2022-04-23, 08:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Andreasson0411
Man sa i podden att det förhoppningsvis ska släppas i slutet av veckan. Det lät som att de inte hade konfronterat gäddan än när de spelade in podden (och således borde de inte kunna garantera att det blir en vulkankonfrontation). Det som förvånar mig lite är att de pratar om fiskningar de ska göra. Dumpen borde vara ganska känt nu och vet man som gädda med sig att man har en ”dejt” på g borde man ju backa, iallafall om man lyssnar på podden.

Det existerar alltså inte ens någon vulkankonfrontation ännu, men den utlovas ändå. Knarket flödar visst fritt på Dumpen.
Senast redigerad av Sinestro 2022-04-23 kl. 09:27.
Citera
2022-04-23, 08:59
Medlem
Ronnie.ONeals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Richter1
Tycker det mest verkar anmärkningsvärt hur de ser det hela som ett stort "PR-jippo" där de ler hela långa vägen i bilen inför ett stort "scoop". Frågan är hur länge hela deras business-idé kommer hålla?

Visst är det alldeles uppenbart att Patrik och hans ragata till kompis tycker att deras "jobb" är kul. Det måste ju vara roligare att få åka land och rike runt och träffa "nya, spännande pedofiler" att hänga ut varje vecka, än att gå på bidrag eller slava runt på något meningslöst, lågbetalt kneg. Men intresset kommer nog att svalna när de mjölkat konceptet ett tag till och antalet socialt missanpassade och ofta svagbegåvade män på de här chattsidorna så småningom minskar. De intelligenta, välanpassade pedofilerna kommer dock att fortsätta vara verksamma, de låter sig inte fastna i så lätta nät som Dumpens.

Så när stoffet till ny Lyteskomik så småningom sinar kommer Dumpen kanske dunsta likt regnvatten, om de inte lyckas förnya sig på något sätt, hur fan nu det ska gå till.

För övrigt tycker jag att ni som förfasar er över hur vanligt pedofili är och hur "många" pedofilerna tycks vara, tänk på att det trots allt är ett drygt 80-tal män som blivit uthängda på Dumpen. Även om man kan tycka att det är "många" om man sitter en kväll och kollar igenom alla, det är typ 80 jävla stycken! I hela Sverige. Det är en droppe i ett världshav.

Så oroa er inte för att era barn ska bli våldtagna så fort ni lämnar dem utan tillsyn i 10 minuter.
Senast redigerad av Ronnie.ONeal 2022-04-23 kl. 09:05.
Citera
2022-04-23, 09:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av badasskickers
Sök och du ska finna! Han är bevakad i stort sett varje steg han tar.
De personer som är högervridna gillar inte denna vänsterextremist som dessutom är pedofil.
En sådan kombination är inte populär hos så väldigt många!

Kompletterar din postning med info om fallet.

Den vänsterextrema gäddan är uthängd av bl a NMR. I chattkonversation ska han ha uttryckt att han ville munknulla nioåring mot hennes vilja tills hon spydde.

(FB) Nordiska motståndsrörelsen tråden, allt om NMR

Nioåring. Munknulla tills hon spyr. Och detta minne ska nioåringen sedan leva med hela livet.

Detta kräk förtjänar ingen nåd.
Citera
2022-04-23, 09:22
Medlem
Ålens avatar
Tar det som otroligt att vulkanogäddan skulle vara en celeb.

Om de inte redan hade dejtat vulkanogäddan så är uttrycket ”Vulkanutbrott” inget som gäddan själv dryftat, det vore ju dumt av Sjöberg annars att använda uttrycket. Likaså om vulkanogäddan inte är dejtad redan och kändis. Sjöberg hade bara tagit onödiga risker att bli avslöjad.

Vulkanogäddan kan vara uppseendeväckande på andra sätt: hongädda, lokalpolitiker, präst, rektor …
Senast redigerad av Ålen 2022-04-23 kl. 09:39.
Citera
2022-04-23, 09:23
Medlem
E.84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Ja fyfan. Måste vara hemskt uppvaknande. Antagligen har han nekat vad han gjort men hur ska hon kunna veta
Han har erkänt vad han skrivit, men Just nu finns det inga bevis för att han faktiskt gjort något, men helt sjukt skrivet och långt ifrån ok, tänker inte försvara det.
Det va en ENORM chock, och hela mitt och barnens liv förändrades rätt drastiskt.
Det som blir extra jobbigt är att barnens kompisar sett detta på sociala medier och det underlättar ju varken för dom eller mig i detta. Alla är bara ute efter att kasta skit på honom och det köper jag men ingen tänker på hur allt påverkar oss anhöriga, det va en på Youtube som mordhotade honom och inte så kul när barnens kompisar läser sånt och berättar det. Men vet också att vissa människor är idioter.
Citera
2022-04-23, 09:49
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pleurodes
Samtliga kör själv Saab så bara det räcker inte.
Finns två tunga namn som passar in här.

Anders Eklund och mannen som ville träffa Patrik Sjöberg

Jag vet inte ens om det finns en speciell diagnos för den som kör SAAB. Är det ens en usel bil.

Well jag väntar nu ivrigt på vulkangädan på Dumpen, jag tippar på att han har en Merca eller BMW.
Citera
2022-04-23, 09:53
Medlem
Ålens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
Det existerar alltså inte ens någon vulkankonfrontation ännu, men den utlovas ändå. Knarket flödar visst fritt på Dumpen.

Infolina sa i tråden för några dagar sedan att de förhoppningsvis skulle ro hem projektet till slutet av veckan. Vad hon menade då var alltså förmodligen att vulkanogäddan ska fångas i dag eller i morgon.

Med tanke på allt försnacket om ”vulkanutbrott” finns det nog risk att vulkanogäddan drog sig ur. Lär väl sluta med att de inte får sin dejt men har chattloggar och så kommer gäddan i fråga hävda att någon annan chattat i dess namn.

Hur som, tror vi kan glömma kändis. Person som innehar ett ämbete som gör det extra känsligt känns mer troligt: rektor, präst, lokalpolitiker. Eller som sagt, en hongädda på kroken.
Citera
2022-04-23, 09:55
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ålen
Infolina sa i tråden för några dagar sedan att de förhoppningsvis skulle ro hem projektet till slutet av veckan. Vad hon menade då var alltså förmodligen att vulkanogäddan ska fångas i dag eller i morgon.

Med tanke på allt försnacket om ”vulkanutbrott” finns det nog risk att vulkanogäddan drog sig ur. Lär väl sluta med att de inte får sin dejt men har chattloggar och så kommer gäddan i fråga hävda att någon annan chattat i dess namn.

Hur som, tror vi kan glömma kändis. Person som innehar ett ämbete som gör det extra känsligt känns mer troligt: rektor, präst, lokalpolitiker. Eller som sagt, en hongädda på kroken.

Om Dumpen utökar sina fiskevatten, ändrar/kompletterar/breddar sin taktik och använder sig av flera tillvägagångssätt och beteenden på nätet ser jag det inte som omöjligt att en kändis eller politiker snart kan komma att fasta i näten.

Och det är då det blir kul på allvar.
Citera
2022-04-23, 10:03
Medlem
Ålens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Om Dumpen utökar sina fiskevatten, ändrar/kompletterar/breddar sin taktik och använder sig av flera tillvägagångssätt och beteenden på nätet ser jag det inte som omöjligt att en kändis eller politiker snart kan komma att fasta i näten.

Kan tänka mig att de den här gången valt just andra fiskevatten än Kik och andra tillvägagpngssätt. Jag tror de använt sig av grindr och fiskat upp en prälle eller rektor eller liknande som vill spräcka ändtarmen på någon trettonårig grabb.
Citera
2022-04-23, 10:04
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ålen
Kan tänka mig att de valt just andra fiskevatten än Kik och andra tillvägagpngssätt. Jag tror de använt sig av grindr och fiskat upp en prälle eller rektor eller liknande som vill spräcka ändtarmen på någon trettonårig grabb.
Då låter det som att det börjar bli mer spännande.
Citera
2022-04-23, 10:10
Medlem
Ålens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Då låter det som att det börjar bli mer spännande.

Tror man dock får komma ihåg att många av gäddorna dyker nog inte upp. De som släpper kroken i sista stund är nog fler än man kanske kan tro. Kan tänka mig att Dumpen sällan åker i väg utan att de har flera gädd-dejter uppbokade.

Otroligt spännande, ja, men så ska vulkanogäddan inte släppa kroken också. Det hela kanske slutar med att vi bara får se ”bifångst”.
Citera
2022-04-23, 10:31
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.84
Han har erkänt vad han skrivit, men Just nu finns det inga bevis för att han faktiskt gjort något, men helt sjukt skrivet och långt ifrån ok, tänker inte försvara det.
Det va en ENORM chock, och hela mitt och barnens liv förändrades rätt drastiskt.
Det som blir extra jobbigt är att barnens kompisar sett detta på sociala medier och det underlättar ju varken för dom eller mig i detta. Alla är bara ute efter att kasta skit på honom och det köper jag men ingen tänker på hur allt påverkar oss anhöriga, det va en på Youtube som mordhotade honom och inte så kul när barnens kompisar läser sånt och berättar det. Men vet också att vissa människor är idioter.

Tack för att du tar dig tid till att skriva. Är ledsen för din skull och ja det finns folk som beter sig riktigt illa tyvärr, finns inget som rättfärdigar det.

Som vanligt när det gäller sådant beteende ska det brottsliga anmälas resten tigas ihjäl.
Ta hand om dig o barnen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in