2022-04-22, 19:59
Medlem
MuhamtaCurrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silvret
Det var ren lottovinst att poliserna överlevde. Ren lottovinst tusen gånger i rad.

Ja men det ska inte behöva så långt. Man bör öppna eld och ha rätt att öppna eld betydligt tidigare.

En kula mellan ögonen på några av 15-åringarna som dessutom repeteras några gånger så kommer bajsbruna blickens folk beté sig annorlunda nästa gång. Det fungerar inte att dalta.

Samma sak med de 25 som greps och sedan släpptes. Dom borde sitta 10-20 år minst. Dessutom i ett ryskt fängelse och inte svenskt lyxhotell.

Summa summarum så har Ebba B helt rätt.
Senast redigerad av MuhamtaCurry 2022-04-22 kl. 20:01.
Citera
2022-04-22, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiru2011
Du menar där ni incels hänger med 20 konton var?
Ingen tvekan om att majoriteten av svenskarna inte hänger där!
Du gör dig ju till åtlöje, men det fattar du ju nog inte själv.
Vi får se i nästa opinionsundersökning vem av oss som får rätt.
Jag kommer påminna dig när jag får rätt.
Ebba säger det alla tänker.
Kläm åt dom jävla asen.
Citera
2022-04-22, 20:00
Medlem
Citat:
Det gör vi inte,! Tror knappas hellertatt alla tänker att svenska poliser ska skjuta demonstranter!
Jo de flesta skulle inte bry sig om 200 mena eller som jag säger BA (biologiskt avfall) skulle likvideras . Bara den fräckhet att istället EVIG tacksamhet för att få bo i Sverige försöker dessa missfoster atackera den svenska polisen! Jag skulle spetsa alla offentligt på pålar levande!
Citera
2022-04-22, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweintoo
Ja du, kommunister är väl mer idoga kanske inte vet jag. Hur kommer det sig att 90% av svts anställda är vänster? Börjar något luta så lutar det gärna vidare.
Nu blandar du bort korten. Frågan var varför poliser väljer de ombud som de gör.
Citera
2022-04-22, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomtenPutin
Ebba Busch vill att polis skjuter skarpt och dödar islamisterna.
”Borde skjutit skarpt”

– Varför har vi inte 100 skadade islamister, 100 skadade kriminella, 100 skadade upprorsmakare, säger partiledaren.

Wow,vad säger vi?
Ebba går om SD i brutalitet

https://live.aftonbladet.se/supernytt/news/ebba-busch-om-upploppen-borde-skjutit-skarp.SLPowIgfg?utm_source=share-btn
hon har helt rätt polisen blir attackerade det är bara att öppna eld det finns ingen rätt över huvud taget för deras agerande sen dom skjutit några stycken så lugnar dom sig säkert
Citera
2022-04-22, 20:03
Medlem
Sesuss avatar
_
Äntligen en politiker som fattar läget.
Tack Ebba för att du vågar stå upp mot terrorismen.
Citera
Medlem
Citat:
Struntprat hon har blivit galen eller galnare rättare sagt! Undrar vad hon rökte eller drack? Hon kommer givetvis tvingas avgå inom kort!
Du måste vara fräck svarting själv eller kriminell - i min ungdom torterade dessa polisen till döds på polis stationem med justitieministerns goda minne! Måtte den tid komma tillbaka!
Citera
Medlem
pestloppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomtenPutin
Kan polisen skjuta en oskyldig downies pojke så har hon baske mig rätt varför skjuter inte polisen skarpt mot islamister?
Vem fan hade brytt sig med ett par hundra döda upprorsmakande muslimer.
Det är nog nu!!

Så två fel gör ett rätt??
Citera
2022-04-22, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ixtapa
Ebba har väl aldrig varit den skarpaste kniven i lådan. Så inget förvånar mig. Däremot undrar man hur stolta alla KD anhängare är idag över sin korkade partiledare.
det måste vara du som inte har den skarpaste kniven i lådan dom flesta födda svenskar tycker som hon säger
Citera
Medlem
pop-ikons avatar
Kul att hon inte skräder orden!

Bra att diskussionen har kommit upp, även om mycket av partipolitiken mest är charader, så får folk tänka igenom några varv till vilket slags samhälle de vill ha och till exempel hur rimligt det är att poliser i yttre tjänst ska vara i underläge, våldsutsatta, och konsekvent backa från den här typen av upploppsmakare, trots att de själva är beväpnade.
Citera
Medlem
10 poliser med eldkastare militär typ skulle statuera exempel hur man stoppar fräcka underrasiga missfoster! Har god lust visa hur man gör nästa gång! Då skakar regeringen som asplöv och CW är HÄR!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pestloppan
Så två fel gör ett rätt??
Det er aldrigt fel at skyde islamister (når de udsætter politiet for fare)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in