2022-04-22, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dagsattsvara
"Helt ok kropp". Han har bättre kropp än 99.9% av alla 45 åringar

Du överdriver med 99,9 % men visst jag var lite blygsam där. Bra kropp hade han, är du nöjd nu? hehe
Den jag dejtar i samma åldersspann är också fit + har mer muskler än Henrik. Per var också ganska fin att titta på men det varade ju inte länge. Om jag dejtar någon kommer jag inte ta i för kung och fosterland och berömma andra män av lojalitet mot den som har känslor för en.

-------------------------------

Gillar inte Peter så mycket men han är duktig på tävlingarna, det får man ge honom. Senaste tävlingen måste ha varit hur jobbig som helst. Hur tunga var påsarna, sade Anders det?
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2022-04-22 kl. 14:23.
2022-04-22, 14:43
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Hänger ju alltid en klase bananer i ett träd när man ser på gränslandet samtidigt som deltagarna sitter och beklagar sig över att bara ha ätit kokosnötter. Ingen stor grej men tråkigt att man blir lurad och man tappar lite intresse när produktionen försöker luras och man anar att det är mera som man inte får veta.
Exakt! Detta är TV4 i ett nötskal. Lika som i Farmen 2021. Jävla skitkanal!
2022-04-22, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charmaine
Majoriteten av tjejerna/kvinnorna som lägger upp bilder på sig själva halvnakna gör det för att killar/män ska gilla det. Varför skulle de lägga upp bilder annars, för att farmor ska se dem? Självklart är det för att få gillande från män.
Det finns betydligt enklare skäl till att visa upp röven och pattarna på instagram. De tjejer som gör det tenderar att få fler följare (nähä), och om man har många följare kan man tjäna pengar på "betalda samarbeten" och få gratisresor till hotell Steam. Och marknadsförarna vore ju dumma om de inte hakade på. På så vis har influencers effektivt vridit tillbaka reklambranschen till 50-talet. Att några runknissar på Flashback blir glada tror jag att tjejerna glatt bjuder på.

Det sagt, så verkar Elin vara en seg jävel. Utöver Mattias var hon den enda som hängde på till slutet av vatten-racet. Som sagt har hon också en stjärt i världsklass och är dessutom döpt efter en Aniara-karaktär (om än felstavat). En välkommen deltagare! Möjligen verkar hon lite fixerad vid sin tarmtömning? Men det kanske är en psyknings-strategi (Elin vill gnugga in att hon har moffat hotellfrukost i flera dagar, vilket gör henne överlägsen de trötta stackarna som har levt på kokos och sniglar).

Inte så lite förvånande att en nyinkommen och utvilad maratonlöpare blir ägd av en svulten säljare på 50+. Kanske kommer man in i någon slags ny "seghet" efter ett par veckor i tävlingen?
2022-04-22, 14:48
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
Ser inte heller någon skillnad på dem, eller ens på någon. Jag tror de får en del mat alltså..
tänkte på en sak Joel sa som tyder på att de får mycket mat. Visst ibland har de vunnit eller fått mat som vi tittar sett men det handlar kanske om 3,4 måltider på 3-4 veckor, dvs något som de flesta skulle bli rejält hungriga av när de hittar så lite mat själva på ön.
Herreguuud...FInns ju ingen rim & reson i detta.
TV4 matar ju uppenbarligen deltagarna hela tiden.
Vad är detta för jävla sketprogram!?
2022-04-22, 19:05
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Vem hade du helst dejtat, Elin eller Nicoline som var med i en tidigare säsong? Hon var fin att titta på och hade en liten romans med Pascal. https://image.hant.se/5153318.jpg?imageId=5153318&panow=0&panoh=0&panox= 0&panoy=0&heightw=0&heighth=0&heightx=0&heighty=0& width=1200&height=630

----------------
OnT. Vem tror ni tar immuniteten och vem ryker på söndag?
Ingen av dom, då dom ser för kvinnligt förruttnade ut, jo du! nu är Desirres (som i Desire) bipolära runk insta-kanal maniskt öppen igen Den här bilden https://www.instagram.com/p/CBnKwDVJbQq/ kanske funkar bäst för dig?
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-04-22 kl. 19:11.
2022-04-22, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Ingen av dom, då dom ser för kvinnligt förruttnade ut, jo du! nu är Desirres (som i Desire) bipolära runk insta-kanal maniskt öppen igen Den här bilden https://www.instagram.com/p/CBnKwDVJbQq/ kanske funkar bäst för dig?

Haha gullig bild visst.
2022-04-22, 20:25
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallonsylten1
Helvete vad säsongen 1999 var bra!
Jerker är homosexuell och verkar vara sambo nu. I Robinsonboken (som en nörd som jag såklart har haha) står det finns det ett citat där Jerker säger att han tror att hans sexuella läggning var en av orsakerna till att han kom med. Vi får inte glömma att lgbtq inte var särskilt representerade på TV på den tiden, så det var otroligt stort och viktigt.

Regeln att rösta bakvänt kom till 1998 som en konsekvens av självmordet 1997. Men försvann tack och lov till säsongen 2000. Det är klart att systemet gynnar en sån som Jerker men hela kill-pakten (Robban, Jerker, Klas och Jesus) tog sig ändå till final. Jerker vann för att han hade färre fiender än Klas, som han till stod emot.

Det var nog inte bara feminissorna som rasade utan HELA Sverige haha. Alla vuxna hejade på Martin Suorra, som är lite som den här säsongens Angela. Bra på djur och natur osv men ingen som vill hålla på med paktande osv, utan främst ser Robinson som en överlevnadstävling.

Själv var man kär i både Robban och framförallt Klas. Vad jag önskar att Robinson idag kunde vara lika bra som det var då men nu är jag väl för nostalgisk haha.

Nej. Jerker vann för att Jesus inte kunde bestämma sig utan drog lott om vem han skulle rösta på.
2022-04-22, 20:41
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charmaine
Tro det eller ej, men alla har inte internet.

Om man skriver på Flashback har man nog internet.
2022-04-22, 21:22
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Om man skriver på Flashback har man nog internet.

Mmm ... Eller hur?!
2022-04-22, 21:35
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Ser att Elin tillhör kategorin utvikarna på Instagram, nu minskade respekten för henne. lol Läraren Henrik verkar sympatisk men även Tommy.

Desirée är alldeles för tränad, det ser inte ens bra ut när man ser ut som en man. Anna från en tidigare säsong hejade jag på men hon var också en sån övertränad tjej. https://www.instagram.com/p/CQjExqaJKRj/
https://www.instagram.com/p/CR4EBC1J0E_/

Anna var dock inte ens i närheten av Desirée. Desirée ser nästan grotesk ut.
2022-04-22, 21:50
Medlem
peterZiipens avatar
Här är en liten sammanställning av när deltagarna postade sina första insta-bilder efter att ha kommit hem:

Senast redigerad av peterZiipen 2022-04-22 kl. 21:53.
2022-04-22, 21:56
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Man ser i slutet av gränslandet-avsnittet vem som åker ut i örådet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in