2022-04-22, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silvret
Ett fåtal poliser uppsökte sjukhus. Ingen med livshotande skador.

Lätta skador enbart? Och de försökte inte skada värre?
Citera
2022-04-22, 22:42
Medlem
Alltså fan i helvetets jävlar tror satan jag kommer rösta på Kristdemokraterna! Att Ebba har stört kuk av alla partiledare visste jag inte. Det är en högst berättigad fråga hon ställer. Det var uppenbar fara för både polis och andras liv ändå sköt inte polisen. Det är fullständigt vansinnigt.
Citera
Medlem
Flugpappas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiru2011
Nej! Det var verkligen sinnessjukt och hennes adjö till partiledarskapet i KD. Kanske går hon över till SD eller. AFS där rasister och tokar som hon hör hemma?

Vad är sinnesjukt ?
Citera
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solljusets
Är det normala människor som kastar sten på polisen och bränner upp deras bilar??
Är det normala mammor och pappor som tar med sin minderåriga barn och slänger sten mot polisen.
Nej det är sinnessjuka föräldrar rakt igenom.
Det är toltalt onormala mammor och pappor.
Dessa föräldrar ska spärras in på psyket och allra helst på en rättpsyk avdelning.
Nu finns det inget dokumenterat att det fanns någon mamma eller pappa med i pöbeln.

Bara ett rykte, som i för sig kan vara sant.
Citera
Medlem
Silvrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
– Jag har inte alltså inte sagt att jag tycker att jag tycker att polisen borde ha skjutit rakt in i folkmassan. Absolut inte, säger hon.

Nej hon menar att man ska skjuta en och en, tills 100 st är skadade.

Låter som kriminella tänker, hämnd, 1 död ger 2 döda tillbaka.

Om hon inte hamnat i kyrkan hade det varit stor risk att hon hamnat i kriminella gäng, finns i hennes DNA.

Hon kanske menar att poliserna borde radat upp några muslimer mot en vägg och skjuta dem.

Exakt hur hon vill att skjutandet ska gå till inser hon själv är jävligt sjukt och därför säger hon inte.
Citera
2022-04-22, 22:43
Medlem
Citat:
Det var ej vad som hände. En poliskvinna berättade hon fick tio stenar på sig varav några tog i hjälmen. Hon behövde inte ens uppsöka sjukhus.

Kasta sten på kvinnor är verkligen manligt.

Trodde vi hade kommit lite längre med att bekämpa den toxiska maskuliniteten i Sverige år 2022.
Citera
2022-04-22, 22:43
Medlem
Citat:
Nej! Det var verkligen sinnessjukt och hennes adjö till partiledarskapet i KD. Kanske går hon över till SD eller. AFS där rasister och tokar som hon hör hemma?
Sinnessjuk är att låta invandrade apor attackera en svens polis i ett land de inte äger! Svartingar skulle aldrig släppas i våra länder någonsin och det kunde vara paradis i Sverige. Jag kommer aldrig fatta att de vita inte utrotade alla svartingar på jorden så fort de fick kärnvapen i sitt hand! Vita och vissa asiater kunde vara kvar - inga andra!
Citera
2022-04-22, 22:44
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Hur ska vi hantera situationen då? Ska vi fortsätta som vi alltid gjort, retirera och bjuda på saft och bulle? Du inser väl att den taktiken är stendöd nu?
Citera
Medlem
Snubchurps avatar
Mycket folk på vänsterkanten i denna tråd. Vet ni hur brutalt det är att kasta denna storlek av sten på polisen? Det är totalt jävla livsfarligt och har medfört allvarliga skador på de som försökt skydda samhället.
Nu upprörs ni över Ebbas uttalanden. Ni upprörs över att man eldar en Koran och ni vill stoppa polisvåldet.
Jag tycker ni är riktigt sjuka i huvudet som försvarar det grova våldet. Det är klart vi ser ett sjukt samhälle när vi har sjuka väljare.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karman
Sinnessjukt uttalande är att ta i. Möjligen något överilat. Men faktum är att Sverige och svenskarna inte kan fortsätta retirera utan nu en gång för alla måste visa var gränsen går, sätta hårt emot hårt. Annars förlorar vi kontrollen över landet till ett pöbel och gangstervälde och det vill du väl inte?
Nej självklart inte men Polisen brukar vara de som går segrande detta var en anomali. Nästa gång vinner polisen åter..
Senast redigerad av Nibiru2011 2022-04-22 kl. 22:46.
Citera
2022-04-22, 22:45
Medlem
Kill-9s avatar
Citat:
Det var ej vad som hände. En poliskvinna berättade hon fick tio stenar på sig varav några tog i hjälmen. Hon behövde inte ens uppsöka sjukhus.

”Det var ej vad som hände”? Allvarligt talat, är du helt pantad?
Vi är på flashback nu så jag utgår från att du sett videoklippen där stenarna haglar och någon rycker upp en bildörr och kastar en gatsten i huvudet på polisen från 1m håll.

Och hur är det med de >100 som blev skadade?
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/over-100-poliser-skadades-i-samband-med-upploppen

Varför är det viktigt för dig att förringa detta?
Du vet ju rimligtvis att du ljuger.
Citera
2022-04-22, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flugpappa
Vad är sinnesjukt ?
Ebbas uttalande. Hon löt som en galen incelina..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in