Det finns partiledare / statsministrar som har gjort värre saker, som t.ex har gått i samma demonstrations tåg som terroristerna medan Amerikanska soldater dog som flugor i Vietnamn. Eller fått spriten sponsrad till 40 års kalaset sponsrad av en kommunistisk mördardiktatur . Nixon var tvingad att plocka hem sin Stockholms ambassadör.
Citera
2022-04-23, 19:49
Medlem
Om Ebba ringer och vill gifta sig med mig så tackar jag ja utan att reflektera, Självklart blir det då en förlovning och så får man väl mysa ihop ett tag först.

Bara säger det så att ni vet !!! Vilken tjej ! Jag gillar hur hon bara står på sig och samtidigt får massor med folk att skruva sig runt sig själva och halka på ett bananskal.

Som den där lilla ettriga dvärgen, han har ju bara banakslalat sig fram och själv stått för sin del i att importera dom här Monstren och sen när folk är ledsna och förbannade och vill ta tag i det så fattar han fortfarande ingenting.

Hahah jag vill bara skratta men kan inte för det är så jävla tragiskt Citat " Skjuta barn" Snacka om lågt att dra fram det snyftkortet.

Det är så jävla lågt och fel på alla sätt. Dels så at snacka ner Poliser på det sättet. Poliser ska öva och kunna hantera sitt vapen och kan så klart välja vad man siktar på. Klart som fan att Poliserna inte kommer blunda och tömma hela magasinet rätt in i en folksamling. jag har själv gjort lumpen och man får fan träna att välja vad man skjuter på.

Skulle vara jävligt efterblivet om Poliserna inte tränat på olika former av skytte

jag tror dock att det där handlar om att nu när man Qwerifierat och bögifierat (har inget mot bögar men) och fått in massa kvinnor och folk med bättre betyg så blir nivån en annan. Det vill säga man vågar och vill inte pus att dom är väll otroligt jälva PK och hela skiten...

Utvalda vid intervjuer och hos psykologer.

ta med alla elever på slakt av grisar eller något i stället... Dom som inte vågar skjuta en gris ska anses olämplig. Kan man inte skjuta ett djur så kan det ju bli svårt att agera när det krävs.

Nu handlar det ju knappast om rena avrättningar. man kan sätta skott i benet eller axeln så terroristen överlever men sånt kräver massor med övning.

Sen är det så klart inte kul att skuta en människa men som sagt var man måste kunna när det gäller och vill man inte då ska man inte vara Polis.
Citera
2022-04-23, 19:57
Medlem
Vill bara skriva, vet ej om det är rätt forum. Men Mina föräldrar flydde från Balkan. Hade vanliga jobb som i affär och industri i början. Min mamma har en affär som går runt. Pappa en transportfirma med 60 anställda och nästan 10mil i vinst 2021. Jag kan säga att det aldrig hade gått om dom bett stup i kvarten och försökt mörda folk om dom kritiserade islam. Då skall det sägas att min mamma brukade be 5 ggr om dagen innan vi kom till Sverige. Det jag menar är att allt handlar om att, kommer du till ett nytt land så måste du spela och leva efter det land regler. Annars går det aldrig!
Citera
2022-04-23, 19:58
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brodrude
Om Ebba ringer och vill gifta sig med mig så tackar jag ja utan att reflektera, Självklart blir det då en förlovning och så får man väl mysa ihop ett tag först.

Bara säger det så att ni vet !!! Vilken tjej ! Jag gillar hur hon bara står på sig och samtidigt får massor med folk att skruva sig runt sig själva och halka på ett bananskal.

Som den där lilla ettriga dvärgen, han har ju bara banakslalat sig fram och själv stått för sin del i att importera dom här Monstren och sen när folk är ledsna och förbannade och vill ta tag i det så fattar han fortfarande ingenting.

Hahah jag vill bara skratta men kan inte för det är så jävla tragiskt Citat " Skjuta barn" Snacka om lågt att dra fram det snyftkortet.

Det är så jävla lågt och fel på alla sätt. Dels så at snacka ner Poliser på det sättet. Poliser ska öva och kunna hantera sitt vapen och kan så klart välja vad man siktar på. Klart som fan att Poliserna inte kommer blunda och tömma hela
Tyckwemagasinet rätt in i en folksamling. jag har själv gjort lumpen och man får fan träna att välja vad man skjuter på.

Skulle vara jävligt efterblivet om Poliserna inte tränat på olika former av skytte

jag tror dock att det där handlar om att nu när man Qwerifierat och bögifierat (har inget mot bögar men) och fått in massa kvinnor och folk med bättre betyg så blir nivån en annan. Det vill säga man vågar och vill inte pus att dom är väll otroligt jälva PK och hela skiten...

Utvalda vid intervjuer och hos psykologer.

ta med alla elever på slakt av grisar eller något i stället... Dom som inte vågar skjuta en gris ska anses olämplig. Kan man inte skjuta ett djur så kan det ju bli svårt att agera när det krävs.

Nu handlar det ju knappast om rena avrättningar. man kan sätta skott i benet eller axeln så terroristen överlever men sånt kräver massor med övning.

Sen är det så klart inte kul att skuta en människa men som sagt var man måste kunna när det gäller och vill man inte då ska man inte vara Polis.
Tycker Ebba verkar helt rätt ute här. Att skjuta av några muslimer kan aldrig vara fel.
Citera
2022-04-23, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 53280
Tro inte Ebba vet skillnad på Röd målad och gula målad amo, hon vet nog inte ens skillnad på kpist m/45 och kpist m/45b. Men visst uttryckte sej inte särskilt begåvat och diplomatisk. Men hon fick synas och höras i media bruset, så det kanske var en strategi att uttrycka lite starkt.

Jag är helt övertygad att Ebba kan se skillnad på Skott i pannan mot Skott i benet samt skott mot barn eller skott mot MusseMuslim 40+.

Samt skillnad mot att meja en hel folksamling mot att exempelvis avfyra när nån kastar fem kilo vassa stenar eller tar sig in i en bil för att mörda Poliser. Eller om man skjuter fem- tio av dom mest drivna idioterna. Jag hoppas du också är intelligent nog att förstå skillnaden.

Jag hoppas också att du fattar att en politiker knappast behöver hålla reda på olika typer av vapen. Det är Polisens uppgift och nästan alla vapen klarar av patronvis eld och jag tror nog att det vet Ebba också. Jag tror nog Ebba vet vad man förväntar sig av någon som får lön för att vara Polis.

Det är Polisens jobb att agera med våld när situationen kräver det ! Punkt
Citera
2022-04-23, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomtenPutin
Ebba Busch vill att polis skjuter skarpt och dödar islamisterna.
”Borde skjutit skarpt”

– Varför har vi inte 100 skadade islamister, 100 skadade kriminella, 100 skadade upprorsmakare, säger partiledaren.

Wow,vad säger vi?
Ebba går om SD i brutalitet

https://live.aftonbladet.se/supernytt/news/ebba-busch-om-upploppen-borde-skjutit-skarp.SLPowIgfg?utm_source=share-btn
Extremt förvånande.. kan inte säga annat.
Sedan, det finns ju video där polisen skjuter

Har sett två klipp där dom öppnar eld mot upploppsmakarna, var det blanka skott då eller?
Förvånande det också faktiskt

Det här då alltså https://www.dw.com/en/swedish-police-shoot-3-during-fresh-riots/a-61500315
Senast redigerad av LupesVulpus 2022-04-23 kl. 20:05.
Citera
2022-04-23, 20:05
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 53280
Det finns partiledare / statsministrar som har gjort värre saker, som t.ex har gått i samma demonstrations tåg som terroristerna medan Amerikanska soldater dog som flugor i Vietnamn. Eller fått spriten sponsrad till 40 års kalaset sponsrad av en kommunistisk mördardiktatur . Nixon var tvingad att plocka hem sin Stockholms ambassadör.

Lagd handling ligger för politiker.
Lagt ord ligger för politiker.
Så länge de försöker vara politiker.
Nej värst är hon inte, både Putin och Trump är värre.
Citera
2022-04-23, 20:05
Medlem
MrMarios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombayduck1
Du får nog lyssna lite nogare. Det sa att det var barnfamiljer med, alltså blandat med unga killar varav många har någon koppling till gängen.

Det spelar väl ingen roll?
Samhället ska ju vara jämställt för alla. Så om en 45-årig kärring i huckle kastar sten och uppmanar sina barn kasta, då ska naturligtvis även hon skjutas av polis.
Citera
2022-04-23, 20:09
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Tycker Ebba verkar helt rätt ute här. Att skjuta av några muslimer kan aldrig vara fel.
Vi vill inte ha några araber i vårt land. Kan de inte hålla sig till sina misslyckade ökenländer och lämna oss i fred.
Citera
2022-04-23, 20:10
Bannlyst
Som Kling och Klang säger, det är svårt att skjuta. Du står knappast med en pistol skjuter i prick emot en folkmassa.

Alla som har gjort VaktB provet i lumpen vet väl själva hur svårt det är skjuta rätt, då är det en pappers firgur som står still och på en skjutbana.

Downsyndrom Erick fick erfara hur skjuta glada poliser kan aggera, vad fick han i sej? 40 skott? Hon skulle väl kanske uttryck lite mer nyanserat, ansett polisen skulle ha använt vattenkanoner eller gummikulor. Att ställa till med Himmelska fridens torg a 1989 2.0 i Linköping hade kanske inte varit så bra.

Citat:
Ursprungligen postat av Brodrude
Jag är helt övertygad att Ebba kan se skillnad på Skott i pannan mot Skott i benet samt skott mot barn eller skott mot MusseMuslim 40+.

Samt skillnad mot att meja en hel folksamling mot att exempelvis avfyra när nån kastar fem kilo vassa stenar eller tar sig in i en bil för att mörda Poliser. Eller om man skjuter fem- tio av dom mest drivna idioterna. Jag hoppas du också är intelligent nog att förstå skillnaden.

Jag hoppas också att du fattar att en politiker knappast behöver hålla reda på olika typer av vapen. Det är Polisens uppgift och nästan alla vapen klarar av patronvis eld och jag tror nog att det vet Ebba också. Jag tror nog Ebba vet vad man förväntar sig av någon som får lön för att vara Polis.

Det är Polisens jobb att agera med våld när situationen kräver det ! Punkt
Citera
2022-04-23, 20:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Lagd handling ligger för politiker.
Lagt ord ligger för politiker.
Så länge de försöker vara politiker.
Nej värst är hon inte, både Putin och Trump är värre.

Trump? Han var väl ganska ofarlig. Han hade bara dålig kontroll på käften.
Citera
2022-04-23, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert

Det är inte muslimer i allmänhet vi vill bli av med, det är idioter. Oavsett ras eller religion.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in